Veel kleine aanpassingen voor muziek platform

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martin d

Martin d

30/10/2012 16:01:15
Quote Anchor link
Soort werkzaamheden:
Per direct ben ik op zoek naar iemand die ervaring heeft met WordPress, Joomla en Invision Power Board. De werkzaamheden betreffen veelal css / html werk.

Omschrijving van de werkzaamheden:
Wij maken gebruik van de drie bovengenoemde systemen op onze website. Het ontwerp wat voor de hoofd website is gemaakt, is ook gebruikt voor de andere 2 systemen. Echter zijn de thema's voor de andere systemen nog niet pixel perfect en dienen de schoonheidsfoutjes weggewerkt te worden.

Denk hierbij aan:

- CSS Tweaks
- HTML / PHP Tweaks
- Dropdown menu maken

Het zijn over het algemeen geen grote veranderingen, enkel het aanpassen / aanvullen van de bovengenoemde codes. De werkzaamheden zijn bedoeld voor een muziek website.

Budget voor dit project:
low-xxx

Deadline:
Per direct.

Alle overige informatie:
Bij voorkeur een student die dit tegen een schappelijke prijs kan realiseren. Tevens vind ik directe communicatie via Skype / email belangrijk. Bij interesse graag een pm.
Gewijzigd op 30/10/2012 19:14:46 door Martin d

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 14:12:05

John D

John D

30/10/2012 16:10:57
Quote Anchor link
BTW-nummer verplicht en een student die dit tegen een schappelijke prijs kan realiseren zijn tegenstellingen. BTW-nummer verplichten is onzin en heeft geen enkele toegevoegde waarde. Een student kan zonder meer legaal en probleemloos factureren zonder BTW nummer. Ik vind dit altijd een vreemde vraag en kom het alleen op phphulp tegen. Ben overigens geen student maar heb wel twee BTW nummers.
Gewijzigd op 30/10/2012 16:13:12 door John D

Albert de Wit

Albert de Wit

30/10/2012 17:55:22
Quote Anchor link
Ik ben een scholier zonder btw nummer....

Martin d

Martin d

30/10/2012 19:15:34
Quote Anchor link
John D op 30/10/2012 16:10:57:
BTW-nummer verplicht en een student die dit tegen een schappelijke prijs kan realiseren zijn tegenstellingen. BTW-nummer verplichten is onzin en heeft geen enkele toegevoegde waarde. Een student kan zonder meer legaal en probleemloos factureren zonder BTW nummer. Ik vind dit altijd een vreemde vraag en kom het alleen op phphulp tegen. Ben overigens geen student maar heb wel twee BTW nummers.

De tekst heb ik gekopieerd van SiteDeals, waarbij het gedeelte van btw verplicht ook mee is gegaan. Inderdaad een overbodige vermelding, ik heb het ook verwijderd uit de beginpost.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.