Vraag over reclame/adds
Gewijzigd op 29/08/2011 08:36:22 door Aad B
* kuch * AdBlock+ * kuch *
dank voor de reacties, het zijn voor zover ik kan zien geen google-ads, dat wordt toch altijd vermeld?? Het zijn advertentiewindows/frames die door de grotere sites, buienradar, teleweer e.d. toegepast worden. Vandaag bij Bosch of Neckerman of Alternate gekeken? Gegarandeerd dat je reclameframes krijgt van deze merken bij de bovengenoemde sites. AdBlock lost veel op, maar hoe werkt dit gerichte gedoe?
Overigens vind ik de titel van je topic nietszeggend, gezien de vraag die je hebt.
Gewijzigd op 28/08/2011 22:26:55 door Obelix Idefix
Waarschijnlijk werden er cookies geplaatst, of werd er in hun database bepaalde info opgeslagen(ip, browser, browserversie/taal, etc.) om te koppelen aan jouw voorkeuren.
Het is denk ik wel Google ads, de zogeheten remarketing campagnes, werk er zelf ook mee en levert zeker wat op haha!
Obelix en Idefix op 28/08/2011 22:26:28:
Grote kans dat er cookies geplaatst worden, waar door andere site gebruik van gemaakt wordt.
Overigens vind ik de titel van je topic nietszeggend, gezien de vraag die je hebt.
Topic titel aangepast en over je opmerking: cookies waar door andere site gebruik van gemaakt wordt: Kan dat??
Vaak zie je bij zulke ads een vraagtekentje staan in een hoek (volgens mij rechtsboven). Als je daarop klikt dan kom je op een website waar je je kunt uitschrijven zodat je geen relevante advertenties meer krijgt ;)