video-editor?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/09/2014 00:25:30
Quote Anchor link
Hey guys,

Ik zoek een video-editor om wat vakantie-filmpjes mee te kunnen editen. Ik was aan het kijken naar Camtasia Studio, maar ik kwam erachter dat je daarmee het beeld (helderheid, contrast e.d.) niet kunt aanpassen.

Wat is tegenwoordig een goede editor? Ik wil dus het beeld van een filmpje kunnen aanpassen (helderheid, contrast, scherpte dat soort dingen). En ik wil een filmpje kunnen monteren, dus stukjes eruit halen, knippen e.d. Ook moet ik kunnen in- en uitfaden. Ik weet dat je dit allemaal kan met Adobe Première, maar dat programma is veel te zwaar voor mijn computer. Ik zoek dus iets simpelers. Iets wat lijkt op bijv. Camtasia Studio, maar waar je wel het beeld (helderheid, contrast etc.) kan aanpassen.

Iemand een tip?

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 22:28:38

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/09/2014 00:32:45
Quote Anchor link
Ikzelf ben tevreden gebruiker van Sony Vegas. Kost wel wat geld, maar via grijze plekken op het internet kan je hem ook wel gratis vinden ;-)
Gewijzigd op 07/09/2014 00:33:06 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/09/2014 00:35:09
Quote Anchor link
Thanks Aar :) En daarbij kun je wel gewoon brightness/contrast en dat soort dingen instellen?

(P.S. Weet je toevallig ook nog een goede screenrecorder?)

Toevoeging op 07/09/2014 01:10:08:

Helaas... Vegas gaat 'm niet worden. Ik heb een 32-bit systeem en Vegas is er alleen in 64-bit.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/09/2014 08:38:03
Quote Anchor link
Of versie 11 nemen, die ondersteunt nog wel 32-bit.

Tobias Tobias

Tobias Tobias

07/09/2014 09:33:07
Quote Anchor link
Jaren (8) geleden gebruikte ik Pinnacle Studio. Geen idee of dat tegenwoordig nog bestaat, maar ik kon er altijd goed mee overweg. Ook geschikt om DVD-menu's, hoofdstukken etc aan te maken.

EDIT:
Het bestaat nog: http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Products/studio/standard/?gclid=CNeImMrLzsACFVDItAod-xIACA
Gewijzigd op 07/09/2014 09:34:16 door Tobias Tobias

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

07/09/2014 10:28:29
Quote Anchor link
Goeie screen recorder: camtasia 8

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/09/2014 10:39:07
Quote Anchor link
Tobias Tobias op 07/09/2014 09:33:07:
Jaren (8) geleden gebruikte ik Pinnacle Studio. Geen idee of dat tegenwoordig nog bestaat, maar ik kon er altijd goed mee overweg. Ook geschikt om DVD-menu's, hoofdstukken etc aan te maken.

EDIT:
Het bestaat nog: http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Products/studio/standard/?gclid=CNeImMrLzsACFVDItAod-xIACA

Mijn advies... begin er niet aan. Na versie 14 is Pinnacle behoorlijk om zeep geholpen en is het een zeer log, instabiel en fragiel pakket. Ik heb deze op mijn PC geïnstalleerd die ruim aan de systeemeisen voldoet, maar fatsoenlijk werken is echt onmogelijk. Ook veel crashes....
Gewijzigd op 07/09/2014 10:40:23 door - Ariën -

Tobias Tobias

Tobias Tobias

07/09/2014 10:56:31
Quote Anchor link
@Aar
Mijn laatste versie was 11 (geloof ik), dus ik kan niet veel zeggen over hoe het nu is.

