Vernieuwde Wesdesign.nl (V3.0)
Zojuist heb ik de nieuwe versie van www.wesdesign.nl officieel geopend. Zo heeft Wesdesign een nieuw design gekregen, nieuwe teksten, portfolioscriptje, klantensysteem en komen er in de toekomst nog extra dingen bij.
Graag hoor ik van iedereen op of aanmerkingen over de website en eventuele typfouten mogen ook gemeld worden.
Ik hoor graan van jullie.
Mvg.
Wesley Toet
www.wesdesign.nl
Persoonlijk vind ik het echter niet echt een design wat overkomt als iets wat bij een webdesign bedrijf past. Echter maakt de portfolio dat weer goed.
Het is, zoals je al zelf gezegd had "
Al met al, netjes maar niet overtuigend (voor mij dan)
Sinds wanneer wordt css niet meer op prijs gesteld?
(voordat je het gaat vragen)
Browser: Firefox 2.0.0.1
OS: Ubuntu 6.10 Edgy Eft
Resolutie: 1152*864
Niek heb je een screenshot ?
Wat ik wel jammer vind is dat je geen contactformulier hebt, in plaats daarvan zet je een e-mail adres neer, dit vergroot ten eerste de kans dat je spam krijgt. Maar waar het mij om gaat is dat je als gebruiker eerst je e-mail programma moet opstarten, het adres intypen en daarna je bericht.
Ik zie persoonlijk veel liever een form die je direct kunt versturen.
EDIT: na je teksten doorgelezen te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat je daar nog wel wat aandacht aan mag besteden.
- Alle webhosting onderdelen worden voor u geregeld via een externe partner die gespecialiseerd zijn in webhosting.
zijn moet is worden, of je moet van partner partners maken. Een incongruentie fout.
- Mochten er naderhand nog aanpassingen nodig zijn dan is het mogelijk tegen een kleine vergoeding om extra dingen aan te passen of toe te voegen.
Deze zin loopt niet helemaal lekker, als je om eruit zou halen loopt het al veel lekkerder.
- Zo is het voor u mogelijk om online uw facturen te controleren en om te zien of uw betaling is ontvangen of nog niet is betaald.
Hier klopt het laatste deel van je zin niet, hier zeg je in principe dat de betaling nog niet is betaald. Een verkeerde samentrekking dus.
En dan heb ik nog niet alles gehad, dit waren maar wat dingetjes die ik er even snel uitgeplukt heb.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden
edit: Aan je tekstopmerkingen zal ik kijken om dit te veranderen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wesley Toet
Verder vind ik de teksten niet echt lekker lopen, ik pik er zomaar eentje uit.
'Voor klanten is er het klantensysteem gekomen waarmee klanten hun facturen nogmaals terugkunnen kijken en om te bekijken of deze is betaald.'
Okay, er is wellicht niks mis aan kwa Nederlands maar het 'loopt' gewoon niet lekker.
'Voor Wesdesign is het vernieuwde systeem ook erg belangrijk geworden. Zo zijn er sneller en makkelijker facturen te maken, klantgegevens zijn bekend en er kunnen nu op een makkelijkere manier portfolio items, nieuwsberichten en andere items toegevoegd worden.'
Lijkt mij redelijk overbodige informatie voor iemand die op de pagina bedrijfsinformatie kijkt. Wederom loopt de zin ook niet lekker.
Het design zelf, rustig en strak, daar hou ik wel van. Wel zou ik er persoonlijk een text-align: justify aan toe willen voegen, En een kleine marge om de afbeeldingen zodat de tekst er niet tegenaan loopt. Verder gebruik je tabellen wat ik jammer vind en het design zelf heeft een nogal 'template-download' achtige uitstraling, maar hoe iets eruit ziet is persoonlijk en daar kan alleen jij over beslissen.
Ook aangeven dat je veel referenties heb enzo, en dan maar 1 ervaring neerzetten is nou ook niet zo je van het.
Het submenuutje links boven aan had ik pas door nadat ik je website helemaal bekeken had. Niet opvallend en vooral niet praktisch. Doe daar wat aan.
Verder wens ik je veel succes met je bedrijf!
1) Gebruik 1 onderwerp per alinea. Maak per alinea een beschrijvende alineatitel om je tekst scanbaar te maken.
2) Praat niet over jezelf in de derde persoon, dus niet: Wesdesign vind het belangrijk om een goeie service te leveren, maar: Wij vinden het belangrijk om een goeie service te leveren
3) Vermijd ingewikkelde zinnen. Zie de vorige post van Arjan:
Quote:
'Voor klanten is er het klantensysteem gekomen waarmee klanten hun facturen nogmaals terugkunnen kijken en om te bekijken of deze is betaald.'
zou ook zo kunnen:
We hebben een klantensysteem waarmee u de status van uw facturen kunt bekijken.
Blijft nogsteeds de vraag 'waarom is die zin belangrijk voor een bezoeker die op de pagina bedrijfsinformatie kijkt'?
@ Arjan: Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Voor een prospect is het nuttig te weten dat er actuele info over factuurstatussen te verkrijgen is.
Wat doet die afbeelding van de lucht met wolken daar. Vind ik niet echt passen, staat er ook zo los bij.
En ik zou de klanten login absoluut niet in de header zetten. Zet het ergens op een pagina neer of in een blok aan de linkerkant oid.
Maar ondanks dit ziet het er goed uit.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers
Als ik op de plaatjes klik bij je design portfolio, dan worden die geopend in hetzelfde venster, lijkt me toch vrij onhandig. Misschien toch in een nieuw venster openen. Verder denk ik dat het menuutje wat in het bovenste blok aan de linker kant iets meer moet opvallen op een of andere manier. Je kunt er nu nog niet meteen aan afzien dat het een menu is. Hoop dat je er wat aan hebt.
lekker helder iig, luchtige site, dat mag ik wel
edit: wordt klant gaat naar :http://www.wesdesign.nl/klant/klant/index.php?doe=aanmelden dat moet 1 /klant minder zijn
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -
In Safari staat alles 3 regels naar beneden.
Er staat echt teveel tekst op de voorpagina. Ik vind het ook slecht leesbaar. Het mag van mij een tikkeltje groter zijn. Zeker omdat bedrijven waarschijnlijk je klanten zijn en die mensen die je zoeken al wat ouder zijn.
Klanten inlog zou ik onder die 3 kollomen doen, het is denk ik mooier om de bovenkant vrij te houden.
Formuliertje staat te dicht op elkaar(in firefox).
Plaatje vind ik nergens opslaan(met die wolken).
Voor de rest: Mooie kleuren en lekker clean.