vraag?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »
Rakesh

rakesh

27/01/2006 00:35:00
Quote Anchor link
?
Gewijzigd op 27/01/2006 15:51:00 door Rakesh

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 04:54:29

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/01/2006 00:39:00
Quote Anchor link
Ja ik kan jouw link daar zien:

Sponser van De kinderen van Gambia : Intmarket , de online marktplaats van het web !

Rakesh

rakesh

27/01/2006 00:40:00
Quote Anchor link
hallo Jan Koehoorn,

jah dat zie ik ook maar er moet een banner zijn op voorpagina,dat bedoel ik.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

27/01/2006 00:41:00
Quote Anchor link
Je link staat onderaan...

Maar dat jij betaald om op zo'n site te komen... Ze zouden mij zelfs geld (veel geld) toe moeten geven...

Rakesh

rakesh

27/01/2006 00:46:00
Quote Anchor link
kijk en nu staat ie er wel :S dat is echt raar :S
zoms is ie er wel en zoms niet :S

hebben jullie mischien een iedee hoe dat komt ?
want webmaster van linkplaats zeg dat die banner 24/7 staat maar volgens mij is dat neit zo.

kunnen jullie niet aan die script zien of zo ??

thnx

Winston Smith

Winston Smith

27/01/2006 00:52:00
Quote Anchor link
Normaal gesproken zie ik geen banners (gebruik Adblock in FireFox, programma om banners e.d. te bannen, waarvoor banners bedoelt zijn dus ^^), maar ik zie jouw banner wel.

Maar ik moet zeggen dat ik het met Arjan eens ben dat ik niet zou betalen om op een linksite te komen. Persoonlijk klik ik in mijn paranoïde toestand nooit op banners, bang dat ik honderden pop-ups voorgeschoteld krijg of andere nare dingen :)

Rakesh

rakesh

27/01/2006 01:00:00
Quote Anchor link
Thnx kasper,

ik ben jong op dit gebied,

heb je een iedee zeg het maar of heb je een website waar ik het beste terecht kan,want bij google.com heb ik me al aangemeld.

Kalle P

Kalle P

27/01/2006 01:10:00
Quote Anchor link
Op sites waar je site voor gericht is... en dus op google aanmelden en andere grote zoeksites.

Rakesh

rakesh

27/01/2006 01:12:00
Quote Anchor link
wie wil wat leuks verdienen met vertalen van engels naar nederlands?

vertel je prijs maar,

mvg

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

27/01/2006 01:12:00
Quote Anchor link
Een website word vanzelf bezocht omdat je iets aanbied wat andere niet aanbieden. Niet omdat je veel banners hebt...

In jou geval is de content totaal niet boeiend. Immers bied je iets aan waar er al veel betere alternatieven voor zijn (speurders, marktplaats, ebay) en miljoenen copy-cats. Het concept is niet origineel.

Daar komt nog eens bij dat het niet je eigen website is (maar een standaard template) en alles in het engels is (handig voor een nederlandse site).

Ander belangrijkpunt...

Kopers komen er om iets te kopen, maar er word niks verkocht...

Verkopers komen er om hun spullen te verkopen, maar er zijn geen bezoekers, dus de kans dat ze iets verkopen is klein.

Met andere woorden... een spiraal. Tel daar de drukke website bij op, en het feit dat je dankzij die banners geassocieerd staat met 'goedkoop' (immers, die linksplaats.com is niet echt een professionele reclameboer, anders dan WebAds ofzo... Tja, ik voorspel geen gouden bergen.

Persoonlijk vind ik die website ook wel weer lijken op het 'snel cashen' princiepe. Domeintje, standaard websiteje erop, eigen naam invullen, bannertjes verspreiden en zoveel mogelijk linkpartners en gaan met die banaan... Cashen zonder kennis zegmaar!

Overigens komen bezoekers vanzelf wel als je iets unieks aanbied, ik krijg 50 unieke bezoekers per dag, zonder dat ik ooit 1 seconden moeite gedaan heb voor reclame (en 3 dagen per jaar zo'n 500 unieke bezoekers per dag, maar dat is een ander verhaal). Maarja, ook wel een hele andere doelgroep/opzet ey, een website voor een goed doel is iets anders dan een website puur om geld mee te verdienen.
Gewijzigd op 27/01/2006 01:20:00 door Arjan Kapteijn

Kalle P

Kalle P

27/01/2006 01:14:00

Kalle P

Kalle P

27/01/2006 01:19:00
Quote Anchor link
rakesh:
wie wil wat leuks verdienen met vertalen van engels naar nederlands?

vertel je prijs maar,

mvg

Waarom?

