Vervolg links

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

Vincent

Vincent

16/03/2004 13:35:00
Quote Anchor link
Maar netscape wordt nog erg weinig gebruikt. En heb niet veel zin om hoop extra moeite te doen voor netscape gebruikers (en mogelijk is vrijwel iedereen de op de site gaat komen met IE).

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 19:29:37

Arend a

Arend a

16/03/2004 13:38:00
Quote Anchor link
Netscape wordt weinig gebruikt, maar Mozilla is in sneltreinvaart aan het opkomen! MozillaFirebird heeft lovende kritieken en wees alsjeblieft niet zo naif om je site alleen IE compatible te maken!

Linkje-mozilla
http://www.mozilla.org

16/03/2004 13:46:00
Quote Anchor link
Jaja dan kan ik bv je site al niet zien ...

Rick

Rick

16/03/2004 14:25:00
Quote Anchor link
een goede site werkt gewoon bij alle gangbare browsers

ik test mijn sites altijd in IE5, IE6, Mozilla, Firefox, Konqueror, links en lynx
en als het daar allemaal goed werkt dan is het voor mij goed (helaas kan ik safari niet testen maarja ik heb geen mac :P)

Vincent

Vincent

16/03/2004 15:17:00
Quote Anchor link
Das wel waar.
Kan ik daarvoor gewoon bovenstaande code van je erin plaatsen?

En het lukt me niet om naam van een geuploade bestand te weergeven. Heb uploader waarin je bestanden kan kiezen en ze vervolgens uploaden (namen blijven helaas gelijk en niet getal van 1 t/m...) maar is het mogelijk om naam weer te geven?

$picture = "fileup$num"."_name";
$picture1 = $$picture;
$picture2 = "fileup$num";
$picture3 = $$picture2;
staat er over in het script. input name = fileup&num, maar het is me niet gelukt om met deze gegevens de naam te weergeven van het geuploade plaatje.

Als je hele script wil zien moet je het maar zeggen, dan post ik die hier ook.

Rick

Rick

16/03/2004 15:19:00
Quote Anchor link
kan je misschien even een link geven naar het script?
en dan het bestand renamen naar bestand.phps <-- let op de s

dat staat voor phpSource, en als het goed is zorgt de server dan voor mooie kleurtjes net zoals je op dit forum ziet :)

Vincent

Vincent

16/03/2004 16:26:00
Quote Anchor link
http://www.vin-extreme.com/uploads/listnews.phps
http://www.vin-extreme.com/uploads/editnews.phps
http://www.vin-extreme.com/uploads/uploader.phps
http://www.vin-extreme.com/uploads/setup.phps

Vanuit listnews.php wil ik via edit bij bericht naar editnews en daar bericht updaten, wat dus nog niet goed gelukt is.

Voor uploader is bestand setup nodig (hierin staat map waar geuploade bestanden moeten komen en wachtwoord (indien deze op ja staat) enzo.

Arend a

Arend a

16/03/2004 17:16:00
Quote Anchor link
@Rick: Ik weiger om al mijn site lynx en links compatible te maken. Dit is enkel nuttig voor info die je echt vanaf de commandline moet kunnen benaderen. Links en Lynx hebben geen fatsoenlijk javascript support, dit betekend dat je geen JavaScript mag gebruiken en eigenlijk totaal statische sites moet genereren.

Het zelfde geld voor W3C compatible standaarden aanhouden. Waarom zou je tot in het oneindige code w3c compatible maken en compatible met browsers maken?

Technisch gezien is het natuurlijk wel l33t en principieel correct om het compatible temaken, maar wanneer je meer layout en visueel bezig bent is het ondoenlijk en totaal inefficient, je bent de 'verkeerde' kant op aan het ontwerpen: de code en niet de layout staat voorop.

Het is een overweging.

Rick

Rick

16/03/2004 17:35:00
Quote Anchor link
ik zeg dat ik ze test in links en lynx, niet dat ze daar perfect hoeven te werken.

als de site maar goed leesbaar is dan vind ik het goed, als je bij links of lynx een hele lading rotzooi tezien krijgt en niets leesbaars dan doe je dus gewoon iets verkeerd

en je kan met W3C compatible standaarden best leuke sites bouwen hoor, maar ik moet toegeven dat ik me er ook niet voor 100% aan hou, maar wel voor 99%
als er dan eens een probleem is dan licht het niet aan mij maar aan de browser

ik vind dat een site gewoon in elke normale browser toonbaar moet zijn, ik zeg niet dat al je l33te javascriptjes ook tot op het laatste puntje foutloos overal op moeten werken
ik gebruik bijvoorbeeld style.display regelmatig maar die word niet ondersteunt door netscape, jammer dan.
ik controleer voordat ik de functie gebruik of de browser ermee om kan gaan en zo niet dan gebruik ik die functie niet en staat er een berichtje dat het niet werkt met die browser.

