Verwijzing na andere pagina na klikken van verder
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een script gemaakt die iets veranderd in de database nadat op verder is geklikt. Nu moet het script zo werken dat als je op verder hebt geklikt de database veranderd en je naar een andere pagina gaat. Hoe doe ik dit?? Ik kom er zelf namelijk echt niet uit..
Dit is het script:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
2
3
4
5
6
7
<?php
$ebcheck = file_get_contents("https://www.eurobellen.nl/bel/check.php?test=d3e0p&userid=33pchen&ip=".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."&ebpin=".$_GET['ebpin']);
if($ebcheck!="OK") {
echo "Pincode validatie mislukt ($ebcheck)";
exit;
}
?>
$ebcheck = file_get_contents("https://www.eurobellen.nl/bel/check.php?test=d3e0p&userid=33pchen&ip=".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."&ebpin=".$_GET['ebpin']);
if($ebcheck!="OK") {
echo "Pincode validatie mislukt ($ebcheck)";
exit;
}
?>
<html>
<form method="post">
Name: <input type="text" name="name">
<input type="submit" name="sumbitcont" value="Verder" onclick="
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
echo "Bedankt voor je betaling";
$naam = $_POST["name"];
$con=mysqli_connect("localhost","ihjfyrvg_hotel","WACHTWOORD","ihjfyrvg_hotel");
if (mysqli_connect_errno($con))
{
echo "Failed to connect to MySQL: " . mysqli_connect_error();
}
mysqli_query($con,"UPDATE users SET vip = '1' WHERE username = '$naam' LIMIT 1");
mysqli_query($con,"UPDATE users SET rank = '3' WHERE username = '$naam' LIMIT 1");
?>
echo "Bedankt voor je betaling";
$naam = $_POST["name"];
$con=mysqli_connect("localhost","ihjfyrvg_hotel","WACHTWOORD","ihjfyrvg_hotel");
if (mysqli_connect_errno($con))
{
echo "Failed to connect to MySQL: " . mysqli_connect_error();
}
mysqli_query($con,"UPDATE users SET vip = '1' WHERE username = '$naam' LIMIT 1");
mysqli_query($con,"UPDATE users SET rank = '3' WHERE username = '$naam' LIMIT 1");
?>
</form>
</html>
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 30/03/2013 14:29:44 door Misha Onbekend
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$menu_sql = mysqli_query($con, "insert sql");
if($menu_sql == FALSE) {
db_error('Er is een fout opgetreden, (sql fout). ', mysqli_error($con));
elseif(mysqli_affected_rows($menu_sql) == 0)
{
echo 'Geen records gewijzigd.';
}
else
{
echo 'Update was succesvol!';
header(location: www.google.be);
}
?>
$menu_sql = mysqli_query($con, "insert sql");
if($menu_sql == FALSE) {
db_error('Er is een fout opgetreden, (sql fout). ', mysqli_error($con));
elseif(mysqli_affected_rows($menu_sql) == 0)
{
echo 'Geen records gewijzigd.';
}
else
{
echo 'Update was succesvol!';
header(location: www.google.be);
}
?>
Gewijzigd op 30/03/2013 17:57:05 door php knipper
Maak een pagina die begint met de controle of er een formulier is verzonden. Zo ja: controleer of hetgeen is verzonden voldoet aan eisen. Zo ja: verwerk de gegevens (inclusief foutafhandeling). Indien foute gegevens of formulier niet verzonden: toon formulier (eventueel met foutmelding.
Om je vraag te beantwoorden: kijk eens naar header (ipv head in het script van php knipper). Plaats na header een exit (het script hoeft immers niet verder).
oeps foutje
offtopic:Ik zie dit soort topics op vele forums lang komen, ik weet ook precies wat voor ander script er achter zit. En laten we zeggen dat dit niet legaal is.
Koen Hollander op 30/03/2013 22:01:17:
offtopic:Ik zie dit soort topics op vele forums lang komen, ik weet ook precies wat voor ander script er achter zit. En laten we zeggen dat dit niet legaal is.
Zeg Koen, zoek a.u.b. een andere bezigheid dan overal onder zetten dat dit soort scripts volgens jou illegaal zijn.