[vrijwillig] Ben je goed met PHP/mysql?
Dalando De Zuil
02/08/2010 17:58:34Ik zoek iemand die vrijwillig een php systeem kan schrijven, met betrekking tot een nieuw release van een nummer.
Meer details worden verzonden als je interresse hebt.
Functie eisen: Kennis PHP / MYSQL
Nogmaals dit is een vrijwillige opdracht.
Interesse?
Mail mij dan: [email protected]
mvg.
Meer details worden verzonden als je interresse hebt.
Functie eisen: Kennis PHP / MYSQL
Nogmaals dit is een vrijwillige opdracht.
Interesse?
Mail mij dan: [email protected]
mvg.
Edit:
Add:
Ik zoek iemand die een systeem kan maken met een admin waarbij releases van bepaalde artiesten kunnen worden toegevoegd, maar daar moet een wachtwoord voor zijn. Het liefst allemaal op 1 pagina, waarbij het allemaal via $_get's wordt aangeroepen. Ook moet alle data in een database worden opgeslagen. Maar ik ben niet goed met Mysql dus ik vraag of een van jullie dat kan doen. bvd.
Ik zoek iemand die een systeem kan maken met een admin waarbij releases van bepaalde artiesten kunnen worden toegevoegd, maar daar moet een wachtwoord voor zijn. Het liefst allemaal op 1 pagina, waarbij het allemaal via $_get's wordt aangeroepen. Ook moet alle data in een database worden opgeslagen. Maar ik ben niet goed met Mysql dus ik vraag of een van jullie dat kan doen. bvd.
Gewijzigd op 02/08/2010 19:12:44 door Dalando De Zuil
PHP hulp
23/11/2024 16:04:16Loran DP
02/08/2010 18:40:26Dalando De Zuil
02/08/2010 19:05:20Ik zoek iemand die een systeem kan maken met een admin waarbij releases van bepaalde artiesten kunnen worden toegevoegd, maar daar moet een wachtwoord voor zijn. Het liefst allemaal op 1 pagina, waarbij het allemaal via $_get's wordt aangeroepen. Ook moet alle data in een database worden opgeslagen. Maar ik ben niet goed met Mysql dus ik vraag of een van jullie dat kan doen. bvd.