[vrijwillig] Ben je goed met PHP/mysql?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

02/08/2010 17:58:34
Quote Anchor link
Ik zoek iemand die vrijwillig een php systeem kan schrijven, met betrekking tot een nieuw release van een nummer.

Meer details worden verzonden als je interresse hebt.

Functie eisen: Kennis PHP / MYSQL

Nogmaals dit is een vrijwillige opdracht.

Interesse?
Mail mij dan: [email protected]

mvg.

Edit:
Add:

Ik zoek iemand die een systeem kan maken met een admin waarbij releases van bepaalde artiesten kunnen worden toegevoegd, maar daar moet een wachtwoord voor zijn. Het liefst allemaal op 1 pagina, waarbij het allemaal via $_get's wordt aangeroepen. Ook moet alle data in een database worden opgeslagen. Maar ik ben niet goed met Mysql dus ik vraag of een van jullie dat kan doen. bvd.
Gewijzigd op 02/08/2010 19:12:44 door Dalando De Zuil

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 16:04:16

Loran DP

Loran DP

02/08/2010 18:40:26
Quote Anchor link
Dalando, graag even meer uitleg over het project.
Wat houdt het project in enz.

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

02/08/2010 19:05:20
Quote Anchor link
Ik zoek iemand die een systeem kan maken met een admin waarbij releases van bepaalde artiesten kunnen worden toegevoegd, maar daar moet een wachtwoord voor zijn. Het liefst allemaal op 1 pagina, waarbij het allemaal via $_get's wordt aangeroepen. Ook moet alle data in een database worden opgeslagen. Maar ik ben niet goed met Mysql dus ik vraag of een van jullie dat kan doen. bvd.

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

04/08/2010 21:35:11
Quote Anchor link
Het script is gemaakt. Geen reacties meer nodig.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.