Verschil in kleur FF en IE
Willem Jan Z
03/05/2005 19:34:00Bij het maken van mijn site, kwam ik erachter dat de kleuren verschillen in FF en IE, waardoor komt dat? Is FF nauwkeuriger qua kleuren? Of heeft het een andere oorzaak.
Want het probleem is, dat ik mijn layout in PS gemaakt en gesliced heb, en gewoon een achtergrondkleur heb voor de overige pagina (omdat layout niet complete pagina vult...) Maar nu zijn in firefox de kleur tussen het plaatje en de achtergrond verschillend en in IE hetzelfde :S
Ter verduidelijking:
In FireFox
In Internet Explorer
Want het probleem is, dat ik mijn layout in PS gemaakt en gesliced heb, en gewoon een achtergrondkleur heb voor de overige pagina (omdat layout niet complete pagina vult...) Maar nu zijn in firefox de kleur tussen het plaatje en de achtergrond verschillend en in IE hetzelfde :S
Ter verduidelijking:
In FireFox
In Internet Explorer
Gewijzigd op 03/05/2005 19:34:00 door Willem Jan Z
PHP hulp
24/11/2024 01:44:48Bram Z
03/05/2005 20:38:00Jelmer -
03/05/2005 20:39:00Geen ideewat de oorzaak is, ik kan je stylesheet en je html niiet zien immers. Misschien is het wel zo dat IE je plaatje uitrekt, en FF niet.
Maar volgens mijn PSP (paint shop pro hoor, geen Playstation Portable ^^,) is in het firefoxscreey de linkerkant van je rechterkant (Kriptisch) #e8e3e9 en de rechterkant van de rechterkant is #dfdfdf. Dus er is idd wel degelijk een kleurenverschil, en niet zo'n klein beetje ook
Maar volgens mijn PSP (paint shop pro hoor, geen Playstation Portable ^^,) is in het firefoxscreey de linkerkant van je rechterkant (Kriptisch) #e8e3e9 en de rechterkant van de rechterkant is #dfdfdf. Dus er is idd wel degelijk een kleurenverschil, en niet zo'n klein beetje ook
Willem Jan Z
03/05/2005 20:42:00de linkerkant hoor E0E0E0 te zijn.... maar dan zou toch bij allebij die fout moeten zitten? Want het is dus wel zo, dat als ik die rechterkant E0E0E0 maak, dat het in FF klopt maar in IE niet... (heb dus eigenlijk al 2e stap van probleem gegeven, had ik ff moeten melden)