Voorstellen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »
Peter Paul

Peter Paul

14/08/2013 22:39:24
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Bij deze stel ik mezelf ook maar even voor.
Tja wát moet je eigenlijk van of over me weten ?

Ik was al enige tijd bezig bezig met Grafisch en web- design, toen ik door een ongeluk snoeihard terug geworpen werd op de elementaire zaken van het leven. Ik liep daarbij blijvend lichamelijk en hersenletsel op. Dit ongeval zou de 'gróótst levensles' óóit, voor me worden. Het heeft me een geheel nieuwe kijk op alles gegeven en soms is dat voor andere niet direct te bevatten. Zie het maar als vertellen over een vakantie in een onbekend oord. Dat word ook pas duidelijk wanneer men er zelf ook eeen keer komt (niet te hopen in dit geval. grinnn) óf nadat men de nodige beeldvormende materialen en uitleg heeft ontvangen. Ik heb ervaren dat beter je benen je in de steek kunnen laten dan je hersenen !

Elementaire dingen voor hier;
Helaas kon ik nadien niet meer lezen, nog schrijven en zelfs praten was me vreemd ?
Ik heb mezelf uiteindelijk dát wat ik momenteel aan taal beheers, middels puzzelboekjes(eerst streepwoorden daarna zweedse raadsels etc.)opnieuw aanmoeten leren. Dus ik verwacht beslist geen medelijden maar kan erg slecht tegen geneuzel over d of dt óf met/zonder n etc.
Ondanks spellingscontrole en een hoop andere hulpmidddelen (twee computer schermen etc.) kan ik me weer redelijk keren, maar zal het zeker nooit helemaal foutloos zijn. Forgive me !!

Helaas blijkt mijn kortetermijngeheugen niet meer te werken zo als het hoort, waar door mijn verleden gestopt is met het ongeval. Vergeef me dus als ik (hopelijk niet)soms in herhaling val.

Na het ongeval heb ik zo veel mogelijk de schade proberen te beperken maar beroepsmatig arbeid verrichten zit er tot mijn grote verdriet niet meer in. Ik probeer het leven zo veel mogelijk zinvol te maken en help vrienden daar waar ik kan op geheel vrijblijvende en non-profit basis, door hun websites te bouwen of te onderhouden. Helaas is bijleren verdomd moeilijk maar toch geef ik het niet op ;)

Ik hoop hier tóch het nodige te leren en soms ook hulp te krijgen als ik weer eens struikel. lol

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 14:53:55

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

14/08/2013 22:41:58
Quote Anchor link
Welkom Peter Paul op PHPhulp! We zullen je (proberen te) helpen wanneer het nodig is ;-)

Peter Paul

Peter Paul

14/08/2013 22:49:24
Quote Anchor link
Hey Nick,

THANKS !

Ik zal het vragen beperkt houden, het ligt namelijk niet zo in mijn aard om hulp te vragen.
Maarja, nood breekt soms wetten he ;)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/08/2013 00:22:24
Quote Anchor link
Welkom op het forum Peter Paul, en bedankt voor het delen van je persoonlijke verhaal. Mooi om te lezen dat je na zo'n enorme tegenslag toch iets moois maakt van het leven. Vragen stellen kan altijd, dus voel je zeker niet bezwaard. Nogmaals welkom.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

15/08/2013 00:32:01
Quote Anchor link
Hallo Peter Paul,

Ik ga deze introductie over jou proberen in mijn lange termijn geheugen op te slaan (deze wil namelijk ook wel eens niet 100% functioneren bij mij :-) ) en je dan proberen met wat meer geduld dan anders je te helpen waar ik kan en waar dat nodig is : zo ver als dat het kan. Je komt niet toevallig uit Wassenaar/Den Haag? want ik ken van vroeger een Peter Paul uit die streek. Oh ja en heel goed dat je niet opgeeft want knokken dat is waar het leven uit bestaat.

Tot gauw!

Frank

Chris -

Chris -

15/08/2013 00:34:21
Quote Anchor link
Hoi Peter Paul, welkom! Goed van je dat je niet opgeeft. Als je ergens niet uit kom, of vragen heb over bepaalde dingen, gewoon een topic openen hoor! Daar is de community juist voor ;-)

Peter Paul

Peter Paul

15/08/2013 12:53:53
Quote Anchor link
Thanks all !

@ Ozzie,
Eerder deed ik dat nooit want houd niet van medelijden wekkende taferelen etc.
Maar op een gegeven moment ging het zwijgen zich tegen me keren en dát is natuurlijk ook niet de bedoeling want als je graag wilt dat men rekening met je houd, dan moet je mensen ook wel de kans geven om rekening met je te kunnen houden he ;)

@ Frank,
Whahahaha, misschien dat we wat kunnen ruilen. Ik wat meer shorttime en jij wat meer longtime ;)
Nee ik kom niet uit Wassenaar/Den Haag. Ik ben een in het oosten woonachtige Zuiderling ;)

@ Chris,
Tja, ik heb het eerlijk gezegd ook al eens vaker opgegeven mbt PHP, nadat ik er afentoe vreselijk in vast liep.
Máár al doende leert men dus .....

Opgeven doe ik alleen nog als ik ergens aan mee wil doen ;)
Ik heb al een topic geopend want ik breek m'n kop over checkbox in formulieren ??
Afijn, het houd je van de straat he én je komt nog eens andere mensen tegen he ;)
Gewijzigd op 15/08/2013 12:54:14 door Peter Paul

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.