Ik was wel weer op zoek naar een programma om weer met videobewerking te beginnen, dus bedankt voor de tip

07/09/2014 10:57:50
Quote Anchor link
Ozzie PHP, ik gebruik zelf OBS voor screen recording omdat je veel dingen kunt instellen. Het is trouwens gratis. Http://lmgtfy.com?q=obsproject

Php knipper

php knipper

07/09/2014 11:25:17
Quote Anchor link
Video editor : cyberlink powerdirector
http://www.cyberlink.com/products/powerdirector-ultra/features_en_EU.html?&r=1
Afbeelding

Scherm recorder: Apowersoft gratis schermrecorder
http://www.apowersoft.nl/gratis-desktop-schermrecorder
Afbeelding

Voor opnamen geluid van de computer gebruik ik "cable input" dat is een virtuele geluidsuitgang die rechtstreeks (software) met de audio input verbind.

Meneer Buis

Meneer Buis

07/09/2014 11:37:57
Quote Anchor link
Gebruik Sony Vegas of Adobe After Effects

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/09/2014 14:32:29
Quote Anchor link
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik denk dat de oplossing van phpknipper wel een goede kan zijn, die cyberlink powerdirector.

@phpknipper: als ik je dus goed begrijp kan ik met die scherm recorder dus gewoon alles opnemen wat er op m'n scherm gebeurt. Zowel beeld als geluid? Stel ik speel op mijn scherm bijv. een filmpje af met windows media player, kan ik dan met de screenrecorder dat filmpje opnemen, met geluid erbij? En zie je dan ook de muis bewegen? En hoe is de kwaliteit? Is die goed (vloeiend)? En kun je bijv. in goede kwaliteit opnemen zonder dat de bestanden qua omvang heeel erg groot worden? Kun je dat allemaal zelf instellen?

Ik kwam ook nog deze tegen: http://www.deskshare.com/video-screen-capture.aspx Die is alleen niet gratis, maar zou dat vergelijkbaar zijn met die van jou?

Php knipper

php knipper

07/09/2014 14:48:11
Quote Anchor link
@ozzie

je kan kiezen of je een deel opneemt of volledig, je muis wordt ook opgenomen.
Voor geluid moet je een ondersteunende geluidskaart hebben die dat toestaat of je kan gebruik maken van een beetje software
http://dangerousprototypes.com/2013/05/04/free-virtual-audio-cable-alternative/

je kan redelijk wat instellingen doen qua kwaliteit

ik ben geen grote kenner van dit soort software dus ik kan niet vergelijken met de gegeven link.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/09/2014 14:51:45
Quote Anchor link
Oké, thanks.. hoe bedoel je dat je geluidskaart dat moet toestaan? Ik heb de screen recorder van camtasia geprobeerd en daar kan ik in ieder geval wel geluid mee opnemen. Ik neem aan dat mijn geluidskaart het dan toestaat?

Ik zag in jouw screenshot hierboven trouwens staan "rondom muis". Wat wordt daarmee bedoeld? Dat ik de muis over m'n scherm kan bewegen en dat ie dan het gedeelt rondom de muis opneemt?

En de kwaliteit is die goed? Zijn het vloeiende beelden?
Gewijzigd op 07/09/2014 14:52:15 door Ozzie PHP

Php knipper

php knipper

07/09/2014 18:28:07
Quote Anchor link
@ozzie, sorry voor het wachten ik moest het even testen.

het "rondom muis" is exact wat het doet, het neemt een deel op rond de muis.

In verband met de kwaliteit, ik heb er al eens een filmpje mee opgenomen van het internet en dat is op tv goed zichtbaar.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/09/2014 18:36:58
Quote Anchor link
Meneer Buis op 07/09/2014 11:37:57:
Gebruik Sony Vegas of Adobe After Effects

Ik hoop dat je begrijpt wat het verschil tussen Adobe Premiere en After Effects is.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/09/2014 19:44:54
Quote Anchor link
>> het "rondom muis" is exact wat het doet, het neemt een deel op rond de muis.

Oké :)

>> In verband met de kwaliteit, ik heb er al eens een filmpje mee opgenomen van het internet en dat is op tv goed zichtbaar.

Oké, bedankt. Ik zal het eens gaan testen.

Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

04/12/2015 17:43:27
Quote Anchor link
Voor vakantie video's kan je toch gewoon Windows Movie Maker gebruiken?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.