Voorstellen
Bij deze stel ik mezelf ook maar even voor.
Tja wát moet je eigenlijk van of over me weten ?
Ik was al enige tijd bezig bezig met Grafisch en web- design, toen ik door een ongeluk snoeihard terug geworpen werd op de elementaire zaken van het leven. Ik liep daarbij blijvend lichamelijk en hersenletsel op. Dit ongeval zou de 'gróótst levensles' óóit, voor me worden. Het heeft me een geheel nieuwe kijk op alles gegeven en soms is dat voor andere niet direct te bevatten. Zie het maar als vertellen over een vakantie in een onbekend oord. Dat word ook pas duidelijk wanneer men er zelf ook eeen keer komt (niet te hopen in dit geval. grinnn) óf nadat men de nodige beeldvormende materialen en uitleg heeft ontvangen. Ik heb ervaren dat beter je benen je in de steek kunnen laten dan je hersenen !
Elementaire dingen voor hier;
Helaas kon ik nadien niet meer lezen, nog schrijven en zelfs praten was me vreemd ?
Ik heb mezelf uiteindelijk dát wat ik momenteel aan taal beheers, middels puzzelboekjes(eerst streepwoorden daarna zweedse raadsels etc.)opnieuw aanmoeten leren. Dus ik verwacht beslist geen medelijden maar kan erg slecht tegen geneuzel over d of dt óf met/zonder n etc.
Ondanks spellingscontrole en een hoop andere hulpmidddelen (twee computer schermen etc.) kan ik me weer redelijk keren, maar zal het zeker nooit helemaal foutloos zijn. Forgive me !!
Helaas blijkt mijn kortetermijngeheugen niet meer te werken zo als het hoort, waar door mijn verleden gestopt is met het ongeval. Vergeef me dus als ik (hopelijk niet)soms in herhaling val.
Na het ongeval heb ik zo veel mogelijk de schade proberen te beperken maar beroepsmatig arbeid verrichten zit er tot mijn grote verdriet niet meer in. Ik probeer het leven zo veel mogelijk zinvol te maken en help vrienden daar waar ik kan op geheel vrijblijvende en non-profit basis, door hun websites te bouwen of te onderhouden. Helaas is bijleren verdomd moeilijk maar toch geef ik het niet op ;)
Ik hoop hier tóch het nodige te leren en soms ook hulp te krijgen als ik weer eens struikel. lol
Welkom Peter Paul op PHPhulp! We zullen je (proberen te) helpen wanneer het nodig is ;-)
THANKS !
Ik zal het vragen beperkt houden, het ligt namelijk niet zo in mijn aard om hulp te vragen.
Maarja, nood breekt soms wetten he ;)
Welkom op het forum Peter Paul, en bedankt voor het delen van je persoonlijke verhaal. Mooi om te lezen dat je na zo'n enorme tegenslag toch iets moois maakt van het leven. Vragen stellen kan altijd, dus voel je zeker niet bezwaard. Nogmaals welkom.
Ik ga deze introductie over jou proberen in mijn lange termijn geheugen op te slaan (deze wil namelijk ook wel eens niet 100% functioneren bij mij :-) ) en je dan proberen met wat meer geduld dan anders je te helpen waar ik kan en waar dat nodig is : zo ver als dat het kan. Je komt niet toevallig uit Wassenaar/Den Haag? want ik ken van vroeger een Peter Paul uit die streek. Oh ja en heel goed dat je niet opgeeft want knokken dat is waar het leven uit bestaat.
Tot gauw!
Frank
Hoi Peter Paul, welkom! Goed van je dat je niet opgeeft. Als je ergens niet uit kom, of vragen heb over bepaalde dingen, gewoon een topic openen hoor! Daar is de community juist voor ;-)
@ Ozzie,
Eerder deed ik dat nooit want houd niet van medelijden wekkende taferelen etc.
Maar op een gegeven moment ging het zwijgen zich tegen me keren en dát is natuurlijk ook niet de bedoeling want als je graag wilt dat men rekening met je houd, dan moet je mensen ook wel de kans geven om rekening met je te kunnen houden he ;)
@ Frank,
Whahahaha, misschien dat we wat kunnen ruilen. Ik wat meer shorttime en jij wat meer longtime ;)
Nee ik kom niet uit Wassenaar/Den Haag. Ik ben een in het oosten woonachtige Zuiderling ;)
@ Chris,
Tja, ik heb het eerlijk gezegd ook al eens vaker opgegeven mbt PHP, nadat ik er afentoe vreselijk in vast liep.
Máár al doende leert men dus .....
Opgeven doe ik alleen nog als ik ergens aan mee wil doen ;)
Ik heb al een topic geopend want ik breek m'n kop over checkbox in formulieren ??
Afijn, het houd je van de straat he én je komt nog eens andere mensen tegen he ;)
Gewijzigd op 15/08/2013 12:54:14 door Peter Paul