venster openen in IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jordy

jordy

25/09/2007 09:44:00
Quote Anchor link
ik heb een lijn code waar een ander venster wordt geopend en in FF lukt dit volledig, echter in IE doet hij nx

vb op: http://www.haco.com/new_site_v2/index.php?lang=47&menu=26&submenu=22&topitem=15&subitem=10&machine=14&info=

iemand een idee hoe dit op te lossen

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 22:28:37

Niek Weevers

Niek Weevers

25/09/2007 10:06:00
Quote Anchor link
Wat wordt er in een ander venster geopend dan?

Jordy

jordy

25/09/2007 10:13:00
Quote Anchor link
een andere pagina

namelijk de index van een andere site

Niek Weevers

Niek Weevers

25/09/2007 10:18:00
Quote Anchor link
Ja maar waar moet je dan klikken? Welke link is het?
Ik vind de site een beetje onoverzichtelijk

Jordy

jordy

25/09/2007 10:20:00
Quote Anchor link
op het moment da ge op movie klikt dan volgt hij dat scriptje en opent hij een ander venster met daarin de andere site, maar met de link dat je gekregen hebt moet hij dit normaal direct doen

Niek Weevers

Niek Weevers

25/09/2007 10:59:00
Quote Anchor link
Sorry, maar ik wordt nog niet veel wijzer. Ik krijg een melding dat er een popup geblokkeerd wordt. Normaal gesproken bekijk ik de popup ook niet. Ik laat hem lekker geblokkeerd. Ik heb hem nu toegestaan bij jou en er komt een lelijke pop up met een soort menu van 4 buttons.
Dat is wat ik weet.

en ik zie nergens een movie

Jordy

jordy

25/09/2007 11:10:00
Quote Anchor link
Niek en met wat werk jij??? FF of IE

Niek Weevers

Niek Weevers

25/09/2007 11:22:00
Quote Anchor link
Normaal met FF. Maar heb ook IE (6) om te testen

Jordy

jordy

25/09/2007 11:26:00
Quote Anchor link
maar in FF werkt alles, tis maar in IE dat het niet lukt

Niek Weevers

Niek Weevers

25/09/2007 11:44:00
Quote Anchor link
Ik ga niet te lang zoeken, geen tijd voor. Maar kijk hier eens.
http://www.helpmij.nl/forum/archive/index.php/t-176350.html
Hier staat een uitleg over een window openen na het klikken op een link. Dat kun je beter doen dan een popup automatisch openen

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/09/2007 12:05:00
Quote Anchor link
je wilt een link openen in IE? ik heb helemaal geen IE hoor. Dus hoe wil je zoiets voor elkaar krijgen? Anyway zoek gewoon even de juiste code en je popup werkt ook in FF, Opera en andere browsers.

Jacco Engel

Jacco Engel

25/09/2007 12:07:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="#" onclick="window.open('http://www.google.nl'); return false;">Klik hier voor google</a>

Opgelost?

Jordy

jordy

25/09/2007 13:06:00
Quote Anchor link
er zit geen onclick op. bij het openen van de pagina moet hij ook een andere openen

@jurgen: hij moet niet persé IE openen maar als ik het test in IE werkt het niet in FF wel

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.