Verificatie script
Nu wou ik proberen een random verificatie code te laten genereren zoals '2342' en de keer erna bijv. '3425' dat die moet overeenkomen en dat ze dan 1x kunnen klikken. Teminste dat lijkt bij de beste oplossing? Kan iemand mij hier mee helpen of mischien nog een ander ideee als oplossing?
Mvg Ralf
Als je het in een database opslaat als een datetime, kun je deze checken en dan zeggen als er nog geen 10 min voorbij zijn dat ze dan niets mogen stelen. Dan heb je die verificatie niet nodig.
Als Ajax gebruikt, weet ik het niet zo zeker, dan zul je het met Ajax moeten checken of deze datetime tijd al voorbij is.
Je kan ook even een test account maken dat je eens even kijkt...
site is www.americangangsta.nl klik erna op auto opties.
(zorg erwel voor dat je een echt email gebruikt want verificatie is vereist!
Bedankt!
Simpele oplossing is, Om een array aan te maken met wat dieren bijvoorbeeld, Dan random 1 selecteren en een tekstvak maken waar ze de random gekozen text moeten over typen.
hier wat aan hebt?
Edit: Of deze lijkt me betere oplossing te hebben. Wat je dan nog extra kunt doen is checken of er maar 1 request is verstuurd op deze transaction_key.
Misschien dat je Edit: Of deze lijkt me betere oplossing te hebben. Wat je dan nog extra kunt doen is checken of er maar 1 request is verstuurd op deze transaction_key.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
Ja dat zal wel werken maar ik ben niet zo goed in scripten:(