[Vrijwillig] Anti-Cheat voor Games

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

20/08/2009 16:45:00
Quote Anchor link
Is geen antwoord op mijn vraag. Uit de beginpost kan ik alleen herleiden dat jullie iemand zoeken die dat systeem kan maken. Denk dat je daar eerst je focus op moet leggen, en daarna pas op de website...
 
PHP hulp

PHP hulp

16/09/2024 22:17:21
 
Young Roger

Young Roger

20/08/2009 16:48:00
Quote Anchor link
Je kan het ook zien als: het is handig om eerst je team bijeen te hebben alvorens je aan de slag gaat.. er zit zeker wel een kern van waarheid in wat je zegt, zodra het team bijeen is zullen we de nadruk eerst leggen op het detecteren van de cheats alvorens een website te gaan bouwen die volledig functioneel is. Maar het programma kan niet werkzaam zijn, zonder een deel van de website, dus de nadruk zal eerst gelegd worden op het detectie gedeelte, en dan op de website & het programma tegelijk.

Even iets wat hier vrij weinig mee te maken heeft:

Stop met posten of dit project wel of niet lucratief is, er staat nl. [vrijwillig] boven, en het dient een leuk doel en het is een leuke uitdaging. En heel misschien kan er op lange termijn wel leuk verdiend mee worden, maar ga mijn woorden nu niet verdraaien door te zeggen: "Dat wat je op lange termijn verdienen is niks bij wat een programmeur normaal verdient".
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Young Roger
 

20/08/2009 16:55:00
Quote Anchor link
Kijk, nu snap je waar ik naartoe wilde gaan. Je moet natuurlijk wel denken over een databaseontwerp, maar wat als het qua programmering van de software totaal niet lukt? Dan heb je alles voor niets gedaan. Je kan de software uiteindelijk nog aanpassen zodat het is aangesloten op een software. Maar zoiets "simpels" (met de nadruk op de quotes) is voor latere zorg naar mijn idee..
 
Young Roger

Young Roger

20/08/2009 17:44:00
Quote Anchor link
Ja daar heb je wel een punt, want de C++ programmeurs liggen ook niet voor het oprapen.

* gaat weer lezen in C++ for dummies *
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Young Roger
 

20/08/2009 19:30:00
Quote Anchor link
Overigens, offtopic over jouw edit: Ik heb alleen een, naar mijn idee, correcte tip gegeven. Het was niet aanvallend bedoeld, en ik probeerde ook totaal niet te zeggen dat je dit project links moet gaan liggen. Ik ondersteun het volledig (ik weet uit ervaring dat die software die je moet gaan schrijven moeilijk is, je zult eerst zelf hacks moeten schrijven om erachter te kunnen komen hoe ze precies werken en hoe je ze moet tegengaan). Ik zou het echter niet alleen hier op een PHP forum vragen, aangezien 95% hier geen verstand heeft van c/c++/c# of iets. (Waarom niet in vb trouwens? Is (in theorie) ook mogelijk :P)
 
GaMer B

GaMer B

20/08/2009 20:19:00
Quote Anchor link
@Chris, wij willen een cross-platform oplossing en tevens, Visual Basic is zelfs te decompilen en daar heb je geen 'moeilijke' dissambler voor nodig.

Overigens hebben we wel al ideeën hoe we het aan kunnen pakken, maar we hebben dus nog een C/C++ 'expert' nodig die er ietsje meer verstand van heeft.
 
Young Roger

Young Roger

21/08/2009 14:23:00
Quote Anchor link
Nee, we zijn ook niet alleen op PHPhulp aan het zoeken naar programmeurs, en jouw reactie was ook totaal niet aanvallend, maar doordat ik hem niet snapte reageerde ik vrij bot. (Omdat er vlak daarvoor iemand was, die wel zo'n domme opmerking maakte.)

We zijn nu ook bezig met het praten met een ex-hacker die veel van D3D en hooking weet. Dus we hebben zeker toekomstperspectief!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Young Roger
 
Young Roger

Young Roger

21/08/2009 14:58:00
Quote Anchor link
Een leuke boomdiagram die het hele proces (te) simpel samenvat.

