Verwijzing na andere pagina na klikken van verder

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Misha Onbekend

Misha Onbekend

30/03/2013 14:28:15
Quote Anchor link
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een script gemaakt die iets veranderd in de database nadat op verder is geklikt. Nu moet het script zo werken dat als je op verder hebt geklikt de database veranderd en je naar een andere pagina gaat. Hoe doe ik dit?? Ik kom er zelf namelijk echt niet uit..

Dit is het script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
$ebcheck
= file_get_contents("https://www.eurobellen.nl/bel/check.php?test=d3e0p&userid=33pchen&ip=".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."&ebpin=".$_GET['ebpin']);
if($ebcheck!="OK") {
   echo "Pincode validatie mislukt ($ebcheck)";
   exit;
}

?>

<html>
<form method="post">
Name: <input type="text" name="name">
<input type="submit" name="sumbitcont" value="Verder" onclick="
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
echo "Bedankt voor je betaling";
$naam = $_POST["name"];

$con=mysqli_connect("localhost","ihjfyrvg_hotel","WACHTWOORD","ihjfyrvg_hotel");

if (mysqli_connect_errno($con))
  {

echo "Failed to connect to MySQL: " . mysqli_connect_error();
  }

mysqli_query($con,"UPDATE users SET vip = '1' WHERE username = '$naam' LIMIT 1");
mysqli_query($con,"UPDATE users SET rank = '3' WHERE username = '$naam' LIMIT 1");

?>
">
</form>
</html>

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 30/03/2013 14:29:44 door Misha Onbekend

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 19:48:27

Php knipper

php knipper

30/03/2013 14:45:42
Quote Anchor link
is een voorbeeld

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
    $menu_sql
= mysqli_query($con, "insert sql");
    if($menu_sql == FALSE) {
    db_error('Er is een fout opgetreden, (sql fout). ', mysqli_error($con));
    elseif(mysqli_affected_rows($menu_sql) == 0)
    {

echo 'Geen records gewijzigd.';
    }

else
    {
    echo 'Update was succesvol!';
    header(location: www.google.be);
    }

?>
Gewijzigd op 30/03/2013 17:57:05 door php knipper

Obelix Idefix

Obelix Idefix

30/03/2013 15:58:52
Quote Anchor link
Je hebt het gekoppeld aan onclick?! Waarom dat? Naar mijn idee is hetgeen je nu hebt erg onveilig. Geen controle op input en (daardoor) onbeveiligde query. Ook geen controle/foutafhandeling. Daarnaast zinloos aanmaken van variabele.

Maak een pagina die begint met de controle of er een formulier is verzonden. Zo ja: controleer of hetgeen is verzonden voldoet aan eisen. Zo ja: verwerk de gegevens (inclusief foutafhandeling). Indien foute gegevens of formulier niet verzonden: toon formulier (eventueel met foutmelding.

Om je vraag te beantwoorden: kijk eens naar header (ipv head in het script van php knipper). Plaats na header een exit (het script hoeft immers niet verder).

Php knipper

php knipper

30/03/2013 17:57:31
Quote Anchor link
oeps foutje

Koen Hollander

Koen Hollander

30/03/2013 22:01:17
Quote Anchor link
offtopic:Ik zie dit soort topics op vele forums lang komen, ik weet ook precies wat voor ander script er achter zit. En laten we zeggen dat dit niet legaal is.

Misha Onbekend

Misha Onbekend

31/03/2013 14:35:16
Quote Anchor link
Bedankt voor de hulp! Ik zal kijken hoe ik er verder op door kan gaan! Top!

Koen Hollander op 30/03/2013 22:01:17:
offtopic:Ik zie dit soort topics op vele forums lang komen, ik weet ook precies wat voor ander script er achter zit. En laten we zeggen dat dit niet legaal is.

Zeg Koen, zoek a.u.b. een andere bezigheid dan overal onder zetten dat dit soort scripts volgens jou illegaal zijn.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.