via php en sql snel en gemakkelijk een foto wijzigen.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

11/11/2004 23:53:00
Quote Anchor link
okay.. wat ik wil. en het lijkt me kinderlijk eenvoudig.. maar ik weet niet hoe het heet en waar ik naar zoeken moet, maar wat ik wil doen is als volgende.. via een soort admin.php me frontpage beheren. zoiets als je nieuws enzo.. maar wat ik ook wil doen is eens in de zoveel tijd een foto updaten.. dus op me frontpage moet ik via een link snel en gemakkelijk die foto uploaden zonder dat ik dreamweaver moet opstarten foto wijzigen, foto uploaden. dit moet volledig automatisch gaan.. hoeeeeeeee doe ik dat!

wie o wie kan mij daarbij helpen..
Gewijzigd op 12/11/2004 08:53:00 door

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 23:56:00

Baken

Baken

12/11/2004 10:28:00
Quote Anchor link
Mwah die foto kan je als volgt doen:
- Zet een foto op de pagina, met een vaste naam: bijv.: voorkantpic.jpg. Wanneer je deze dan wilt vervangen dan kun je hier een andere over uploaden, zonder dat het script hoeft aan gepast te worden.

Het uploaden kan met een PHP script, een upload script is wel te vinden tussen de turorials.

Jelmer

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.