Arend a

Arend a

16/03/2004 17:45:00
Quote Anchor link
Het is maar net hoeveel prioriteit je stelt aan het compatible maken met browsers. Ik heb een tijd gehad dat ik dat een topprioriteit vond. Nu doe ik er weinig moeite meer voor, wanneer ze voor IE en Firebird (vrijwel de zelfde render engine als mozilla, netscape en dus conqueror) werken vind ik het allang best.

Kijk ens kritisch naar je statistieken: is het echt de moeite waard om die paar uur meer werk in je site te steken voor de sporadische exotische browser-bezoeker? :D

Rick

Rick

16/03/2004 19:21:00
Quote Anchor link
firebird/firefox heeft een renderengine die veel lijkt op die van mozilla ja, maar die van netscape is nog wel een stukje anders en die van konqueror is echt flink anders hoor

maar als je een paar uur meer werk eraan hebt dan heb je dus tijdens de bouw gewoon wat verkeerd gedaan, daarom probeer ik me zoveel mogelijk aan de standaarden te houden want dan weet ik voor 90% zeker dat de site er in alle genoemde browsers goed uit ziet

en het hangt natuurlijk ook af van wat voor site het is, op een site als deze zullen ook flink wat andere browsers langskomen maar op een site als msn.com zal zeker 99% IE zijn en misschien wel meer

Vincent

Vincent

17/03/2004 23:24:00
Quote Anchor link
Ga morgen weer eens proberen updaten goed te krijgen. En dan nieuwssysteem en commentsysteem enzo erin te verwerken, maar eerst het updaten. En link naar plaatje.

Arend a

Arend a

18/03/2004 01:03:00
Quote Anchor link
Firebird firefox IS mozilla. Alleen niet verpakt met de andere producten als mailclients. Toch zit er in firebird/firefox nog een hoop bloaty mozilla code.

Echter, beide zijn gebouwd op het GECKO rendering systeem. Precies het zelfde systeem waar netscape haar browser omheen heeft gebouwd.

Ook konqueror kan met gecko overweg, maar gaat default met een andere render engine op pad.

Rick

Rick

18/03/2004 02:36:00
Quote Anchor link
firebird/firefox != mozilla
firebird is gemaakt met mozilla als basis ja, maar er is inmiddels zoveel aan veranderd dat ook de rendercode anders is geworden. ik kan even geen concreet voorbeeld noemen maar er zit verschil tussen

Quote:
Echter, beide zijn gebouwd op het GECKO rendering systeem. Precies het zelfde systeem waar netscape haar browser omheen heeft gebouwd.
klopt ja

Quote:
Ook konqueror kan met gecko overweg, maar gaat default met een andere render engine op pad.
konqueror gebruikt khtml als renderer en is daarom ook flink anders dan de andere browsers

dat een browser ergens op gebaseerd is dat zegt erg weinig, opera is officieel ook op netscape gebaseerd maar dat is niet echt merkbaar meer.
beter gezegt er zitten een heel aantal dingen niet meer in die in netscape wel zaten (overigens beginnen er weer een aantal terug te komen)
marquee doet het tegenwoordig ook weer in opera, maar of je daar blij mee moet zijn :-/

Vincent

Vincent

19/03/2004 12:34:00
Quote Anchor link
Damn, geprobeerd cms, reactiesysteem enzo erin te verwerken, maar het werkt allemaal van geen meter. Kon bij reacties niet eens gewoon een id of nr meegeven:(

Arend a

Arend a

19/03/2004 13:08:00
Quote Anchor link
Start anders even een nieuwe thread, deze thread heeft al 100 onderwerpen gehad :)

Tip: wanneer iets iets anders of niets doet van wat je verwacht:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? error_reporting(E_ALL); ?>
bovenaan je pagina. Dit laat alle foutmeldignen zien.

Grtz,

Adje

Vincent

Vincent

19/03/2004 13:55:00
Quote Anchor link
Zal nieuwe thread aanmaken.

24/03/2004 22:05:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
<?php

// Variabelen
// Ik geef het niet standaard mee in een hyperlink, maar het is een mogelijkheid

if(is_numeric($_GET['max'])) $max = $_GET['max'];  
if(is_numeric($_GET['start'])) $start = $_GET['start'];

// $max is het maximaal aantal resultaten per pagina

if (empty($max)) $max = 15;  

// Laten staan, hiermee begint de query op het goede punt

if (empty($start)) $start = 0;
// Laten staan, hiermee begint de query op het goede punt

// Rekenen

$eind = $start + $max;       // Voor de query, tot welke record die moet gaan
$vorige = $start - $max;       // Voor de variabele start voor 'vorige'-link
$volgende = $eind;           // Voor de variabele start voor 'volgende'-link

//
// Gevonden
// Dit script wordt gestart als een gezocht moet worden
//

$kleur = "<bgcolor=CCOO33><font face = arial color = FFFFFF size = -2\>";

