via php en sql snel en gemakkelijk een foto wijzigen.
okay.. wat ik wil. en het lijkt me kinderlijk eenvoudig.. maar ik weet niet hoe het heet en waar ik naar zoeken moet, maar wat ik wil doen is als volgende.. via een soort admin.php me frontpage beheren. zoiets als je nieuws enzo.. maar wat ik ook wil doen is eens in de zoveel tijd een foto updaten.. dus op me frontpage moet ik via een link snel en gemakkelijk die foto uploaden zonder dat ik dreamweaver moet opstarten foto wijzigen, foto uploaden. dit moet volledig automatisch gaan.. hoeeeeeeee doe ik dat!
wie o wie kan mij daarbij helpen..
wie o wie kan mij daarbij helpen..
PHP hulp
23/11/2024 23:56:00Baken
12/11/2004 10:28:00Mwah die foto kan je als volgt doen:
- Zet een foto op de pagina, met een vaste naam: bijv.: voorkantpic.jpg. Wanneer je deze dan wilt vervangen dan kun je hier een andere over uploaden, zonder dat het script hoeft aan gepast te worden.
Het uploaden kan met een PHP script, een upload script is wel te vinden tussen de turorials.
Jelmer
- Zet een foto op de pagina, met een vaste naam: bijv.: voorkantpic.jpg. Wanneer je deze dan wilt vervangen dan kun je hier een andere over uploaden, zonder dat het script hoeft aan gepast te worden.
Het uploaden kan met een PHP script, een upload script is wel te vinden tussen de turorials.
Jelmer