Voor het eerst !
Erik Rijk op 15/07/2010 16:01:14:
Het zal geen slecht boek zijn. Maar php5 is toch wel de standaard geworden ondertussen.
Wesley Overdijk op 15/07/2010 15:51:17:
@Olie, ik heb het boek zelf doorgelezen, voor ik hem aan iemand gaf. Het boek is redelijk goed. Zeker als je net begint, is het erg duidelijk.
Het zal geen slecht boek zijn. Maar php5 is toch wel de standaard geworden ondertussen.
*zucht*
uuh...
*diepere zucht*
het ging over html, niet php.
@Olie:
Dat klopt, en hier staan ook fouten in, als in, foute methodes. Maar het is een prima opstapje, aangezien de meeste tutorials niet zo duidelijk zijn als dit boek. Maar ik snap je punt.
Maar laten we eerst maar html beter leren kennen somige dingen kwamen me bekend voor.
Maar ik ga nu eerst Notepad++ instaleren en daarna een beetje met html codes knutselen ...
Maar kan ik dat met NotePad++ ook volledige sites bouwen ... ?
Wesley Overdijk op 16/07/2010 11:05:41:
*zucht*
uuh...
*diepere zucht*
@Olie:
Dat klopt, en hier staan ook fouten in, als in, foute methodes. Maar het is een prima opstapje, aangezien de meeste tutorials niet zo duidelijk zijn als dit boek. Maar ik snap je punt.
Erik Rijk op 15/07/2010 16:01:14:
Wesley Overdijk op 15/07/2010 15:51:17:
@Olie, ik heb het boek zelf doorgelezen, voor ik hem aan iemand gaf. Het boek is redelijk goed. Zeker als je net begint, is het erg duidelijk.
*zucht*
uuh...
*diepere zucht*
@Olie:
Oh haha, ik zie het :P heb ik zo slecht gelezen...
Edit:
Je typt alles zelf ;) dus je hebt alle vrijheid... je mist de kennis nog, maar dat komt vanzelf :)Maar kan ik dat met NotePad++ ook volledige sites bouwen ... ?
Verder kan ik je aanraden direct xhtml in combinatie met css te gaan leren. Het is niet heel erg lastig. w3schools erbij en na een paar dagen kan je al best leuk html'en... ik ben ervan overtuigd!
Gewijzigd op 16/07/2010 18:12:47 door Erik Rijk
Ja. Zolang jij in staat bent om een volledige website vanuit de broncode op te bouwen (wat de beste manier is), is Notepad++ daar prima geschikt voor...