[Vrijwillig] Anti-Cheat voor Games

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4

Young Roger

Young Roger

18/09/2009 16:20:00
Quote Anchor link
Quote:
Maar waar je beter voor uit moet kijken zijn de game developers (activision,EA ect.) want deze bedrijven zijn meestal niet zo blij met private projectjes en de kans dat je gemaand wordt op de activiteiten te stoppen is reëel aanwezig.

Je zit immers in hun broodwinning te graaien (ik zal je de details besparen).


Zolang wij niks hooken in het CoD2 proces (dwz geen eigen DLL's injecteren) zijn wij enkel een scanner en screenshot-maker. Ik zie dan geen reden voor game-developers om ons "aan te klagen".

@Maikel, zou je wat meer willen posten over je eigen initiatief?

@Jaron

X-Ray is niet meer. Clanbase maakt er geen gebruik van. De developer is er mee gekapt. Momenteel gebruikt Clanbase niks, UAC2 zal de volgende versie van een slechte AC worden alvorens wij proberen iets met toekomstperspectief neer te zetten ;-). Inmiddels hebben we 1 werkende detectiemethode.
 
PHP hulp

PHP hulp

16/09/2024 22:26:08
 
Maikel

Maikel

18/09/2009 17:26:00
Quote Anchor link
Quote:
Zolang wij niks hooken in het CoD2 proces (dwz geen eigen DLL's injecteren) zijn wij enkel een scanner en screenshot-maker. Ik zie dan geen reden voor game-developers om ons "aan te klagen".


Naja, aan klagen gaat ook een beetje ver, maar of ze er blij mee zijn is ten tweede. Aan de andere kant... is dat jullie/ons probleem?

Quote:
@Maikel, zou je wat meer willen posten over je eigen initiatief?


Tuurlijk, zelf ben ik rond 2006 op het idee gekomen om een eigen project op te richten tegen het cheaten in leagues ect. het idee toen was "Admin on Demand" m.a.w. de bedoeling was dat clans/leagues admins van onze organizatie konde vragen om wars te monitoren (dit omdat er noulijks league admins aanwezig zijn bij de eerste rondes waar geen prijs te behalen valt)

Het project was helaas (achteraf) onuitvoerbaar en liep vast.

We zijn ons hierna gaan focussen op een andere richting "detection", en zo kwam ons 2e project van de grond "global-banlist" een banlist welke alle mogelijke banlists op het internet verzameld en verzend naar de servers via streaming. Dit project liep net zo hard vast wegens gebrek aan informatie, staff & de commotie die wij ontvingen van andere anti-cheat communitys (iedereen was bang voor zijn eigen haggie). Vervolgens zijn we bij het "legal" gedeelte uitgekomen waar we nu dus aan bezig zijn (het aanvechten van deze websites via complaints).

Al deze onderdelen vallen onder ons network, "Admin Request Networks" en van daaruit bedenken we allerlei ideeen & projecten.

Helaas door gebrek aan developers loopt alles stroef en moeizaam (het is eigenlijk vechten tegen de bierkaai). Toch ben ik niet vanplan te stoppen. Ik hoop dat we in de toekomst meer mensen vinden met development ervaring dit omdat 80% van de staff eigenlijk alleen maar admins zijn van het eerste project.

We hebben een heel tijd terug het idee gehad om het global-banlist idee te koppelen aan een eigen stand alone anti-cheat client, dus we hadden al een naam ect. bedacht alleen is dit er nooit van gekomen. Dus mocht er iemand zijn die het wil proberen onder ons network dan kan ik alleen maar zeggen, let me know.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maikel
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.