verzoek om een bericht te verwijderen
piet p repelsteeltje
05/08/2011 13:37:30Hallo,
Eerste plaats sorry dat ik jullie advies niet goed opgevolgd.
maar ik heb een verzoek om dit bericht:
27/07/2011 vrijwilliger gezocht LOI PHP5 mySQL arnhem
te verwijderen.
Teveel prive info, hartelijk dank.
fijn weekend
mars
Eerste plaats sorry dat ik jullie advies niet goed opgevolgd.
maar ik heb een verzoek om dit bericht:
27/07/2011 vrijwilliger gezocht LOI PHP5 mySQL arnhem
te verwijderen.
Teveel prive info, hartelijk dank.
fijn weekend
mars
PHP hulp
22/11/2024 06:38:25piet p repelsteeltje
05/08/2011 13:42:03Ik moet na aanleiding van een antwoord op mijn mail deze terug.
Wat je dus moet doen is een topic aanmaken in het admin / mod hulp forum met het verzoek om een bericht te wijzigen. Welk bericht dit precies is, moet je er ook bij vermelden. Wanneer ik je account ga verwijderen, worden de berichten dus niet verwijderd.
Als ik nu weer een e-mail van je terug krijg met het verzoek om iets te verwijderen, dan reageer ik niet meer. Ik heb het je nu drie keer uitgelegd.
Met vriendelijke groet,
PHPhulp moderatie team
zodoende volg ik nu nauwkeurig de aanwijzingen;
Wat je dus moet doen is een topic aanmaken in het admin / mod hulp forum met het verzoek om een bericht te wijzigen. Welk bericht dit precies is, moet je er ook bij vermelden.
Wat je dus moet doen is een topic aanmaken in het admin / mod hulp forum met het verzoek om een bericht te wijzigen. Welk bericht dit precies is, moet je er ook bij vermelden. Wanneer ik je account ga verwijderen, worden de berichten dus niet verwijderd.
Als ik nu weer een e-mail van je terug krijg met het verzoek om iets te verwijderen, dan reageer ik niet meer. Ik heb het je nu drie keer uitgelegd.
Met vriendelijke groet,
PHPhulp moderatie team
zodoende volg ik nu nauwkeurig de aanwijzingen;
Wat je dus moet doen is een topic aanmaken in het admin / mod hulp forum met het verzoek om een bericht te wijzigen. Welk bericht dit precies is, moet je er ook bij vermelden.