verschillende css's laden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Steven T

Steven T

09/01/2009 12:19:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met een portfolio en daar wil ik graag dat je verschillende css's kan laden.
Hoe doe ik dat?

Het enige wat ik heb kunnen vinden is het volgende:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
<head>
<title>Groepsreizen Europa</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" id="maincssfile" media="screen" href="cssdocument1.css" />
</head>
<body onload="">
    hallo allemaal :)<br/><button onclick="document.getElementById('maincssfile').href='cssdocument2.css';">laadt CSS document</button>
</body>
</html>

Alleen nu zou ik graag een uitklap menu willen zodat je daar kan kiezen.
En wanneer je je keuze gemaakt hebt (je klik dus op je keuze) dat hij dat dan gelijk laadt.
MAAR hij moet dat dan vervolgens bij al mijn pagina's doen.
Nu heb ik begrepen dat je dat met cookie's kan doen. Alleen weet ik niets van cookies af.

Kunnen jullie mij helpen.

Groet, Steven

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 20:01:27

Tamara

Tamara

09/01/2009 13:24:00
Quote Anchor link
er staat hier ergens een script/tutorial over dynamische css. dat heb je denk ik nodig

Steven T

Steven T

09/01/2009 13:36:00
Quote Anchor link
Oke, heb inderdaad wel wat gezien over dynamisch css. Dat was echter engels en daar kwam ik niet uit. Ik gebruik hier even de zoekfuntie.
Dank je wel.

Post wel weer als ik er niet uit kom ;)

Tamara

Tamara

09/01/2009 14:07:00
Quote Anchor link
als je er zometeen weer niet uit komt:
post wat je tot zover hebt (de (relevante) code)
wat is het probleem/wat gaat er fout
en wat moet het bereiken.

PHP Newbie

PHP Newbie

09/01/2009 14:11:00
Quote Anchor link
Maak een X aantal CSS bestanden aan en zet in een sessie welke geinclude moet worden ;-)

Joren de Wit

Joren de Wit

09/01/2009 14:20:00
Quote Anchor link
Een klein voorbeeldje:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
<?php
session_start();

$aStyles = array(
    'blue' => 'blue.css',
    'red' => 'red.css',
    'green' => 'green.css'
);

if(isset($_GET['style']) && in_array($_GET['style'], array_keys($aStyles)))
{

$_SESSION['style'] = $aStyles[$_GET['style']];
}

else
{
    if(!isset($_SESSION['style']))
    {

$_SESSION['style'] = 'blue.css';
    }
}

// Check
echo $_SESSION['style'] . ' is geselecteerd.'
?>

<form method="get" action="">
<select name="style">
    <option value="blue">Blauw</option>
    <option value="red">Rood</option>
    <option value="green">Groen</option>
</select>
<input type="submit" value="Verander style" />
</form>

Probeer dit scriptje allereerst te begrijpen. Daarna zul je zien dat je $_SESSION['style'] kunt gebruiken om de betreffende stylesheet te laden.

Steven T

Steven T

09/01/2009 14:41:00
Quote Anchor link
Het script wat ik had gevonden met de buttons die doet het. :-)

Het script van Blache doet het niet :-(

Wanneer ik het php gedeelte eruit haal laat hij iig de pagina zien :-s
Maar dat is de bedoeling ook weer niet.

Hieronder de code van Blanche:

[linebreak]&lt;!DOCTYPE html PUBLIC &quot;-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN&quot; &quot;http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd&quot;&gt;[linebreak]&lt;html xmlns=&quot;http://www.w3.org/1999/xhtml&quot;&gt;[linebreak]&lt;head&gt;[linebreak]&lt;meta http-equiv=&quot;Content-Type&quot; content=&quot;text/html; charset=utf-8&quot; /&gt;[linebreak]&lt;title&gt;Untitled Document&lt;/title&gt;[linebreak][linebreak]&lt;/head&gt;[linebreak]&lt;body bgcolor=&quot;#000000&quot;&gt;[linebreak]Code (php) 12345678910111213141516171819202122232425 &lt;?phpsession_start();$aStyles = array(&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;red =&gt; css1.css&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;green =&gt; css2.css, &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;blue =&gt; css3.css,&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;orange =&gt; css4.css);&nbsp;if(isset($_GET[style]) &amp;&amp; in_array($_GET[style], array_keys($aStyles))){&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;$_SESSION[style] = $aStyles[$_GET[style]];}else{&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;if(!isset($_SESSION[style]))&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;{&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;$_SESSION[style] = red.css;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;}}// Checkecho $_SESSION[style] . is geselecteerd.?&gt; [linebreak][linebreak][linebreak][linebreak]&lt;form method=&quot;get&quot; action=&quot;&quot;&gt;[linebreak]&lt;select name=&quot;style&quot;&gt;[linebreak] &lt;option value=&quot;green&quot;&gt;Groen&lt;/option&gt;[linebreak] &lt;option value=&quot;blue&quot;&gt;Blauw&lt;/option&gt;[linebreak] &lt;option value=&quot;orange&quot;&gt;Oranje&lt;/option&gt;[linebreak]&lt;/select&gt;[linebreak]&lt;input type=&quot;submit&quot; value=&quot;Verander style&quot; /&gt;[linebreak]&lt;/form&gt;[linebreak]&lt;/body&gt;[linebreak]&lt;/html&gt;[linebreak]