Mijn engels is ook niet mijn sterkste punt, ... maarja ik kijk er dan wat langer naar of vraag het aan iemand als ik iets niet begrijp... of ga naar een site die vertaalt, maar dat gebruik ik alleen om een woord te weten te komen. Want als je een zin, laat staan een heel verhaal, gaat vertalen loopt ie een beetje de mist in...

edit: en niet omdat ik hier niet aan kan voldoen door mijn slechte engels :D. Maar het is zonde van je geld, je kan er beter wat extra energie in stoppen. Je doet het ook voor je toekomst...
Gewijzigd op 27/01/2006 01:20:00 door Kalle P

Rakesh

rakesh

27/01/2006 01:36:00
Quote Anchor link
hallo Arjan Kapteijn,

ik heb nooit gezegt dat ik geld ga verdienen met die site,
en een ding ik heb niet zo veel verstand van php
enz enz
maar mijn vriend wel,
maar als je het zo erg vind dat die van iemand anders is waarom verkopen de bouwers dan die site,en heb jij de geld 40.000 euro om nieuwe site temaken?dus niet,ik ga niet 40.000 euro betalen wat niet uniek is,snap je best wel of niet Arjan Kapteijn,dus je mening is goed maar probeer mensen niet aftebreken laat mensen in hun waarde,jij heb verstand van php,ik niet dus zegt genoeg.mijn vraag was over een banner.niet van hak naar tak.

moderator een vraagje aan jou hoe verwijder je deze gespreken ?

mvgr rakesh

Kalle P

Kalle P

27/01/2006 01:43:00
Quote Anchor link
het lijkt me niet dat arjan je een sneer wilde bezorgen... Ik denk dat je het een beetje verkeerd op hebt gevat. Jij vraagt hier hulp, en hij geeft je een advies en schept daarbij nog even op over zijn unieke bezoekers ;-D.

Euh verwijderen kan niet maar wijzigen wel. Moet je op papiertje met potlood erop klikken boven aan je bericht.

edit: typo
Gewijzigd op 27/01/2006 01:44:00 door Kalle P

Lissy Pixel

Lissy Pixel

27/01/2006 08:00:00
Quote Anchor link
Door schade en schane en wat leergeld heb ik geleerd om niet meer mee te doen aan die oproepen van website review etc. domweg omdat ik (net als vele anderen...) veel shit en ongein gratis heb gekregen.

Site review van mensen die ik ken van bijv. een forum waar ze al wat langer komen doe ik uiteraard wel :-)

Verder is de toon van dit forum altijd behulpzaam edoch wel confronterend en nemen sommige geen doekjes voor hun mond.
Maar goed daar effies doorheen prikken en dan zal je zien dat ze allemaal kleine teddybeertjes zijn....
De insteek is echt en neem dit gerust van me aan dat hier allemaal je verder willen helpen :-)

Suc6 met alles!!

Jelmer -

Jelmer -

27/01/2006 10:05:00
Quote Anchor link
Hij staat er bij mij wel.

(Warning) mijn mening en advies:
Arjan heeft uiteraard gelijk, en advies geven kan geen kwaad. Het verkeert opvatten wel.
Je site bevat trouwens nog steeds ernstige fouten, zoals de mysql-injections die in je review-topic ook al zijn aangewezen.

PS: volg een inburgeringscursus. Iedere allogtoon die ik ken kan nog beter nederlands schrijven dan jij doet in je post. Ik hoop dat dat gewoon luiheid was, en je dat de volgende keer verandert...

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

27/01/2006 10:22:00
Quote Anchor link
Ik ben soms erg direct en confronterend, maar als je daar doorheen prikt zie je dat ik wel dergelijk nuttige inbreng toevoeg.

Burdy

Burdy

27/01/2006 10:46:00
Quote Anchor link
Je banner komt keurig in beeld, geen probleem.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.