Video kaart mogelijk overbelast

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

19/05/2012 23:29:54
Quote Anchor link
Hallo, vandaag wat ik een spel te spelen en toen liep mijn pc vast. Ik wachte dus vijf minuten en toen resseten ik hem. Toen ik mijn pc opnieuw opstarten zag ik alles in de laagste resolutie en maar een paar kleuren. Ik heb al systeemherstel gedaan maar dat werkte ook al niet. Weet iemand mischien een oplossing? Ik ben bang dat mijn video kaart overbelast is.

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 07:52:48

Jeroen VD

Jeroen VD

19/05/2012 23:32:31
Quote Anchor link
Is je videokaart te vinden via dxdiag?

19/05/2012 23:39:14
Quote Anchor link
Dat kijk ik morgen ff

Frank WD

Frank WD

20/05/2012 00:00:49
Quote Anchor link
Als je de video poort op moederbord nog vrij hebt deze even proberen.
Als de kleuren dan goed is, even langs de winkel gaan nieuwe kaart kopen.

Je kan ook even drivers verwijderen en nieuwe downloaden.
Dikt niet geholpen, Even langs de winkel nieuwe halen. Vast slaande pc en bij reboor de kleuren weg en laagste resolutie betekend 95% kaart kapot.
Je kaart draait dan alleen nog op de minimaalste beschikbare mb's.

20/05/2012 00:07:11
Quote Anchor link
maar als het te duur is loop ik een nieuwe pc.

Jens erd

Jens erd

20/05/2012 00:16:29
Quote Anchor link
Check nog even of de datum/tijd nog kloppen in de bios, en bak je videokaart desnoods even in de oven.

Een tweedehands videokaart kost je nog geen tientje trouwens, dat spul staan met honderden tegelijk op marktplaats.

20/05/2012 07:09:44
Quote Anchor link
Waarom datum en tijd in de bios kijken?

Toevoeging op 20/05/2012 07:24:10:

En zelf bij het scherm waar in de bios Lan is alles slecht. Ook zijn er overal vlekken en strepen ik heb de Nvidia gforce 8300gs en speelde piglly kermis editie.

Toevoeging op 20/05/2012 07:24:19:

En zelf bij het scherm waar in de bios Lan is alles slecht. Ook zijn er overal vlekken en strepen ik heb de Nvidia gforce 8300gs en speelde piglly kermis editie.

Eddy E

Eddy E

20/05/2012 09:04:01
Quote Anchor link
Scherm zelf nog goed?

20/05/2012 09:09:15
Quote Anchor link
Denk let Wel

Jens erd

Jens erd

20/05/2012 12:16:21
Quote Anchor link
Boris lezek peeters op 20/05/2012 07:09:44:
Waarom datum en tijd in de bios kijken?

Mocht je pc zijn instellingen vergeten zijn door een leeg batterijtje op het moederbord, dan gaat je tijd weer terug naar het begin. Dat geldt dus ook voor instellingen in je videokaart.

Als hij op dat moment aanstond dan is bovenstaande al uitgesloten, immers krijgt hij gewoon netvoeding.

20/05/2012 12:29:21
Quote Anchor link
Hij stond aan. Mijn broer zegt dat het spel mijn video kaart overbelast.

Toevoeging op 20/05/2012 12:52:50:

Mijn vader wil dat ik mijn computer niet open maak.
Q.Q

Eddy E

Eddy E

20/05/2012 13:51:34
Quote Anchor link
Er valt toch weinig te zien dan.
Je kan de instellingen niet meer omhoog gooien? En de onboard-video-uitgang doet het niet? Of heb je die niet?

20/05/2012 15:02:08
Quote Anchor link
doet let niet

Toevoeging op 20/05/2012 15:02:37:

Breng hem maar de winkel

Toevoeging op 20/05/2012 15:02:45:

Breng hem maar de winkel

Frank WD

Frank WD

20/05/2012 18:00:24
Quote Anchor link
Na het lezen van de berichten van jou hier boven, durf ik met 100% zekerheid te zeggen dat je mb's op de video kaart na de knoppen zijn.
Stel je heb een video kaart van 256mb dan draait die nu op zijn minimale mb waarde en dat is dan 5 mb. Dit zorgt voor de vage kleuren en overlopen op je scherm.

Een kaartje van 256mb mag tegenwoordig echt niet meer kosten dan eurotje a 25 a 30.
Deze prijzen wegen niet af tegen een nieuwe pc kopen. Deze kosten zijn immers altijd stukken duurde.

Veel succes er mee

Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2012 18:39:48
Quote Anchor link
bekijk nou eerst eens of je videokaart überhaupt te vinden is vanuit je computer (bv met dxdiag). is die aanwezig, kun je proberen drivers opnieuw te installeren, of te resetten of iets dergelijks. kun je m niet vinden, pech gehad, kapot.

20/05/2012 20:08:13
Quote Anchor link
Ik heb net Nvidia configuratie scherm proberen te openen en er stond dat er geen Nvidiakaart dat er GEEN scherm was aangesloten.

Chris PHP

Chris PHP

21/05/2012 08:15:38
Quote Anchor link
@Jens erd,

Zolang er stroom op het mobo blijft (ongeacht of de batterij leeg is of niet) blijven de instellingen staan. Pas na ontkoppeling van het netstroom wordt de BIOS batterij gebruikt.

@Boris,

Is je kaart nu onboard of een losse VGA kaart? Ik hoor Jens over de BIOS wat alleen relevant is als je VGA onboard zit, met een losse kaart boeien die BIOS instellingen niet voor het probleem wat je nu hebt.

De enige manier om dit te testen (als VGA een losse kaart is) is door er gewoon even een andere VGA kaart in te zetten. Doet hij dan nog het zelfde kan het ook aan je PCI-e/AGP slot liggen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.