$lengte = strlen( $HTTP_POST_VARS[zoekkorps]) +
          strlen( $HTTP_POST_VARS[zoekroepnummer])+
          strlen( $HTTP_POST_VARS[zoektype]) +
          strlen( $HTTP_POST_VARS[zoekmerk]) +  
          strlen( $HTTP_POST_VARS[zoekopbouw]) +
          strlen( $HTTP_POST_VARS[zoekkenteken])+
      strlen( $HTTP_POST_VARS[zoekindienst]);

if ($lengte == 0)
    {

include "header.php";
        echo "<hr>";
           echo "<font face = arial> U heeft <B> GEEN </B>Zoekterm ingevuld</br> ";
        echo "<hr>";
        include "zoekknop.php";
        exit();
     }

//-- natuurlijk moet er eerst een connectie met de database worden gemaakt:

include ("connect.php");

$sql = "SELECT * FROM brand WHERE

korps              LIKE '%$HTTP_POST_VARS[zoekkorps]%'&&
    roepnummer         LIKE '%$HTTP_POST_VARS[zoekroepnummer]%'&&
    type_voertuig      LIKE '%$HTTP_POST_VARS[zoektype]%'&&
         merk_type_chassis  LIKE '%$HTTP_POST_VARS[zoekmerk]%'&&
    opbouw             LIKE '%$HTTP_POST_VARS[zoekopbouw]%'&&
    kenteken           LIKE '%$HTTP_POST_VARS[zoekkenteken]%'&&
    in_dienst          LIKE '%$HTTP_POST_VARS[zoekindienst]%'
    order by             '$HTTP_POST_VARS[sort]'
               LIMIT  $start, $max"
;

//-- voer de SQL code uit en zet dit in een variabele zodat we zometeen kunnen
//-- kijken of er een resultaat is

$res = mysql_query($sql);
    $num = mysql_num_rows($res);

//-- bekijk nu of er een resultaat is, of het zoekwoord dus gevonden is of niet
    if (mysql_num_rows($res) >= 1)

{

// -- Maak header als er wat is gevonden

include ( "header.php");
    include ( "zoekknop.php");
        echo "<table><center><table border = 1 >";
        echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur Korps</td>";
    echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur Roepnummer</td>";
    echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur Type voertuig</td>";
        echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur Merk/Type Chassis</td>";
        echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur Opbouw</td>";
        echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur Kenteken</td><p>";
        echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur In dienst</td><p>";

// BANNER //

echo "<HR>";
        echo "<B><font face = arial size= -1> <center>$num Resultaten gevonden en gesorteerd op $HTTP_POST_VARS[sort] </B>";
        echo "<HR>";

//-- er is een resultaat gevonden, toon de resultaten via een while () loop

while ($row = mysql_fetch_array($res))
        {

echo "<tr>";
      echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur <a href=\"details.php?id=$row[ID]\">$row[korps]</td></a>";

// Als veld leeg is dze vullen met een <br>

if ($row[roepnummer] =="")
        {

echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur <BR></td>\n";
        }

else
           {
            echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur $row[roepnummer]</td>\n";
           }

echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur $row[type_voertuig]</td><p>\n";
      echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur $row[merk_type_chassis]</td><p>\n";

// Als veld leeg is dze vullen met een <br>

if ($row[opbouw] =="")
                {

echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur <BR></td>\n";
                }

else
                   {
                   echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur $row[opbouw]</td>\n";
                   }

echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur $row[kenteken]</td>\n";
          echo "<td ALIGN=LEFT > $kleur $row[in_dienst]</td>\n";
      echo "</tr>";
        }

echo "</table>";  
    include "zoekknop.php";

// Kijken of $vorige groter of gelijk is aan 0, dan de hyperlink 'Vorige'
  if ($vorige >= '0')
  {

echo "<a href=\"gevonden.php?start=$vorige&max=$max\">Vorige</a>\n";
     // De variabele start geeft voor de volgende pagina aan waar de query moet starten
  }

// Tellen hoeveel records er zijn
  $aantal = mysql_fetch_row(mysql_query("SELECT count(*) FROM brand"));

// Als het aantal groter is dan $volgende de link laten zien
  if ($aantal[0] > $volgende)
  {

echo "<a href=\"gevonden.php?start=$volgende&max=$max\">Volgende</a>\n";
     // De variabele start geeft voor de volgende pagina aan waar de query moet starten
  }

}

else
        {

WIE wil mij een stapje verder helpen:
Wat is het probleem, als ik de query heb uitgevoerd met (zoek in de databse) en ik klik volgende dan begint het gewoon bij het eerste record in de database i.p.v. de volgende uit de query (ik zie het even niet meer zitten, ik ben een beginner)

vast bedankt voor de hulp.

gr Henk

include "header.php";

echo "<p><font face = arial>Er is niets gevonden op jou zoekterm:<b> $HTTP_POST_VARS[zoekkorps]</b></p>";

include "zoekknop.php";
   }

?>

Pagina: « vorige 1 2 3

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.