Verwijdering

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

28/01/2013 16:46:15
Anchor link
Graag al mijn gestarte posts te verwijderen, waarna ook mijn account. Zeker de posts met url's richting websites van mij. Deze liever niet gevonden in de zoekresultaten.

Bedankt en tot ziens, deze community wás leuk. En is nu stervende to the max.

PHP hulp

PHP hulp

02/03/2025 15:30:16

Wouter J

Wouter J

28/01/2013 16:47:55
Anchor link
Quote:

verklaar je nader

28/01/2013 16:51:11
Anchor link
Wouter J op 28/01/2013 16:47:55:
Quote:

verklaar je nader

Vroeger erg veel plezier gehad met het posten hier, het helpen van mensen.
Maar sinds de tijd dat phphulp vervangen zou worden door versie 3 (waarbij door een beveiligingslek de database was gehackt, en ik door spammers mail kreeg door de buitgemaakte emailadressen) is er bijna geen bezoek meer imho. Vroeger had je in een paar minuten een goed en kundig antwoord. En was je in staat mensen nog fatsoenlijk te helpen.

Dit is wat ik nu mis. De saamhorigheid onder de gebruikers; ik vind dit nu een kaal, leeg forum. Lack of interactivity met de community vanuit phphulp uit zelf ook. Niks innovatiefs, gaat niet met de tijd mee etc.
Let er wel op dat dit mijn mening is; maar het is wel de mening waarom ik helaas dit forum verlaat.

Sorry voor de gene die ik toch een uitkomst had kunnen bieden met hulp, maar heb er geen zin meer in.

TJVB tvb

TJVB tvb

28/01/2013 17:01:05
Anchor link
Oo oo op 28/01/2013 16:46:15:
Graag al mijn gestarte posts te verwijderen, waarna ook mijn account. Zeker de posts met url's richting websites van mij. Deze liever niet gevonden in de zoekresultaten.

Dat je urls vraagt om te verwijderen en je account uitgeschakeld wilt hebben snap ik (anoniem maken heb je al gedaan) Maar alles verwijderen lijkt mij persoonlijk een stap te ver. Gelukkig hoeft phphulp dat niet te doen.

Verder jammer dat je weg gaat al zie ik dat je al een tijd amper actief bent. Ik hoop dat het team redelijk snel op je verzoek zal reageren.
Gewijzigd op 28/01/2013 17:06:16 door TJVB tvb

Eddy E

Eddy E

28/01/2013 17:04:41
Anchor link
Jammer dat je het forum zo verlaat Oo-oo. Vooral vanwege de reden.
Helaas heb ik je niet kunnen helpen, want in ben alleen in de laatste 3 jaar hier lid geweest.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2013 00:28:20
Anchor link
Wat 'TJVB tvb' zegt. Het is aan het beheer van PHPhulp om te beslissen of er (start)posts worden verwijderd.
Uiteraard kunnen ze wel op verzoek prive-gegevens eruit knippen en je username aanpassen (iets wat je zelf ook kan doen).

Een van mijn collega's is inmiddels gealarmeerd zie ik en zal zich snel over dit topic verder buigen.

29/01/2013 11:58:28
Anchor link
Inderdaad. Username al veranderd.
Ik vind het ook jammer, maar het is voor mij niet meer wat het was.

In principe hoeven niet al mijn posts verwijdert te worden. Maar wel graag alle persoonlijk te koppelen gegevens, en url's graag.

Bedankt iig!

Bart V B

Bart V B

29/01/2013 12:10:21
Anchor link
Jammer dat je gaat 00 00.
Zeker de reden voor je vertrek, maar goed dat is jou persoonlijke opvatting en die zullen we moeten respecteren.

Alleen ik krijg nou toch altijd de kriebels van dit soort uitspraken:
Quote:
Zeker de posts met url's richting websites van mij. Deze liever niet word gevonden in de zoekresultaten.

In je account kan je toch aangeven of je in de zoekmachines wenst te worden of niet?
Aan de andere kant begrijp ik ook dat dat je bij een (nieuwe) werkgever professioneel wil overkomen.
Maar denk je nou werkelijk dat als hij/zij nou net toevallig een minder strakke opmerking op een fora als dit jou carriere in de weg zou staan?
Persoonlijk vind ik dat je bent zoals je bent. Niet perfect, en fouten mag je maken.
Van fouten en of minder goede oplossingen leer je, en dat doe je je leven lang.
Gewijzigd op 29/01/2013 12:13:08 door Bart V B

Kees Schepers

kees Schepers

29/01/2013 13:06:36
Anchor link
Sluit ik me wel bij aan. Ik heb hier ook posts uit 2004 ofzo staan, als je daar naar gaat kijken klopt van de helft geen zak meer en de code uit die tijd zou ik nu om te huilen vinden, maja boeiend ;)

25/08/2013 18:32:15
Anchor link
Nog steeds zijn mijn posts niet verwijdert. Noch mijn account. Ik zou graag toch zien dat dit opgepakt wordt; dit is dus 1 van de redenen van mijn vertrek. Het "De site draait, we kijken er niet meer naar om"-gevoel komt mij iedere keer weer terug.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/08/2013 18:41:29
Anchor link
Startposts en dus topics gaan we niet zomaar verwijderen, hiermee gaan dan onnodig complete topics om zeep worden geholpen waar een ander eventueel nog wat aan heeft. Tenzij het een zeer specifieke reden heeft.....

Ik zie wel dat je je naam al hebt aangepast.
Als je een lijstje kan geven via PM met posts waar je URL uit moet worden verwijderd, dan zal ik die URL's verwijderen.

Een collega kan eventueel je account verwijderen, dit betreft alleen je profiel en toegang tot de site. De username van je berichten worden dan blanko.
Gewijzigd op 25/08/2013 18:43:32 door - Ariën -

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

25/08/2013 19:34:10
Anchor link
Oo oo op 28/01/2013 16:51:11:
Vroeger erg veel plezier gehad met het posten hier, het helpen van mensen.

Sorry voor de gene die ik toch een uitkomst had kunnen bieden met hulp, maar heb er geen zin meer in.

Tja in het profiel zie ik wel geteld 5 reacties, dus op zijn brabants 'Houdoe en bedankt'
Gewijzigd op 25/08/2013 19:36:15 door Ger van Steenderen

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

26/08/2013 12:37:03
Anchor link
Beste oo,

Zou je een lijst willen maken met waar linkjes en namen verwijderd moeten worden? Het zijn te veel topics om alles te verwijderen. Je mag de lijst hier plaatsen of mij een PM sturen. Daarna zal ik je account verwijderen.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

25/10/2014 15:25:42
Anchor link
lijst niet ontvangen, account verwijderd.

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.