Verschillende Post-actions

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Steven Derudder

Steven Derudder

02/02/2011 14:18:40
Quote Anchor link
Ik heb een formulier met verschillende inputs en een dropdown-list:

Dropdown bestaat bv. uit:

Maak uw keuze
TEST1
TEST2
TEST3

Wanneer de gebruiker TEST1 selecteert in de dropdown en daarna op submit klikt moet de data door gestuurd worden naar www.link1.nl verstuurd worden

Maar stel dat de gebruiker TEST2 selecteert en daarna op submit klikt moet de data door gestuurd worden naar www.link2.nl verstuurd worden

Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Mvg,

Steven

PHP hulp

PHP hulp

16/02/2025 12:10:29

John D

John D

02/02/2011 14:23:04
Quote Anchor link
In het script volgend op de action een if/else en header( location:) ??
Gewijzigd op 02/02/2011 14:24:27 door John D

Steven Derudder

Steven Derudder

02/02/2011 14:27:28
Quote Anchor link
Dacht er ook aan maar eerlijk gezegd vind ik nergens een geschikte oplossing. Kan je een vb. geven?

02/02/2011 14:29:22
Quote Anchor link
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{
// Hier zelf afhandelen welke geselecteerd is.
header('Location: http://www.example.org/');
...

Steven Derudder

Steven Derudder

02/02/2011 14:34:24
Quote Anchor link
Thx voor de hulp maar moet je niet ergens kunnen aantonen als test2 geselecteerd is dat hij de actie voor test2 uitvoert?

Ik gebruik momenteel: <form action="http://site1.nl/data.php" method="post" target="_blank">

en zou dus nog een 2de regel hebben die ervoor zorgt dat dit gebeurt als je test2 selecteert

<form action="http://site2.nl/data.php" method="post" target="_blank">
Gewijzigd op 02/02/2011 14:35:47 door Steven Derudder

John D

John D

02/02/2011 14:59:22
Quote Anchor link
De html die bij de gebruiker in beeld staat is statisch, die doet dus precies wat je hebt gestuurd. Heb je slechts 1 submit button dan zal je af moeten testen welke keuze is gemaakt. In form data.php moet je dat dus doen zoals Karl aangeeft.
Edit:
Een voorbeeld? Iets in deze richting:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{

IF isset($_POST['TEST1']) {header('Location: http://www.link1.html')}
IF isset($_POST['TEST2']) {header('Location: http://www.link2.html')}
}

?>

Gewijzigd op 02/02/2011 15:06:10 door John D

Ronald Simons

Ronald Simons

02/02/2011 15:36:56
Quote Anchor link
Moet het verstuurd worden naar een e-mail of naar een webpagina??

- SanThe -

- SanThe -

02/02/2011 17:52:23
Quote Anchor link
Als je de data uit het formulier ook wilt doorsturen stop het dan in een session.

Steven Derudder

Steven Derudder

02/02/2011 18:03:47
Quote Anchor link
Ik werk dus met een formulier waarin ik naam, adres en een dropdown vraag en een submitknopje.

Ik wil eigenlijk 2 verschillende actions hebben:

- kies je selectie 1 in de dropdown en je klikt op submit dient alle data die de bezoeker heeft ingegeven verstuurd te worden naar een externe server waar ik geen toegang tot heb. Maar de externe server werkt verder adhv de verstuurde data. Dit werkt momenteel perfect via de <form action="http://externesite.nl/data.php" method="post" target="_blank">.

Het moeilijkste is:

- kies je selectie 2 dient alle data verstuurd te worden naar een pagina die ik kan beheren om daarna via e-mail de data nog te versturen, op pagina 2 worden er nog extra gegevens gevraagd (telefoonnr,...)

Ik zit dus een beetje vast hier :(
Gewijzigd op 02/02/2011 18:04:46 door Steven Derudder

Tim Fennis

Tim Fennis

02/02/2011 18:09:20

Steven Derudder

Steven Derudder

02/02/2011 18:34:16
Quote Anchor link
Bon Tim, grappig is anders en daar heb ik weinig aan, of denk je dat ik google niet ken? Waarom bestaan anders forums... Ik vind het gewoonweg niet... En ook niet via google!

