vraag?
Gewijzigd op 27/01/2006 15:51:00 door Rakesh
Sponser van De kinderen van Gambia : Intmarket , de online marktplaats van het web !
jah dat zie ik ook maar er moet een banner zijn op voorpagina,dat bedoel ik.
Maar dat jij betaald om op zo'n site te komen... Ze zouden mij zelfs geld (veel geld) toe moeten geven...
zoms is ie er wel en zoms niet :S
hebben jullie mischien een iedee hoe dat komt ?
want webmaster van linkplaats zeg dat die banner 24/7 staat maar volgens mij is dat neit zo.
kunnen jullie niet aan die script zien of zo ??
thnx
Maar ik moet zeggen dat ik het met Arjan eens ben dat ik niet zou betalen om op een linksite te komen. Persoonlijk klik ik in mijn paranoïde toestand nooit op banners, bang dat ik honderden pop-ups voorgeschoteld krijg of andere nare dingen :)
ik ben jong op dit gebied,
heb je een iedee zeg het maar of heb je een website waar ik het beste terecht kan,want bij google.com heb ik me al aangemeld.
Op sites waar je site voor gericht is... en dus op google aanmelden en andere grote zoeksites.
vertel je prijs maar,
mvg
In jou geval is de content totaal niet boeiend. Immers bied je iets aan waar er al veel betere alternatieven voor zijn (speurders, marktplaats, ebay) en miljoenen copy-cats. Het concept is niet origineel.
Daar komt nog eens bij dat het niet je eigen website is (maar een standaard template) en alles in het engels is (handig voor een nederlandse site).
Ander belangrijkpunt...
Kopers komen er om iets te kopen, maar er word niks verkocht...
Verkopers komen er om hun spullen te verkopen, maar er zijn geen bezoekers, dus de kans dat ze iets verkopen is klein.
Met andere woorden... een spiraal. Tel daar de drukke website bij op, en het feit dat je dankzij die banners geassocieerd staat met 'goedkoop' (immers, die linksplaats.com is niet echt een professionele reclameboer, anders dan WebAds ofzo... Tja, ik voorspel geen gouden bergen.
Persoonlijk vind ik die website ook wel weer lijken op het 'snel cashen' princiepe. Domeintje, standaard websiteje erop, eigen naam invullen, bannertjes verspreiden en zoveel mogelijk linkpartners en gaan met die banaan... Cashen zonder kennis zegmaar!
Overigens komen bezoekers vanzelf wel als je iets unieks aanbied, ik krijg 50 unieke bezoekers per dag, zonder dat ik ooit 1 seconden moeite gedaan heb voor reclame (en 3 dagen per jaar zo'n 500 unieke bezoekers per dag, maar dat is een ander verhaal). Maarja, ook wel een hele andere doelgroep/opzet ey, een website voor een goed doel is iets anders dan een website puur om geld mee te verdienen.
Gewijzigd op 27/01/2006 01:20:00 door Arjan Kapteijn
http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/promotie/tips.php
http://www.wilsonweb.com/wmt5/plan-4promotion.htm
http://www.leren.nl/rubriek/computers_en_internet/webdesign/promotie/
Misschien dat hier wat aan hebt.
http://www.wilsonweb.com/wmt5/plan-4promotion.htm
http://www.leren.nl/rubriek/computers_en_internet/webdesign/promotie/
Misschien dat hier wat aan hebt.
rakesh:
wie wil wat leuks verdienen met vertalen van engels naar nederlands?
vertel je prijs maar,
mvg
vertel je prijs maar,
mvg
Waarom?
Mijn engels is ook niet mijn sterkste punt, ... maarja ik kijk er dan wat langer naar of vraag het aan iemand als ik iets niet begrijp... of ga naar een site die vertaalt, maar dat gebruik ik alleen om een woord te weten te komen. Want als je een zin, laat staan een heel verhaal, gaat vertalen loopt ie een beetje de mist in...
edit: en niet omdat ik hier niet aan kan voldoen door mijn slechte engels :D. Maar het is zonde van je geld, je kan er beter wat extra energie in stoppen. Je doet het ook voor je toekomst...
Gewijzigd op 27/01/2006 01:20:00 door Kalle P
ik heb nooit gezegt dat ik geld ga verdienen met die site,
en een ding ik heb niet zo veel verstand van php
enz enz
maar mijn vriend wel,
maar als je het zo erg vind dat die van iemand anders is waarom verkopen de bouwers dan die site,en heb jij de geld 40.000 euro om nieuwe site temaken?dus niet,ik ga niet 40.000 euro betalen wat niet uniek is,snap je best wel of niet Arjan Kapteijn,dus je mening is goed maar probeer mensen niet aftebreken laat mensen in hun waarde,jij heb verstand van php,ik niet dus zegt genoeg.mijn vraag was over een banner.niet van hak naar tak.
moderator een vraagje aan jou hoe verwijder je deze gespreken ?
mvgr rakesh
Euh verwijderen kan niet maar wijzigen wel. Moet je op papiertje met potlood erop klikken boven aan je bericht.
edit: typo
Gewijzigd op 27/01/2006 01:44:00 door Kalle P
Site review van mensen die ik ken van bijv. een forum waar ze al wat langer komen doe ik uiteraard wel :-)
Verder is de toon van dit forum altijd behulpzaam edoch wel confronterend en nemen sommige geen doekjes voor hun mond.
Maar goed daar effies doorheen prikken en dan zal je zien dat ze allemaal kleine teddybeertjes zijn....
De insteek is echt en neem dit gerust van me aan dat hier allemaal je verder willen helpen :-)
Suc6 met alles!!
Hij staat er bij mij wel.
(Warning) mijn mening en advies:
Arjan heeft uiteraard gelijk, en advies geven kan geen kwaad. Het verkeert opvatten wel.
Je site bevat trouwens nog steeds ernstige fouten, zoals de mysql-injections die in je review-topic ook al zijn aangewezen.
PS: volg een inburgeringscursus. Iedere allogtoon die ik ken kan nog beter nederlands schrijven dan jij doet in je post. Ik hoop dat dat gewoon luiheid was, en je dat de volgende keer verandert...
(Warning) mijn mening en advies:
Arjan heeft uiteraard gelijk, en advies geven kan geen kwaad. Het verkeert opvatten wel.
Je site bevat trouwens nog steeds ernstige fouten, zoals de mysql-injections die in je review-topic ook al zijn aangewezen.
PS: volg een inburgeringscursus. Iedere allogtoon die ik ken kan nog beter nederlands schrijven dan jij doet in je post. Ik hoop dat dat gewoon luiheid was, en je dat de volgende keer verandert...
Ik ben soms erg direct en confronterend, maar als je daar doorheen prikt zie je dat ik wel dergelijk nuttige inbreng toevoeg.
Je banner komt keurig in beeld, geen probleem.