Hier de URL: http://dzjunior.byethost9.com/test/css/cssladen.php
Is er alleen ook nog ergens een optie om het te laten onthouden in cookies?
Zodat ALLE pagina's er het zelfde uit zien??

Mitchell

Mitchell

09/01/2009 14:46:00
Quote Anchor link
Laat javascript het werk voor je doen?

Joren de Wit

Joren de Wit

09/01/2009 14:49:00
Quote Anchor link
Tja, ik geef dan ook alleen een voorbeeldje. Het is geen code die je 1-op-1 kunt kopieëren voor een werkend resultaat.

Jij zult zelf nog de benodigde HTML moeten scripten waarin je $_SESSION['style'] gebruikt om de betreffende stylesheet in te laden. Die echo die ik geef, is alleen een controle dat het scriptje werkt en die kan jij dus gewoon verwijderen...

Quote:
Is er alleen ook nog ergens een optie om het te laten onthouden in cookies?
Zodat ALLE pagina's er het zelfde uit zien??
Mijn voorbeeld maakt gebruik van een sessievariabele. Die is beschikbaar op elke pagina die je met session_start() begint. Je hebt dus in principe geen cookies nodig. Dit zou je alleen nog kunnen toepassen als je de bezoeker bij terugkomst op je site direct weer dezelfde style wilt voorschotelen.

Maar goed, dan kun jij dus zelf verder met dat voorbeeldje aan de slag om de betreffende variabele ook in een cookie op te slaan...

ps. @Mitchell: alles leuk en aardig, maar hoe wil je er dan ooit voor zorgen dat de gemaakte keuze bewaarde blijft?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Steven T

Steven T

09/01/2009 14:50:00
Quote Anchor link
yeah dat ziet er iig al uit naar wat ik zoek :D

Alleen (miss lullig) als ik op een andere link klik, heeft die gewoon de standaart layout.
Maar bij mij moet die dus ook dezelfde layout hebben.
Hoe laat ik dat doen??

Joren de Wit

Joren de Wit

09/01/2009 14:52:00
Quote Anchor link
[email protected] schreef op 09.01.2009 14:50:
Alleen (miss lullig) als ik op een andere link klik, heeft die gewoon de standaart layout.
Precies wat ik zeg, dat kun je dus alleen bereiken als je het met PHP oplost.

Zie de uitleg in mijn vorige post...

Steven T

Steven T

09/01/2009 15:10:00
Quote Anchor link
Jah had jouw post niet gezien, nadat ik die van mij had gepost.

Oke, dus als ik het goed begrijp kan dit weg:

[linebreak]// Check[linebreak]echo $_SESSION[style] . is geselecteerd.[linebreak][linebreak]

deze 'style' bestaat nog niet. dus overal waar 'style' staat moet een .css te komen staan?? dus iets van default.css.

en ik kan dan gewoon layers gebruiken in mijn pagina??

Ik moet je nog wel vertellen :$ dat ik niets verder weet van PHP
Maar opmaken in design kan ook toch gewoon??

Joren de Wit

Joren de Wit

09/01/2009 15:20:00
Quote Anchor link
[email protected] schreef op 09.01.2009 15:10:
deze 'style' bestaat nog niet. dus overal waar 'style' staat moet een .css te komen staan?? dus iets van default.css.
Nee, dat heb je verkeerd.

Zoals ik al zei, probeer eerst goed te begrijpen wat het scriptje nu precies doet, voordat je het probeert toe te passen. Kopieer het dus eens naar een nieuw PHP bestandje en voer het eens uit. Speel ermee en zie wat er gebeurt. Kijk dan nog eens goed naar het scriptje om te zien of je begrijpt wat er gebeurt, verander desnoods wat aan de code om te zien wat dat oplevert.