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Young Roger
 
Jeroen van Rooij

Jeroen van Rooij

21/08/2009 16:21:00
Quote Anchor link
Heb vroeger wel Counter-Strike gespeeld en werd zelf ook altijd gek van die hackers! Dus ik begrijp goed dat je gek wordt van de hackers in je clanbase toernooien en ik vind dit dus ook een goed idee van je, waar ik zelf echt nooit opgekomen ben/was. :P

Ik ben echter wel geïnteresseerd in helpen bij dit proces. Helaas weet ik niet of je iets aan me hebt.

Ik stuur je wel even een PM.
 
Young Roger

Young Roger

21/08/2009 19:54:00
Quote Anchor link
We zullen je aanmelding in beraad nemen; in ieder geval leuk dat je gereageerd heb, en het een leuk idee vindt!
 
Jeroen van Rooij

Jeroen van Rooij

21/08/2009 23:18:00
Quote Anchor link
rogier schreef op 21.08.2009 19:54:
We zullen je aanmelding in beraad nemen; in ieder geval leuk dat je gereageerd heb, en het een leuk idee vindt!


Ik hoor wel van je.
 
Roel -

Roel -

25/08/2009 13:21:00
Quote Anchor link
Download nProtect GameGuard ofzo
 
Young Roger

Young Roger

27/08/2009 09:30:00
Quote Anchor link
Roel schreef op 25.08.2009 13:21:
Download nProtect GameGuard ofzo


Ja - of niet. Ligt dit nu aan mij of was dit bedoeld als een bijdehandte opmerking? Voordat je random resultaten aanklikt op google, kan je misschien even de beginpost lezen? Wij zijn bezig aan een AC voor Battlefield, CS 1.6, CS:S, CoD2, CoD4, CoD5, MW2.. geen van alle wordt ondersteund door GameGuard. Ik wens je veel plezier tijdens het spelen van PacMan/Tetris of RuneScape met GameGuard aan!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Young Roger
 
Maikel

Maikel

15/09/2009 17:44:00
Quote Anchor link
Toch maar even geregistreerd op dit forum om hier een reactie te kunnen plaatsen. Mochten er nog vragen zijn omtrent de ontwikkeling van een custom Anti-Cheat client (en dan vooral op het informatie gebied omtrend de websites erom heen) dan hoor ik dit graag.

Vooralsnog lijkt het mij beter om deze websites (dus ook de cheats) via de gerechtelijke weg te verbannen. Anti-Cheat clients developen is mooi, en het is ook zeker iets wat binnen ons netwerk (ooit) nog zal worden ontwikkeld.

Maar waar je beter voor uit moet kijken zijn de game developers (activision,EA ect.) want deze bedrijven zijn meestal niet zo blij met private projectjes en de kans dat je gemaand wordt op de activiteiten te stoppen is reëel aanwezig.

Je zit immers in hun broodwinning te graaien (ik zal je de details besparen).

Maikel,
Admin Request Networks
 

15/09/2009 18:41:00
Quote Anchor link
Maikel, dit begrijp ik niet helemaal. Eigenlijk zou ik die details juist wel willen lezen, want het voelt verkeerd aan wat je zegt.

Je helpt juist die gasten om ervoor te zorgen dat mensen niet meer kunnen cheaten. Hun "standaard spul" werkt niet en jij wilt er alleen voor zorgen dat er neit meer gehacked kan worden.

Aan de andere kant snap ik het wel, omdat je het spel in dat opzicht zit uit te kleden, en dat zal niet mogen......
 
Maikel

Maikel

16/09/2009 21:10:00
Quote Anchor link
PunkBuster is niet "puur" gemaakt om cheaters van gameservers te weren, het heeft een tweede doel. Het namelijk blokkeren van CD-Keys (global bans) waardoor de client (gamer) de cd-key opnieuw moet verkrijgen (meestal zal dit gewoon via de normale retail wegen gaan)

Dit betekend dat iedere "ban" een nieuwe klant betekend. Als een tweede partij een programma maakt dat 100% (of in ieder geval beter is) als PunkBuster dan wordt deze kringloop verbroken en gaat de omzet omlaag.

