[Vrijwillig] Anti-Cheat voor Games
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
cheatvrije games bestaan niet en zullen nooit bestaan, zodra je nu dit codeert, codeert er iemand wel weer een cheat die niet zichtbaar is voor jouwn cheat systeem, je kunt het de cheaters alleen maar moeilijk maken. Dit is net zoals hacken, je kunt hacken niet onmogelijk maken maar wel moeilijker.
Trouwens check je inbox, ik was vergeten je te pm'en.
Lang leve devmap zou je zeggen. Leuk noclippen en developper opzetten. Pcw gericht dan.
Op ClanBase is het voornamelijk als je de demo's beziet van andere spelers dat je zo goed als normale speelstijl ziet terwijl je denkt dat ze hacken.
ClanBase wordt je gewoon opgelicht door Cup-Visitors en teams. Ze veranderen scoren zodanig dat ze er altijd voordeel uithalen.
Voor de rest wil ik wel zien hoe dit project uitloopt al heb ik van deze talen geen kaas gegeten.
X-Ray valt nog redelijk mee en is in mijn ogen tot nu toe even sterk als PunkBuster, maar zoals je vermeldt PB heeft in mijn ogen ook niet veel sterke eigenschappen meer. Vind de site ook maar onduidelijk en ongebruiksvriendelijk.
X-Ray was binnen 1 week gekraakt, en sindsdien hebben ze geen updates meer gepushed, daarnaast werd x-ray door punkbuster gezien als een cheat, dus xray "valt niet wel mee". Het is eerder hilarisch ;)
rogier schreef op 18.08.2009 17:51:
X-Ray was binnen 1 week gekraakt, en sindsdien hebben ze geen updates meer gepushed, daarnaast werd x-ray door punkbuster gezien als een cheat, dus xray "valt niet wel mee". Het is eerder hilarisch ;)
Ga je me MSN nog accepteren :)
@ Ricardo ik zag je net al in m'n lijst staan, maar je bent offline. We hebben elkaar waarschijnlijk net gemist.
Hoe zijn we erachter gekomen dat hij/zij aan cheaten was? Simpel.. kijk naar de replay hoe hij jou neer schiet.
Het werd gemeld aan de ingame moderator en die persoon kreeg een ban.
Moraal van dit verhaal is dat je simpel gewoon een moderator nodig heb ingame, dan hoef je ook niets te programmeren.
Of denk ik nu te simpel?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Young Roger
We zijn nog steeds hard op zoek naar een extra PHP programmeur, en C++ programmeurs!
ik zie niet in dat een PHP programmeur iets kan doen tegen het hacken van een spelletje. Verder denk ik niet dat dit lucratief is om te doen, als je kijkt naar de opbrengst en het aantal uren. Met serieuze projecten lukt het als programmeur om laten we zeggen een bedrag van €XX per uur te verdienen, hier is het maar afwachten.
Sorry hoor, maar misschien doe je er goed aan om de posts is een keer te lezen voordat je comment dat PHP-developers een Windows Application tegen hacks gaan maken.
Bovendien staat er vrijwillig boven, en heeft dit dus niks te maken met afwachten of je geld wel of niet komt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Young Roger
Wat moet er allemaal gebeuren in php? Je geeft enkel algemeen aan dat er IETS moet gedaan worden met php en JS maar nergens WAT.
Hij wil een website erbij hebben. Dat is wat er met php moet gebeuren
Wat moet het dan zijn? Blog, CMS, e-commerce, forum, custom, ... ??
Een website met een inlogsysteem, cms, koppeling aan forum, screenshots voor elke speler, koppeling aan gaming leagues, koppeling aan het bijbehorende programma, account-status (wel/niet gecheat, verboden processen, gebuste screenshots etc. etc.), support systeem .. dus er is flink werk aan de winkel ;)
Ps. ik had je een PM gestuurd...
- De website moet een login systeem hebben, die gekoppeld is aan het login systeem van het programma.
- Dit programma gaat op verscheidene manieren checken of een persoon hackt.
* Hij maakt screenshots checkt deze clientside (dus gekleurde wallhack modellen filtert hij op kleur etc. etc.) en zend deze naar de server als er een hack geconstateerd wordt.
* We scannen op processen die gestart worden door de cheat.
* We scannen config-files van spelers door op binds waarmee de wallhack/aimbot/crosshair/chams aangezet kan worden.
- De website moet gekoppeld zijn aan het account van de desbetreffende persoon op clanbase.
- De website moet extra informatie over login/loguit gegevens, run-time gegevens en IP-adressen voor admins bieden.
- De website moet een goede zoekfunctie bieden voor het zoeken naar spelers.
En waarschijnlijk ben ik nog een aantal dingen vergeten, dit is dus niet het volledige ontwerp, want dat is natuurlijk makkelijker te maken als je je hele team bijeen hebt.
Hebben jullie al een werkend systeem dan? Zou daar eerst aan gaan werken voordat je 10 man een site laat werken... (En dan óók nog eens vrijwillig..)
Maaruh wat voegt dit toe aan PHPhulp :P
Chris Kortaan schreef op 20.08.2009 16:11:
Hebben jullie al een werkend systeem dan? Zou daar eerst aan gaan werken voordat je 10 man een site laat werken... (En dan óók nog eens vrijwillig..)
.. Lesen ist auch ein fach! - Louis van Gaal