Variable behouden in volgende pagina..
Ik heb eigen een simpel vraagje.. maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar...
Ik krijg via een php-pagina deze waarde binnen via een POST
$betaling = $_POST['betaling'];
Dan staat er netjes in $betaling de waarde die ik nodig hebt. Deze waarde heb ik weer nodig op de pagina.
Op deze pagina staat een FORM met een aantal velden die ingevuld moeten worden. Als ik nu op SUBMIT klik. Dan refresht de pagina en is de Variable $betaling weer helemaal leeg. Maar ik wil deze waarden dus behouden.
Dus eigelijk is mijn vraag. Hoe zorg ik ervoor dat $betaling = $_POST['betaling']; alleen de eerste keer wordt uitgevoerd bij het aanroepen van de pagina. EN niet meer als de pagina gesubmit wordt. Want dan leegt hij weer de variable...
Wie kan mij helpen?? :S
Ik krijg via een php-pagina deze waarde binnen via een POST
$betaling = $_POST['betaling'];
Dan staat er netjes in $betaling de waarde die ik nodig hebt. Deze waarde heb ik weer nodig op de pagina.
Op deze pagina staat een FORM met een aantal velden die ingevuld moeten worden. Als ik nu op SUBMIT klik. Dan refresht de pagina en is de Variable $betaling weer helemaal leeg. Maar ik wil deze waarden dus behouden.
Dus eigelijk is mijn vraag. Hoe zorg ik ervoor dat $betaling = $_POST['betaling']; alleen de eerste keer wordt uitgevoerd bij het aanroepen van de pagina. EN niet meer als de pagina gesubmit wordt. Want dan leegt hij weer de variable...
Wie kan mij helpen?? :S
PHP hulp
26/11/2024 04:52:51Remco nvt
28/04/2004 20:09:00Als ik het goed snap kan je het beste een hidden file doen
<input type="hidden" name="betaling" value="">
En dan met $_POST[betaling] kan je hem weer oproepen(als je het zo bedoeld)
<input type="hidden" name="betaling" value="">
En dan met $_POST[betaling] kan je hem weer oproepen(als je het zo bedoeld)
En als je het anders via een linkje doet bijv.:
Kun je de '$betaling' opvragen met:
:) Check tutorial over superglobals als je hier vragen over hebt..
Kun je de '$betaling' opvragen met:
:) Check tutorial over superglobals als je hier vragen over hebt..