vraag over browser
Robert Jansen
10/05/2012 11:30:19Hallo,
Ik heb een vraag over het volgende:
Als je een website bekijkt en je scrolt naar bijvoorbeeld het midden van de pagina.
Vervolgens klik je in de browser op 'vorige', dan ga je dus naar de vorige pagina. Als je dan op 'volgende' klikt dan kom je weer uit op de pagina waar je naar het midden bent gescrold. De browser onthoudt dus waar je op de pagina gebleven bent (boven, midden, onderaan).
Dit heeft deze pagina ook,
Mijn vraag is hoe heet dit? maak je dit met html/css of jquery?
Ik heb een vraag over het volgende:
Als je een website bekijkt en je scrolt naar bijvoorbeeld het midden van de pagina.
Vervolgens klik je in de browser op 'vorige', dan ga je dus naar de vorige pagina. Als je dan op 'volgende' klikt dan kom je weer uit op de pagina waar je naar het midden bent gescrold. De browser onthoudt dus waar je op de pagina gebleven bent (boven, midden, onderaan).
Dit heeft deze pagina ook,
Mijn vraag is hoe heet dit? maak je dit met html/css of jquery?
PHP hulp
18/01/2025 12:27:27Chris PHP
10/05/2012 11:33:08Dit hoef je niet specifiek te 'programmeren', naar mijn weten doet bijna elke browser dit tegenwoordig. De browser ziet immers waar je op de pagina zit, niet de website zelf.
Mijn website's doen het ook allemaal, en heb ik niet specifiek geprogrammeerd :D
Mijn website's doen het ook allemaal, en heb ik niet specifiek geprogrammeerd :D