velgen script
ik ben bezig met een velgen shop script
maar ik heb een probleem
voorbeeld als ik producten(velgen) in de mandje wilt hebben lukt het wel
maar ik wil via de pagina ook dat ze banden bij kiezen zoals ik heb gedaan
tot hier is het prima maar wat het probleem is
ik wil dat ze banden met [radio button] kiezen zoals op de afbeelding ik heb het gedaan maar ik weet niet hoe ik de velg en de band die ze bij hebben gekozen samen naar de mand moet sturen.
want ik heb twee aparte kolommen in de sql
1-producten(velgen)
2-banden
en nog iets de pagina van de winkelmandje kunt alleen een kolom herkenen producten
hoe kan ik zorgen dat die producten,banden samen lijst
ik heb een oplossing nodig of een voorbeeld code
ik hoop dat ik duidelijk hebt uitgelegt
Gewijzigd op 28/02/2012 00:49:31 door Zulkuf yildirim
maar hoe kan ik 2 tabellen hier toevoegen producten staat er al maar er moet ook banden tabel komen
$query = sprintf("SELECT `STOCK` FROM `".$dbtablesprefix."producten` WHERE `ID` = %s", quote_smart($prodid));
$sql = mysql_query($query) or die(mysql_error());
$row = mysql_fetch_row($sql);
$numordered = $numprod + $num_in_basket;
if ($numordered > $row[0] || $row[0] == 0) { // you're ordering more then whats in stock , or stock is 0
$warning = $txt['checkout15']."<br /><br />".$txt['checkout7']." ".$numordered."<br />".$txt['checkout8']." ".$row[0];
PutWindow($gfx_dir, $txt['general12'], $warning, "warning.gif", "50");
$error = 1;
gebruik geen backticks ( ` ), gebruik juiste fouthandeling geen or die
gebruik hoofdletters alleen voor mysql syntax dus niet voor bijv. STOCK
en zet je code tussen [code.] [./code] tags ( zonder de puntjes )
fouthandeling
dan zie je ook wat er gelijk fout gaat.
Zet dit bovenin je pagina
en hier kan je je oplossing vinden link
tips:
gebruik alsjeblieft normale zinnen want dit ziet er uit alsof iemand van 8 iets heeft uitgelegd.
Wat is de reden dat je banden in een aparte tabel zet? Lijkt mij toch ook een product!
voorbeeld met het id van het velg koppel ik de id van banden dan krijg je de banden die bij de velg horen samen op de zelfde pagina tot hier is het zo als ik wil maar ik kan het niet samen senden naar shoppingcart ik kan alleen product(velg) senden
ik wil de gekozen band en de velg senden
dat kan je toch in je sql gewoon oplossen?
kan je het kort uitlegen
Want als dit je configuratie is dan moet die ook werken als er geen verbinding met de database is lijkt mij ? Dan kun je dit toch beter in een config filetje zetten ?