[Vrijwillig] criminal scripter gezocht!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Tom

tom

22/08/2006 18:37:00
Quote Anchor link
hallo allemaal ik ben op zoek naar een criminal scripter die me kan helpen met de site!

heb je interrese om mijn te helpen voeg mij dan effe toe op msn : [email protected]
want dan kan je makkelijker met elkaar praten over de site!

Ik heb een probleem met de signup.php
er komt staan incorrecte activatie code
en ik wil een signup.php zonder activatie code wie kan mij helpen?

dit is de site http://www.members.lycos.nl/crimemaster6

diegene die me kan helpen word ADMIN!

edit mod : verplaatst naar bestemde forum.
edit2 mod : Topic kloppend gemaakt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 23:22:44

Tom

tom

22/08/2006 18:41:00
Quote Anchor link
oh ja vergeten dit is de site! http://www.members.lycos.nl/crimemaster6

M Ypma

M Ypma

22/08/2006 18:41:00
Quote Anchor link
is het een vacature?
wat loont het? wat moet er nog gebeuren? en wat is je eigen php kennis?

is het een vraag om hulp?
Wat is het probleem en graag de uiteindelijke oplossing erbij. Daar is dit forum voor bedoeld.

Mocht je toch prive hulp willen, reken ik 7 euro per uur;)

DDragonz

DDragonz

22/08/2006 18:53:00
Quote Anchor link
aah man tom. Waarom zou jij denken dat jouw criminels het beter zal doen(niet dat die andere criminels spellen goed zijn) dan andere? Het probleem bij dit is dat iedereen het doet. Er komen zo veel criminals dat het ook niet meer serieus word. Meschien dat jij er met je vrienden of zo op wil spelen, maar verder komt het niet. Het zou leuk zijn als je zelf zoiets maakt met iemand anders.

M Ypma

M Ypma

22/08/2006 19:19:00
Quote Anchor link
een registratie zonder activatie code is erg onverstandig aangezien ik me dan 100 keer kan registreren bij wijze van spreken.
laat je registratie script eens zien, aangezien dit je enigste probleeem is

Gerben G

Gerben G

22/08/2006 19:34:00
Quote Anchor link
Quote:
diegene die me kan helpen word ADMIN!

ik neem aan dat dat een beloning is.

voor het geval je het nog niet weet. Hier op Phphulp hebben we het niet echt zo met Criminals.

Edit:
en over je vraag.
kijk even tussen de scripts, er zit vast wel zoiets tussen wat je een klein beetje aan moet passen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben G

Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/08/2006 20:44:00
Quote Anchor link
Ik wil niet heel lullig overkomen, maar was er hier niet een beleid dat criminals aangaande vragen niet welkom zijn?
Sowieso voldoet dit topic niet aan de eisen van een vacature, dus Lissy heeft hem niet correct verplaatst (ookal weet ik niet waar hij stond).

Mocht ik ongelijk hebben hoor ik het heel graag :) Mochten mods/admins het met me eens zijn, verzoek ik om een groot hangslot.

22/08/2006 21:00:00
Quote Anchor link
Als je aan criminals wilt gaan doen steek er dan eerst maar eens wat geld in. Je moet groter kunnen worden dan andere en dat word je niet op een lycos account.
Neem een domeinnaam, echt hostingpakket en plunder je spaarrekening voor een webdevloper of leer zelf PHP.

- wes  -

- wes -

22/08/2006 21:13:00
Quote Anchor link
Tom bij nog zon topic krijg je een mooie ban of prop ik een wortel in je oor. Dit is je 12512e topic al, de boodschap is, we moeten geen criminals en je kloterige beloningen ookal niet

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/08/2006 21:51:00
Quote Anchor link
Een verbod op criminals is er volgens mij nog niet. Maar zoals je kunt zien zitten weinig mensen er op te wachten. Dat komt voornamelijk door de 'oprichters' van zulke games. Ze zijn niet origineel, kunnen niet programmeren maar willen wel snel cashen.

Normaal vind ik het altijd wel leuk om te programmeren maar zulke games zijn bij simpelweg niet leuk omdat de basis vaak gewoon geript is en slecht geprogrammeerd, het weinig toekomst/mogelijkheden bied (binnen 2 weken zijn 99,99% van die games al gestorven) en wat al niet meer.

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

22/08/2006 21:55:00
Quote Anchor link
Ik heb het zelf ook een maand gedaan, maar was het toen zat. Ook werkten de script niet meer goed en ben dus ook gaan stoppen met Criminalz. Zoals je al hoort in de reactie hierboven, kun je beter je energie in iets steken wat (nog) niemand kent. Denk even goed na, en zet het op de markt. Wil je het alleen doen, denk wel even goed aan je mogelijkheden, waarschijnlijk moet je alles zelf scripten.

Richard de Boer

Richard de Boer

22/08/2006 22:16:00
Quote Anchor link
Account aangemaakt en e/mail gekregen maar kan niet inloggen??????

Gerben G

Gerben G

22/08/2006 22:19:00
Quote Anchor link
kan bas er niet even voor zorgen dat het woord criminals niet in een vacature mag voorkomen??

dat scheelt een hoop gezeur.

PHPHULP === ANTICRIMINALS

ArendJan

ArendJan

22/08/2006 22:31:00
Quote Anchor link
Van mijn part, best die criminals, maar het hijgerige ik-wil-snel-geld verdienen van zulke games,daar heb ik het niet op. Verder is het niet origineel.

Ga nu eens een avondje goed nadenken en dan een nieuw idee op "de markt" brengen!

Zim Zim

Zim Zim

22/08/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Ja ipv criminals: COPS... of doctors of php'er?

Jelle -

Jelle -

22/08/2006 22:38:00
Quote Anchor link
er bestond een site vol met criminals freaks
criminalsfanaat.com ofzo zoek maar rond op google.

En ook die site, hebben ze niet zelf gemaakt maar is gewoon een webfanaat site.

Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

22/08/2006 22:55:00
Quote Anchor link
En ook ik ben eigenlijk 'tegen' criminals..
Ik zou zeggen, luister naar beide Arjan's boven mij!

ArendJan

ArendJan

22/08/2006 23:01:00
Quote Anchor link
Kun je geen politiespel maken, dat je dieven ofzo moet pakken.....? (fictiefictiefictie)

22/08/2006 23:58:00
Quote Anchor link
Nee een systeem waar het adres van een criminals site kan opgeven en dat deze dan meteen helemaal onder word gespemd namens de worlds biggest italian maffia.

Arend a

Arend a

23/08/2006 00:45:00
Quote Anchor link
Quote:
PHPHULP === ANTICRIMINALS

Zo zou ik het niet willen zeggen. Alleen zijn vaak het vooral jonge mensjes die graag zo eigen soeperspel willen om de baas te kunnen spelen. Als er iemand met een idee komt/probleem komt wat misschien van een aardig php niveau is zal ik er gerust naar kijken. Ik moet het alleen eerst nog meemaken ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.