Veilingscript gezocht !!
Mack
18/05/2009 12:09:00Beste lezers,
Ik ben op zoek naar een veilingscript waarbij het mogelijk is om de prijs terug te laten lopen van bijv.: 200 naar 100 in 1 dag tijd.
Mochten er mensen zijn die dit kunnen en willen realiseren, neemt u dan contact met me op.
Vergoeding is vanzelfsprekend.
Groeten Mack
Ik ben op zoek naar een veilingscript waarbij het mogelijk is om de prijs terug te laten lopen van bijv.: 200 naar 100 in 1 dag tijd.
Mochten er mensen zijn die dit kunnen en willen realiseren, neemt u dan contact met me op.
Vergoeding is vanzelfsprekend.
Groeten Mack
Quote:
Aangezien dit totaal niet voldoet aan de criteria voor vacatures heb ik dit topic verplaatst naar aanvragen.
SanThe.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mack
PHP hulp
29/11/2024 13:36:03Leon Kunst
18/05/2009 12:44:00Mack
19/05/2009 00:25:00excuses voor de onduidelijke omschrijving;
De bedoeling is het opzetten van een veiling waarin producten kunnen worden geveild voor een bepaalde tijd. Bijv.: 2 uur.
Tijdens die 2 uur loopt de prijs terug van 200 euro naar 100 euro en de veiling wordt gesloten zodra iemand het product aanschaft voor de prijs die op dat moment aangegeven is.
Om te kunnen aanschaffen moet je ingelogd zijn d.m.v registratie.
Hoop op deze manier een wat duidelijker beeld van het plaatje te schetsen,
De bedoeling is het opzetten van een veiling waarin producten kunnen worden geveild voor een bepaalde tijd. Bijv.: 2 uur.
Tijdens die 2 uur loopt de prijs terug van 200 euro naar 100 euro en de veiling wordt gesloten zodra iemand het product aanschaft voor de prijs die op dat moment aangegeven is.
Om te kunnen aanschaffen moet je ingelogd zijn d.m.v registratie.
Hoop op deze manier een wat duidelijker beeld van het plaatje te schetsen,
M Ypma
19/05/2009 01:21:00Hallo Mack,
Ik vind je idee erg leuk en zou er graag meer over willen weten. Ik wil graag met je mee denken om eventueel een adviserende rol op me te nemen en een heldere offerte op te stellen.
Zou je even contact op willen nemen via de website of mailen naar michel[at]mrynk.nl
http://www.mrynk.nl
Ik vind je idee erg leuk en zou er graag meer over willen weten. Ik wil graag met je mee denken om eventueel een adviserende rol op me te nemen en een heldere offerte op te stellen.
Zou je even contact op willen nemen via de website of mailen naar michel[at]mrynk.nl
http://www.mrynk.nl