Voetbalspel - Wedstrijd-systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

Jorian

jorian

09/04/2008 19:01:00
Quote Anchor link
En doelpunten dan?

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 06:03:52

Robert Deiman

Robert Deiman

09/04/2008 19:08:00
Quote Anchor link
Zelfde verhaal, op een rijtje zetten waar het vanaf hangt, en percentages bepalen. Dat is het hele gebeuren, als je het op een rijtje hebt staan, is het eenvoudig om te zetten naar PHPcode ;)

Jorian

jorian

17/04/2008 14:39:00
Quote Anchor link
Ik ben inmiddeld al een stuk verder met het wedstrijd-systeem, maar heeft iemand een idee hoe ik het balbezit zou kunnen berekenen?

Robert Deiman

Robert Deiman

17/04/2008 14:55:00
Quote Anchor link
Balbezit kan je berekenen door te kijken naar het middenveld en de verdediging. Zijn die een stuk sterker dan de spelers van de tegenstander op die plekken, dan wordt de bal sneller afgepakt en heeft die ploeg (vooral met middenveld) meer balbezit.

Jorian

jorian

17/04/2008 15:07:00
Quote Anchor link
Oke en hoe zou ik de score daarvan kunnen laten afhangen?

Robert Deiman

Robert Deiman

17/04/2008 15:54:00
Quote Anchor link
Nou, indien beiden gelijk zijn (het middenveld gelijk, en het verschil tussen aanvallers/ verdedigers tussen de 2 partijen is ook gelijk) zal het 50% zijn voor beiden. Omdat de thuisploeg ook door de meeste toeschouwers zal worden gesteund is deze altijd licht in het voordeel. Dus dan is de thuisploeg 55% en uit 45%.

Goed, dan neem je eerst het middenveld. Is 1 van 2-en sterker, dan zal de bal al vaak op het middenveld (en dus heel snel) worden afgepakt. Zeg dat met een gemiddelde van 1 punt meer op elke positie het balbezit daardoor met 10% wordt verhoogt. (ongeveer dan)

Hetzelfde geldt voor de verdediging, laten we daar alleen wel stellen dat het percentage per punt (over wederom het gemiddelde van elke positie in de verdediging) zorgt voor de helft, dus 10% balbezit.

Overklas je echt je tegenstander, dan heb je veel meer balbezit.

Echter, voetbalt je tegenstander op de counter, dan moet je ook een bepaald percentage gaan rekenen. Ook afhankelijk van de spelers natuurlijk, maar dat zal heel anders zijn, middenveld telt dan bijna niet mee (van beide ploegen niet!) maar de verdediging van de counterploeg wel, samen met de spitsen.

Jorian

jorian

04/06/2008 16:21:00
Quote Anchor link
Ik ben al een tijdje klaar met het wedstrijd-systeem, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Nu wil ik het overnieuw maken, en ben ik even bezig gemeest om alles op een rijtje te zetten:
• SCHOTEN
• SCHOTEN OP DOEL
• CORNERS
• VERSLAG

DOELPUNTEN HANGT AF VAN:
• GOEDHEID AANVALLERS (AFMAKEN)
• GOEDHEID KEEPER ANDERE TEAM (SCHOTEN TEGENHOUDEN)
• GOEDHEID MIDDENVELD TEAM1 (PASSES, SCHOTEN)

SCHOTEN:
• SCHOT TUSSEN DE PALEN:

- DOELPUNT (40%)
- KEEPER HOUDT HEM TEGEN (50%)
- KEEPER TIKT CORNER (10%)
• SCHOT NAAST HET DOEL:
- DOELTRAP (80%)
- CORNER (20%)

BALBEZIT HANGT AF VAN:
• GOEDHEID MIDDENVELD
• GOEDHEID VERDEDIGING
• GOEDHEID CAPTAIN

Wat moet hier nog aan toegevoegd worden? Of veranderd?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jorian

Pagina: « vorige 1 2 3

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.