Volgorde van data
Henk
22/01/2008 00:23:00Hallo phpérs
Mischien kan iemand mij helpen met het volgende probleempje.
Ik schrijf data weg in een bestaande file middels php. De data wordt toegevoegd aan de bestaande data in die file. Echter de laatst geposte regel wordt onderaan toegevoegd. Ik wil het graag andersom. De laatst geposte data moet bovenaan staan. Is dit te doen en wie heeft voor mij een oplossing.
grt Henkie
Mischien kan iemand mij helpen met het volgende probleempje.
Ik schrijf data weg in een bestaande file middels php. De data wordt toegevoegd aan de bestaande data in die file. Echter de laatst geposte regel wordt onderaan toegevoegd. Ik wil het graag andersom. De laatst geposte data moet bovenaan staan. Is dit te doen en wie heeft voor mij een oplossing.
grt Henkie
PHP hulp
24/12/2024 03:35:24Frank -
22/01/2008 00:26:00Zie de handleiding over het onderwerp fopen(), daar staat het vast tussen. r+ of a+ als ik het me goed herinner.... Dat mag je verder zelf uitzoeken!
Succes
Succes
Edit:
r+
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
Jan Koehoorn
22/01/2008 00:30:00De volgorde waarin je het wegschrijft is van geen enkel belang Henk. Als je de data ophaalt kun je het op alle mogelijke volgordes weergeven. Overigens raad ik je aan om met een database te leren werken in plaats van flat files.