Vervolg file explorere opend niet altijd vensters

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Je bouwt webshops, webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Framework en C#. Je zorgt voor de optimalisering van bestaande software en de automatisering van

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

13/05/2024 02:44:56
Quote Anchor link
Ik ben al een paar maanden bezig met windows 11's probleem dat in dit topic werd beshreven:
https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/windows-11-geopende-tab-switchen-werkt-niet/104909/

Ik heb updatse geprobeerd en alles wat in deze link staat:
https://www.howtogeek.com/fix-hidden-taskbar-icons-windows-11/#:~:text=To%20fix%20the%20taskbar%2C%20start,or%20performing%20a%20clean%20boot.

Het lijkt niet opgelost te worden.

Hier een loom video over waar ik mee te maken krijg:
https://www.loom.com/share/2a55c3753c3f4e5994e45821841eda92?sid=1c49ff92-8ba6-4e31-99de-97058eb48dfd

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen, want het werkt zo verschrikkelijk
 
PHP hulp

PHP hulp

18/10/2024 07:09:57
 

13/05/2024 07:14:14
Quote Anchor link
Probeer een nieuwe gebruiksaccount aan te maken, en kijk of je het probleem daar ook hebt, dat scheelt al een boel mogelijke oorzaken en je beperkt de mogelijke oorzaken in een korte tijd.
Als die nieuwe account het probleem niet heeft, kan je het Windows-profiel verwijderen van de probleemaccount.
Het is wel een botte-bijlmethode, je kunt in plaats daarvan ook op zoek naar registerinstellingen of gewoon het Windows event log of daar behulpzame foutmeldingen in staan, en een beetje goed zoeken op internet.

Werkt ALT + (SHIFT) + TAB nog wel om te wisselen?

Als niets helpt kan je altijd nog kijken of je naar Linux over kunt.
Debian voor niet de nieuwste hardware, of anders bijvoorbeeld Linux Mint.
Want als daar een file explorer niet werkt, heb je keuze uit nog 10 andere windowmanagers.
Gewijzigd op 13/05/2024 07:17:17 door
 
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

16/05/2024 03:09:52
Quote Anchor link
Hallo,

ALT-SHIFT werkt vaak wel, soms ook niet.
Ja ik heb wel een hele linux installeren, maar veel is nu al ingesteld met windows programma's.
Ik moet dan WINe gebruiken en dat is niet voor sit systeem.

Er moet toch wel een oplossing zijn, dit kantoch niet waar zijn dat deze bug blijft bestaan?
Ik heb zelfs een file explorer patch geprobeerd dat switcht naar windows 10 file explorer.

Maar hetzelfde probleem.
 

16/05/2024 15:41:58
Quote Anchor link
Je hebt niet uitgeprobeerd of het aan het windows-profiel ligt?
En je hebt ook nog niet gekeken in het Windows event log?
 
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

17/05/2024 04:34:58
Quote Anchor link
Ik heb een ander windows profiel gemaakt, via microsift account meost dit


FOut in de log die terugkomt:

Quote:
Faulting application name: ACCStd.exe, version: 4.0.3054.0, time stamp: 0x63dca85b
Faulting module name: unknown, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x00000000
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00007ff9968c72d7
Faulting process id: 0x0x1BB0
Faulting application start time: 0x0x1DAA70791C36035
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\ACCStd.exe
Faulting module path: unknown
Report Id: 8ca34265-93fc-42eb-99e9-fb0482c5d6e7
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:


Quote:
A fatal error occurred while creating a TLS client credential. The internal error state is 10013.
The SSPI client process is svchost (PID: 22404).

veel andere terugkomende error is:

Quote:
Metadata staging failed, result=0x80070490 for container '{056018F3-EA11-DE01-11C1-516050C076BC}'


Deze blijven voorkomen.
 

17/05/2024 10:07:52
Quote Anchor link
En heb je iets kunnen vinden op internet over die foutmeldingen?
Wat heb je geprobeerd?
Bijvoorbeeld een herinstallatie of het terugzetten van het originele fabrieksimage?

De reden dat ik deze dingen vraag is dat ik zelf niet in de gelegenheid ben om het probleem voor je op te lossen.
Ik kan hooguit alleen tips geven voor een oplossingsrichting.
Tenzij er op PHPHulp nog iemand anders is die wel helemaal in Windows 11 zit?
(Zelf ben ik afgehaakt na Windows 8.1, met dat mallotige startmenu met tegels.. op een 4k scherm!)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/05/2024 00:03:35
Quote Anchor link
Wat is nu eigenlijk precies het probleem? Ik zie wat snel geklik in dat filmpje, maar het is me niet duidelijk wat er verkeerd gaat. Misschien kun je een wat duidelijker filmpje maken en wat langzamer klikken, zodat fatsoenlijk te zien is wat er gebeurt?
 
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

18/05/2024 17:00:08
Quote Anchor link
Nou in het filmpje is te zien dat wanneer ik een venster aaklik, deze niet open gaat. Dat is dus ook het hele probleem.
Ik heb de errors onderzocht.

ACCStd.exe is verwijderd, maar probleem niet opgelost. De rest kom ik niet uit.

Ik probeer de fabrieksinstellingen terug te zetten
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/05/2024 01:22:42
Quote Anchor link
Ik heb je filmpje nog even bekeken. Het valt me op dat het niet lijkt te werken als je op 'inc' klikt. Ik zie ook dat er 2 vensters (dezelfde?) zijn met die naam. Kan het zijn dat het niet werkt op het moment dat beide vensters dezelfde naam hebben en/of naar dezelfde locatie verwijzen? Dat ie dan niet weet welk venster ie moet openen? Probeer dit eens te testen?
 
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

19/05/2024 13:08:20
Quote Anchor link
Dat is getest. Het is al maanden een probleem met meerdere vensters, die verschillende namen hebben.
Ik heb nu een nieuwe repair update gedaan en het lijkt nu te werken, maar weet niet voor hoe lang.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/05/2024 17:03:30
Quote Anchor link
Oké. Succes ermee. :)
 
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

19/05/2024 18:06:17
Quote Anchor link
Dank je!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.