Verkocht: freelancewebdeveloper.nl !
Hierbij verkoop ik het volgende domein:
FreelanceWebdeveloper.nl
Leeftijd:
Geregistreerd op 03-06-2008
Is het domein in gebruik geweest?
Nee, het domein is geregistreerd puur voor de verkoop. Op dit moment staat er een statistiekenpagina op, zodat eventuele kopers de statistieken tot dusver kunnen zien. Let wel op, dit is pas sinds 04-06-2008!
Voor hoeveel euro staat het domein te koop?
Op dit moment is er een veiling op meerdere websites, hoogste tot nu toe €20,- (Zal steeds worden geupdate!)
Overige informatie:
Het domein is natuurlijk uitermate geschikt voor iedere Freelance Webdeveloper. Het domein is pakkend, goed te onthouden en heeft naar mijn idee potentie. Ikzelf kan het domein niet meer gebruiken, aangezien ik vandaag ben aangenomen bij een bedrijf.
Spelregels:
Dit is een veiling, mijn taak is dan ook om de laatst geboden prijs te vermelden. Opbieden kan met €5,- en als je hem direct wilt kopen kan dat ook. Dit heet "Buy-Now" of "BIN". Die prijs ligt op dit moment op €1500,- Bieden kan via dit forum, via een Prive Bericht of e-mailen naar chris @ rcnet . nl
Laatst geboden prijs: €20,-
[Het domein is verkocht en hier kan niet meer op worden geboden!]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
SanThe.
SanThe schreef op 04.06.2008 22:51:
Ik heb bij het phpteam gemeld dat ik het er totaal niet mee eens ben. Dit hoort op Marktplaats en niet hier.
SanThe.
SanThe.
Offtopic:
I agree, daarnaast hoort het helemaal niet thuis in (Web)servers ;)
Ontopic:
Succes!
Ik ben het er ook niet echt mee eens, dit is een hulp community niet om domeinen te verkopen daar zijn andere sites voor.
Sitedeals. Daar zijn genoeg potentiële kopers.
Je zou eens moeten kijken op iChris(); schreef op 04.06.2008 21:42:
Ik ben het met jullie eens, maar goed, hij heeft wel toestemming, dus hij doet niets verkeerd..[Let op: geplaatst met toestemming van PHPhulp team!]
Bod binnen gekregen van €20,-