Volgorde foto's in Lightbox 2
Rob Sloep
23/04/2013 19:56:41In lightbox 2 is het mogelijk om foto's gegroepeerd weer te geven. De foto's worden echter gepresenteerd in volgorde van laden. Aangezien ik mijn foto's in div'jes heb, worden ze geladen als 132, 465, 798, zo worden ze ook gepresenteerd. Iets soortgelijks gebeurd ook in een serie als de fotonummers niet opvolgend zijn, deze worden dan geladen op nummervolgorde hetgeen niet altijd de logische weergave volgorde is.
Is er een mogelijkheid om dit script aan te passen zodat de volgorde van presentatie zelf te bepalen is? B.v. door een nummer-tag aan de foto's toe te wijzen die door het script gevolgd wordt.
Heb zelf helemaal geen kaas gegeten van script schrijven en was al blij dat ik het werkend kreeg.
Is er een mogelijkheid om dit script aan te passen zodat de volgorde van presentatie zelf te bepalen is? B.v. door een nummer-tag aan de foto's toe te wijzen die door het script gevolgd wordt.
Heb zelf helemaal geen kaas gegeten van script schrijven en was al blij dat ik het werkend kreeg.
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.