Vrijwillig: Aan (php) spel meewerken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stefan

Stefan

06/01/2009 16:06:00
Quote Anchor link
Hoi allen,

Ik weet dat het vreemd klinkt aangezien dit in het forum 'vacatures' wordt geplaatst. Maar ik ben op zoek naar vrijwillige programmeurs die tijd over hebben en mee willen werken aan een project waar ik binnenkort (overnieuw) aan ga beginnen.

Op dit moment werk ik zelf aan het spel en is het ook bedacht door mij. Ik zoek meer programmeurs/toevoegingen aan het 'team' om zo meer vaart in de ontwikkeling te krijgen van dit spel. Het gaat niet om een dergelijke gangster / wargame zoals er al zoveel zijn.

Dit systeem draait op een eigen 'framework' (om het beestje maar een naam te geven) en werkt geheel modulair zodat het makkelijk uitbreidbaar is en ontwikkeld kan worden door verschillende programmeurs.

Ik zoek dus naar enthousiaste programmeurs die zoeken naar meer ervaring op het gebied van PHP/MySQL en wel zin hebben in meewerken aan een groot project en dus deel uit maken van het team.

De minimale 'eisen' zijn:

- 16 jaar zijn.
- Gemiddelde kennis van HTML/PHP/MySQL.
- In de Benelux wonachtend zijn.

Heb je interesse en wil je meer weten over dit project? stuur dan een mail naar stefan [at] bcsa punt org

Groeten,
Stefan

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.