Veilingscript gezocht !!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Mack

Mack

18/05/2009 12:09:00
Quote Anchor link
Beste lezers,

Ik ben op zoek naar een veilingscript waarbij het mogelijk is om de prijs terug te laten lopen van bijv.: 200 naar 100 in 1 dag tijd.

Mochten er mensen zijn die dit kunnen en willen realiseren, neemt u dan contact met me op.

Vergoeding is vanzelfsprekend.

Groeten Mack

Quote:
Aangezien dit totaal niet voldoet aan de criteria voor vacatures heb ik dit topic verplaatst naar aanvragen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mack

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 13:36:03

Leon Kunst

Leon Kunst

18/05/2009 12:44:00
Quote Anchor link
van 200 naar 100 wat? schelpen? roedels?

graag wat meer info aub

Mack

Mack

19/05/2009 00:25:00
Quote Anchor link
excuses voor de onduidelijke omschrijving;

De bedoeling is het opzetten van een veiling waarin producten kunnen worden geveild voor een bepaalde tijd. Bijv.: 2 uur.

Tijdens die 2 uur loopt de prijs terug van 200 euro naar 100 euro en de veiling wordt gesloten zodra iemand het product aanschaft voor de prijs die op dat moment aangegeven is.

Om te kunnen aanschaffen moet je ingelogd zijn d.m.v registratie.

Hoop op deze manier een wat duidelijker beeld van het plaatje te schetsen,

M Ypma

M Ypma

19/05/2009 01:21:00
Quote Anchor link
Hallo Mack,

Ik vind je idee erg leuk en zou er graag meer over willen weten. Ik wil graag met je mee denken om eventueel een adviserende rol op me te nemen en een heldere offerte op te stellen.

Zou je even contact op willen nemen via de website of mailen naar michel[at]mrynk.nl

http://www.mrynk.nl

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.