verschillende acties in 1 form mogelijk?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rinus Loof

Rinus Loof

03/01/2007 19:29:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een programma dat het mogelijk maakt een esperanto-woord te typen en dit daarna naar het clipboard te kopieren. Esperanto bevat namelijk letters die niet op het toetsenbord voorkomen. Die letters heb ik op een knopje onder het tekstveld gezet. De bedoeling is dat de gebruiker gewoon tekst in het veld typt en als hij een letter tegenkomt die niet kan worden getypt, hij deze met het knopje kan invoegen. Het prgramma zorgt er dan voor dat het hexadecimale eqivalent van de letter wordt ingevoegd. Het is de bedoeling dat met een knop naast het invoerveld de aldus gecomponeerde string naar het clipboard wordt gekopieerd, zodat deze in teksten kan worden ingevoerd.
Tot nu toe heb ik dat geprobeerd met een FORM binnen een php script, maar daar kom ik niet uit, omdat ik de reeds ingevoerde tekst in het TEXT element niet mee kan geven, dat kan namelijk pas na een submit.
Kan iemand mij een globale richting geven waarin ik de oplossing kan vinden?
Alvast bedankt.....

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.