Waar je uiteindelijk op uit zult komen is dat je in je HTML zoiets krijgt:
Code (php)
1
<link href="<?php echo $_SESSION['style']; ?>" rel="stylesheet" />

Bovenstaande is natuurlijk de regel waarmee je je stylesheet laadt.

ps.
Quote:
Ik moet je nog wel vertellen :$ dat ik niets verder weet van PHP
PHP Beginnershandleiding

Wellicht dat je hier dan iets aan hebt...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Steven T

Steven T

16/01/2009 13:22:00
Quote Anchor link
Hallo,
terug van weggeweest, ik heb me beetje lopen verdiepen in PHP

Dus ik hoop dat ik de code ben gaan begrijpen alleen nu wilt hij nog steeds niet mijn css laden.

Hieronder mijn voledige code:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Untitled Document</title>
<link href="<?php echo $_SESSION['style']; ?>" rel="stylesheet" type="text/css"/> Hier laadt hij zien wat gekozen is en dat onthouden.
</head>
<body>
<?php
session_start();

$aStyles = array( //dit zijn de css waar je uit kunt kiezen
    '1' => 'css1.css',
    '2' => 'css2.css',
    '3' => 'css3.css'
);

if(isset($_GET['style']) && in_array($_GET['style'], array_keys($aStyles))) //Hier laadt hij de css vanuit het menu genaamd style
{
    $_SESSION['style'] = $aStyles[$_GET['style']]; //session geeft aan dat de browser dit moet onthouden bij de volgende pagina's dus de style
}
else
{
    if(!isset($_SESSION['style']))// moet nog steeds onthouden worden
    {
        $_SESSION['style'] = 'css1.css'; //dit is de css die standaart wordt geladen
    }
}

?>

<form method="get" action="">  Moet hier niet wat staan??
<select name="style">
    <option value="1">1</option>
    <option value="2">2</option>
    <option value="3">3</option>
</select>
<input type="submit" value="Verander style" />
</form>
</body>
</html>

Ik heb er zelf nog wat bij gezet om te kijken of ik het begrijp.
Zouden jullie dat na kunnen kijkenn voor me? En mij verbeteren als ik het fout heb gedaan?

Alvast bedankt. Steven

Joren de Wit

Joren de Wit

16/01/2009 13:25:00
Quote Anchor link
Dit script zal een 'headers already sent' foutmelding opleveren. Voor de session_start() van regel 10 heb je namelijk al output naar de browser verzonden (de HTML) en dat is niet toegestaan.

Plaats allereerst dus de session_start() aan het begin van je script. Zet verder deze regels ook aan het begin van je script:
Code (php)
1
2
3
4
<?php
ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
?>

Dan worden alle (mogelijke) fouten weergegeven.

Steven T

Steven T

16/01/2009 13:30:00
Quote Anchor link
Voordat ik dat ga doen ;)
Wat versta jij onder script? Is dat vanaf

tot het afsluiten van de html?

of vanaf het eerste
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
<? teken?

Ik zelf zou zeggen vanaf het eerste [code]<? teken. Bij mij dus vanaf regel 6
Maar omdat ik daar wat geplaatst moet worden zou ik hem op de plaats zetten waar hij nu staat. Wat dus niet goed is.

Dus vanwaar begint het scripten??

Steven

Joren de Wit

Joren de Wit

16/01/2009 13:33:00
Quote Anchor link
Quote:
Wat versta jij onder script?
Vanaf begin tot eind, dus ook de HTML meegerekend ;-)

Steven T

Steven T

16/01/2009 13:40:00
Quote Anchor link
Yeah :-D

Hij pakt nu mijn css en ook de rest :-D

Ik ga nu even kijken of ik er een aantal divs in kan zetten en hoe die daar op reageert.

Moet ik nu in al mijn pagina's

Code (php)
1
<?php session_start();?>

Neerzetten of laat hij dat nu met alle bestanden zien die uit dezelfde directory worden gehaald?

Joren de Wit

Joren de Wit

16/01/2009 13:42:00
Quote Anchor link
Ja, zeker weten. Op elke pagina waar je sessievariabelen wilt gebruiken, zul je session_start() moeten aanroepen...

Steven T

Steven T

16/01/2009 13:48:00
Quote Anchor link
Oke, ik herhaal jou (ook voor mezelf ;-))
Overal waar ik dezelfde sessie wil hebben waar ik mee begonnen ben.
Moet ik starten met

Code (php)
1
<?php session_start();?>

Zodat alle pagina's die ik aanklik dezelfde stijl houden.
Correct?

Tamara

Tamara

16/01/2009 13:49:00
Quote Anchor link
Klopt! :)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.