Verschil in kleur FF en IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Willem Jan Z

Willem Jan Z

03/05/2005 19:34:00
Quote Anchor link
Bij het maken van mijn site, kwam ik erachter dat de kleuren verschillen in FF en IE, waardoor komt dat? Is FF nauwkeuriger qua kleuren? Of heeft het een andere oorzaak.

Want het probleem is, dat ik mijn layout in PS gemaakt en gesliced heb, en gewoon een achtergrondkleur heb voor de overige pagina (omdat layout niet complete pagina vult...) Maar nu zijn in firefox de kleur tussen het plaatje en de achtergrond verschillend en in IE hetzelfde :S

Ter verduidelijking:

In FireFox
In Internet Explorer
Gewijzigd op 03/05/2005 19:34:00 door Willem Jan Z

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 01:44:48

Bram Z

Bram Z

03/05/2005 20:38:00
Quote Anchor link
Tja ie is raar, en slices met ps is nooit correcte html hoor. Staad vol met fouten

Jelmer -

Jelmer -

03/05/2005 20:39:00
Quote Anchor link
Geen ideewat de oorzaak is, ik kan je stylesheet en je html niiet zien immers. Misschien is het wel zo dat IE je plaatje uitrekt, en FF niet.

Maar volgens mijn PSP (paint shop pro hoor, geen Playstation Portable ^^,) is in het firefoxscreey de linkerkant van je rechterkant (Kriptisch) #e8e3e9 en de rechterkant van de rechterkant is #dfdfdf. Dus er is idd wel degelijk een kleurenverschil, en niet zo'n klein beetje ook

Willem Jan Z

Willem Jan Z

03/05/2005 20:42:00
Quote Anchor link
de linkerkant hoor E0E0E0 te zijn.... maar dan zou toch bij allebij die fout moeten zitten? Want het is dus wel zo, dat als ik die rechterkant E0E0E0 maak, dat het in FF klopt maar in IE niet... (heb dus eigenlijk al 2e stap van probleem gegeven, had ik ff moeten melden)

03/05/2005 21:57:00
Quote Anchor link
E0E0E0 is niet webveilig daardoor komt dat denk ik allemaal (zomaar een ideetje)

Willem Jan Z

Willem Jan Z

03/05/2005 23:57:00
Quote Anchor link
Heb het probleem nooit erder gehad, terwijl ik nooit webcolors gebruik...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.