Voorraad script
Marco
01/12/2009 10:26:00Hoi,
Ik ben al een tijd op zoek naar eigenlijk een heel simpel script, alleen is alles wat ik vind te uitgebreid en neigt al vaak naar een webshop.
Wat moet het script doen :
Diverse locaties moeten de voorraad hardware (stuk of 15 items) dagelijks registreren. Het zou daarbij mooi zijn als ik een ijzeren voorraad per locatie kan aangeven waarbij dan ook meteen zichtbaar wordt wat er zoal teveel of te weinig op de betreffende locatie aanwezig is.
Hoeft allemaal niet met inlog of wat dan ook, maar wel met een "historie" zodat je de dag erna de actuele voorraad automatisch te zien krijgt (de voorraad van tig dagen terug is niet interessant).
Ik ben redelijk handig in het vebouwen van scripts, maar het bouwen wil me niet lukken vooralsnog.
Wie kan me op weg helpen om een PHP script te bouwen met MySQL ?
Verwijzen naar voorbeeldscripts die ik uit kan bouwen is ook prima.
Alvast bedankt voor de duw in de goede richting.
Ik ben al een tijd op zoek naar eigenlijk een heel simpel script, alleen is alles wat ik vind te uitgebreid en neigt al vaak naar een webshop.
Wat moet het script doen :
Diverse locaties moeten de voorraad hardware (stuk of 15 items) dagelijks registreren. Het zou daarbij mooi zijn als ik een ijzeren voorraad per locatie kan aangeven waarbij dan ook meteen zichtbaar wordt wat er zoal teveel of te weinig op de betreffende locatie aanwezig is.
Hoeft allemaal niet met inlog of wat dan ook, maar wel met een "historie" zodat je de dag erna de actuele voorraad automatisch te zien krijgt (de voorraad van tig dagen terug is niet interessant).
Ik ben redelijk handig in het vebouwen van scripts, maar het bouwen wil me niet lukken vooralsnog.
Wie kan me op weg helpen om een PHP script te bouwen met MySQL ?
Verwijzen naar voorbeeldscripts die ik uit kan bouwen is ook prima.
Alvast bedankt voor de duw in de goede richting.
PHP hulp
28/11/2024 21:52:30Bas IJzelendoorn
01/12/2009 11:19:00Marco
01/12/2009 11:22:00Die van teyeheimans bedoel je misschien ? Mja, dat is het nu net weer niet eigenlijk. Ik ga nog even verder neuzen daar, al had ik die site ook al aardig doorgespit ;)