Vijf helpers gezocht voor test Outlook-spamfilter

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Frank Conijn

Frank Conijn

22/04/2015 14:17:54
Quote Anchor link
Ik zoek een stuk of vijf mensen die willen helpen bij het testen van het spamfilter in Outlook.

Het verhaal is het volgende. Enige tijd geleden bleek dat mails vanuit mijn mailaccount @conijnconsultancy.com geblacklisted waren. Ik heb een heel respectabele bizz, was me van geen enkel kwaad bewust en heb meteen de webhost gebeld. Die vertelde me dat het kwam door spamactiviteiten van andere domeinbezitters die op dezelfde shared server zaten, en dat hij het zou verhelpen.

Inmiddels ben ik weer van de blacklist af -- als ik testmails naar privémailaccounts van mezelf stuur (Planet en Gmail) en ik kijk op de webmailpagina's van die accounts, dan komen ze aan. Echter, als ik die testmails ophaal met Outlook, stopt Outlook ze (nog steeds) in de folder Ongewenste E-mail. De vraag is nu of dat komt doordat ik abusievelijk het domein @conijnconsultancy.com in Outlook heb aangemerkt als Onveilige Afzender (zie ik niets van overigens in de Outlook-settingen), of dat ik ooit in het (Nederlandse of wellicht zelfs mondiale) Outlook-spamfilter ben aangemerkt als zodanig en dat nu nog sta.

Derhalve heb ik een stuk of vijf mensen nodig die Outlook gebruiken en me willen helpen bij het testen. Ik stuur je dan een testmail met het verzoek om me via een reply te laten weten hoe Outlook mijn mail behandelde. Je kunt jouw mailadres hier vermelden of mij een mailtje sturen zodat ik jouw mailadres heb. Van mijn vrienden en familie gebruikt bij iedereen webmail, geen Outlook, zodat ik jullie hulp nodig heb.

Mijn mailadres: f.conijnAPESTAARTJEconijnconsultancy.com. Bij voorbaat hartelijk dank!
Gewijzigd op 22/04/2015 14:26:40 door Frank Conijn

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 08:52:18

22/04/2015 15:48:29
Quote Anchor link
pascalgerrist at outlook dot com

Frank Conijn

Frank Conijn

23/04/2015 16:30:19
Quote Anchor link
Beste Pascal,

Had je mijn testmail ontvangen? Ik heb hem gisteren rond deze tijd verstuurd. Zo niet, klopt pascalgerrist of had dat pascalgerrits moeten zijn?

23/04/2015 16:37:41
Quote Anchor link
Je zou technisch gezien nep mails kunnen versturen via gratis SMTP servers..

Frank Conijn

Frank Conijn

29/04/2015 12:57:47
Quote Anchor link
@Rickert: dat lijkt me niet de 'real thing', als ik al zou weten hoe dat precies moet. Mochten er dus nog een paar mensen zijn die me hier even bij zouden willen helpen, dan graag.

Eddy E

Eddy E

29/04/2015 16:52:40
Quote Anchor link
Stuur er maar een naar e.erkelens&hervormdgiessenburg,nl (& = @ en , = .).
Meld even hier of je dat gedaan hebt (met tijdstip), dan kijk ik even.
Ik kom daar niet vaak namelijk.

Gelieve GEEN bijlage te gebruiken. Anders loopt mijn systeem vrijdag misschien in de soep.

Frank Conijn

Frank Conijn

01/05/2015 07:37:10
Quote Anchor link
Dank, Eddy! Ik heb je net (vrijdag 1 mei, 07.30 uur) een testmailtje gestuurd. Zonder bijlage, al was dat überhaupt niet de bedoeling.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.