Verwijdering
Bedankt en tot ziens, deze community wás leuk. En is nu stervende to the max.
Quote:
verklaar je nader
Wouter J op 28/01/2013 16:47:55:
verklaar je nader
Quote:
verklaar je nader
Vroeger erg veel plezier gehad met het posten hier, het helpen van mensen.
Maar sinds de tijd dat phphulp vervangen zou worden door versie 3 (waarbij door een beveiligingslek de database was gehackt, en ik door spammers mail kreeg door de buitgemaakte emailadressen) is er bijna geen bezoek meer imho. Vroeger had je in een paar minuten een goed en kundig antwoord. En was je in staat mensen nog fatsoenlijk te helpen.
Dit is wat ik nu mis. De saamhorigheid onder de gebruikers; ik vind dit nu een kaal, leeg forum. Lack of interactivity met de community vanuit phphulp uit zelf ook. Niks innovatiefs, gaat niet met de tijd mee etc.
Let er wel op dat dit mijn mening is; maar het is wel de mening waarom ik helaas dit forum verlaat.
Sorry voor de gene die ik toch een uitkomst had kunnen bieden met hulp, maar heb er geen zin meer in.
Oo oo op 28/01/2013 16:46:15:
Graag al mijn gestarte posts te verwijderen, waarna ook mijn account. Zeker de posts met url's richting websites van mij. Deze liever niet gevonden in de zoekresultaten.
Dat je urls vraagt om te verwijderen en je account uitgeschakeld wilt hebben snap ik (anoniem maken heb je al gedaan) Maar alles verwijderen lijkt mij persoonlijk een stap te ver. Gelukkig hoeft phphulp dat niet te doen.
Verder jammer dat je weg gaat al zie ik dat je al een tijd amper actief bent. Ik hoop dat het team redelijk snel op je verzoek zal reageren.
Gewijzigd op 28/01/2013 17:06:16 door TJVB tvb
Helaas heb ik je niet kunnen helpen, want in ben alleen in de laatste 3 jaar hier lid geweest.
Uiteraard kunnen ze wel op verzoek prive-gegevens eruit knippen en je username aanpassen (iets wat je zelf ook kan doen).
Een van mijn collega's is inmiddels gealarmeerd zie ik en zal zich snel over dit topic verder buigen.
Ik vind het ook jammer, maar het is voor mij niet meer wat het was.
In principe hoeven niet al mijn posts verwijdert te worden. Maar wel graag alle persoonlijk te koppelen gegevens, en url's graag.
Bedankt iig!
Zeker de reden voor je vertrek, maar goed dat is jou persoonlijke opvatting en die zullen we moeten respecteren.
Alleen ik krijg nou toch altijd de kriebels van dit soort uitspraken:
Quote:
Zeker de posts met url's richting websites van mij. Deze liever niet word gevonden in de zoekresultaten.
In je account kan je toch aangeven of je in de zoekmachines wenst te worden of niet?
Aan de andere kant begrijp ik ook dat dat je bij een (nieuwe) werkgever professioneel wil overkomen.
Maar denk je nou werkelijk dat als hij/zij nou net toevallig een minder strakke opmerking op een fora als dit jou carriere in de weg zou staan?
Persoonlijk vind ik dat je bent zoals je bent. Niet perfect, en fouten mag je maken.
Van fouten en of minder goede oplossingen leer je, en dat doe je je leven lang.
Gewijzigd op 29/01/2013 12:13:08 door Bart V B
Sluit ik me wel bij aan. Ik heb hier ook posts uit 2004 ofzo staan, als je daar naar gaat kijken klopt van de helft geen zak meer en de code uit die tijd zou ik nu om te huilen vinden, maja boeiend ;)
Nog steeds zijn mijn posts niet verwijdert. Noch mijn account. Ik zou graag toch zien dat dit opgepakt wordt; dit is dus 1 van de redenen van mijn vertrek. Het "De site draait, we kijken er niet meer naar om"-gevoel komt mij iedere keer weer terug.
Ik zie wel dat je je naam al hebt aangepast.
Als je een lijstje kan geven via PM met posts waar je URL uit moet worden verwijderd, dan zal ik die URL's verwijderen.
Een collega kan eventueel je account verwijderen, dit betreft alleen je profiel en toegang tot de site. De username van je berichten worden dan blanko.
Gewijzigd op 25/08/2013 18:43:32 door - Ariën -
Oo oo op 28/01/2013 16:51:11:
Vroeger erg veel plezier gehad met het posten hier, het helpen van mensen.
Sorry voor de gene die ik toch een uitkomst had kunnen bieden met hulp, maar heb er geen zin meer in.
Tja in het profiel zie ik wel geteld 5 reacties, dus op zijn brabants 'Houdoe en bedankt'
Gewijzigd op 25/08/2013 19:36:15 door Ger van Steenderen
Zou je een lijst willen maken met waar linkjes en namen verwijderd moeten worden? Het zijn te veel topics om alles te verwijderen. Je mag de lijst hier plaatsen of mij een PM sturen. Daarna zal ik je account verwijderen.
lijst niet ontvangen, account verwijderd.