Ronald Simons

Ronald Simons

02/02/2011 18:36:30
Quote Anchor link
Waarom op een tweede pagina extrra info erbij laten zetten en waarom niet op de eerste?
En is het jij die het nog wil beheren of is het voor de gebruiker?

PS TIM FENNIS wat is dit nu weer voor een reactie ???? zo help je iemand niet.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

02/02/2011 18:40:15
Quote Anchor link
je zult dit inderdaad met javascript moeten doen op de manier die jij wilt, je kijkt via javascript welke optie geselecteerd is

Steven Derudder

Steven Derudder

02/02/2011 18:53:37
Quote Anchor link
Ik probeer het volgende nu. Klikken ze op submit laat ik ze naar een check.php gaan en de check.php zou zijn:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
if (isset($_POST['SELECTIE1'])) {
...
HOE KAN IK HIER EEN POSTFUNCTIE GEVEN NAAR EEN WEBADRES?;

}

if (isset($_POST['SELECTIE2'])) {
...
HOE KAN IK HIER EEN POSTFUNCTIE GEVEN NAAR EEN INTERN PAGINA;
}

?>

Maar hoe zou ik dus hier kunnen aantonen dat hij moet springen naar een bepaalde url? De data moet hij dus ook wel "meeslepen".

Steven Derudder

Steven Derudder

04/02/2011 09:55:49
Quote Anchor link
Niemand een ideetje voor bovenstaand probleempje? :)

Milo S

Milo S

04/02/2011 10:04:53
Quote Anchor link
Data meeslepen? Antwoord: $_SESSIONS
Doorsturen, denk ik dat je zo iets wilt? link.php?ding=dat&anderding=dit kan gewoon via header location.

Steven Derudder

Steven Derudder

04/02/2011 12:53:50
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
if (isset($_POST['SELECTIE1'])) {
...
HOE KAN IK HIER EEN POSTFUNCTIE GEVEN NAAR EEN WEBADRES?;

}

if (isset($_POST['SELECTIE2'])) {
...
HOE KAN IK HIER EEN POSTFUNCTIE GEVEN NAAR EEN INTERN PAGINA;
}

?>

Hier wil ik dus weten hoe ik de post-functie kan geven, is dit haalbaar of moet ik het in javascript gaan zoeken?

Jasper hoi

jasper hoi

04/02/2011 13:15:30
Quote Anchor link
hoe bedoel je post functie naar een webadres?
post mee nemen naar een andere pagina? best nutteloos, stuur hem dan in een keer goed door.

En wat bedoel je met een post functie naar een interne pagina? post afhandeling afzo?

04/02/2011 17:36:43
Quote Anchor link
Leg anders eens in stappen uit wat er moet gebeuren. Gebruik geen termen als dropdown en code.
Probeer het zo simpel mogelijk uit te leggen. Alsof je een onbekende de weg wijst.

Steven Derudder

Steven Derudder

04/02/2011 17:47:33
Quote Anchor link
Ok, ik probeer mijn best :).

Dus op mijn webpagina kan de bezoeker een aankomstdatum en vertrekdatum ingeven, aantal personen en type reservatie.

Wanneer de bezoeker bij type reservatie 'Direct betalen' selecteert en op 'Verzenden' klikt dienen de ingegeven gegevens "gepost" te worden naar een extern webadres.

Wanneer de bezoeker bij type reservatie 'Niet direct betalen' selecteert en op 'Verzenden' klikt dienen de ingegeven gegeven "gepost" te worden naar een 2de pagina waar ik dan meer gegevens vraag (zoals naam, adres,...).

Hopelijk is dit iets duidelijker :)

04/02/2011 17:49:30
Quote Anchor link
Als het per se een ander domein is (dus waar je niet bij kan met php), dan kom je denk ik toch wel vrij snel uit op javascript oplossingen.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.