via javascript php file aanroepen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wouter Pronk

Wouter Pronk

05/05/2006 15:36:00
Quote Anchor link
Hallo lezers,

Ik heb een database waarin gegevens staan van leden van onze locale buurtvereniging. Ik heb hierin de table gegevens, waarin naam, adres etc. instaat en een table met gezinsleden-informatie van het betreffende lid. Ik maak gebruik van het TableEditor script en dit werk opzich goed, maar ik zou graag een extra button willen toevoegen in het overzicht van de leden waarmee je van het geselecteerde lid de gezinsleden-tabel kan tonen. Ik denk dat dit moet via een javascript maar ik kom er niet uit.
De TableEditor is te vinden op : http://www.phpguru.org/static/TableEditor.html
Gr Kluther

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 20:54:45

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

05/05/2006 15:42:00
Quote Anchor link
Dan zou je dus AJAX moeten gebruiken

Wouter Pronk

Wouter Pronk

05/05/2006 15:53:00
Quote Anchor link
Lapidi:
Dan zou je dus AJAX moeten gebruiken

Bedankt voor je snelle reactie Lapidi, ik heb hier inderdaad ook zelf aan gedacht en wou hier wat meer info over, maar toen werd ik bedolven onder info. Heb je miscchien een tip voor me waar ik het beste kan kijken/downloaden? Heb je misschien ook een voorbeeld wat op mijn vraag van toepassing is?

Gr Kluther

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

05/05/2006 16:08:00
Quote Anchor link
Ik ben zelf nog niet aan de slag geweest met AJAX. Ik weet wat het inhoud, en wat je ermee kan, maar ik kan het nog niet schrijven.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.