Quote:
Although we do not condone cheating or piracy, we do not feel that this would help the gaming community in a constructive manner.


m.a.w. door cheaters is de omzet 10x zo hoog.

Om die reden is mijn organisatie een andere richting in geslagen (het platleggen van deze websites wegens het aanbieden van illegale content).

Dit werkt opzich goed tegen de sprokkelaars en een aantal grote websites maar helaas heeft dit een nadeel. Een groot aantal van deze websites zijn na onze klachten verhuist naar Nederland, omdat in Nederland de webhost niets hoeft te doen totdat we naar de rechter stappen. Dat is in bijvoorbeeld Duitsland anders, daar is de host ook verantwoordelijk voor de content.

5 Grote cheat websites zijn na onze abuse mail verhuist naar NL. Het is nu afwachten tot onze nieuwe website online is. Dan zullen we de problemen (proberen) neer te leggen bij de SIOD en het OM (echter zal bij hun de prioriteit op een laag pitje staan).

En zo kan ik nog wel een aantal dingen opsommen, onze organisatie is al vanaf 2007 bezig om dit tot een halt te brengen. Het vinden van C++ programmeurs is erg moeilijk (we hebben er nu 2) en PHP probeer ik zelf (ik ben nog beginner) dus het vinden van de juiste staff is erg erg lastig.

En als je dan alles hebt dan heb je ook nog eens de kans dat je door een andere anti-cheat community zwart gemaakt wordt (zie PBBans / PunksBusted affaire).

Ik draai nu al zo'n 4 jaar mee in de anti-cheat wereld en ik kan zeggen "I've seen it all"
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maikel
 
GaMer B

GaMer B

16/09/2009 21:41:00
Quote Anchor link
@Maikel, leuk dat je ons een pep-talk geeft ;) We zijn al een aardig stuk verder nu en zijn niet van plan om onze hobby op te geven. We zijn van mening dat PB niet goed genoeg z'n werk doet en vonden het wel leuk om eens het initiatief in eigen handen te nemen. We willen er geen geld mee verdien, we willen er niet beroep door worden, we willen gewoon onze horizon verbreden.

Ik vind het leuk dat je al 4 jaartjes in 'teh bussiness' zit, maar we gaan gewoon onze gang. Al het werk dat we nu gedaan hebben en dat later (misschien) voor niets was geweest, is in feite niet 'voor niets', aangezien we gewoon onze hobby nastreven.
 
Roel -

Roel -

16/09/2009 22:33:00
Quote Anchor link
@rogier; nProtect Gameguard wordt op veel online games gebruikt en wordt regelmatig geupdate, ik vind het daarom een goede keuze, maar dat is mijn mening. Ik bedoelde die reactie overigens niet erg bijdehand want nu ik die reactie teruglees kom ik inderdaad een beetje onaardig over :)
 
Maikel

Maikel

17/09/2009 01:31:00
Quote Anchor link
@GaMer13,

Ik vermoed dat je me verkeerd begrijpt, want ik geef nergens aan om te stoppen, integendeels zelfs! Ik zou ook zeker niet willen dat een project stopt dus er vooral mee doorgaan. Echter heb ik in mijn post gewoon een inzicht gegeven in hoe het in elkaar steekt (dan weet je wat je kunt verwachten).

Laat je dan ook vooral niet tegenhouden, dat heb ik zelf ook niet gedaan en nog steeds niet (laat dus vooral de moed niet zakken).

Ik hoop van harte dat er een nieuwe wind gaat waaien, en mochten jullie daar nog ooit hulp bij nodig hebben, dan hoor ik dit graag :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maikel
 
Jaron T

Jaron T

17/09/2009 09:53:00
Quote Anchor link
Xray is tog een prima programma? Als het 'volgen door muren' het grootste probleem is dan ben je bij xray op de goede plaats ^^
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.