[Vrijwillig] criminal scripter gezocht!
heb je interrese om mijn te helpen voeg mij dan effe toe op msn : [email protected]
want dan kan je makkelijker met elkaar praten over de site!
Ik heb een probleem met de signup.php
er komt staan incorrecte activatie code
en ik wil een signup.php zonder activatie code wie kan mij helpen?
dit is de site http://www.members.lycos.nl/crimemaster6
diegene die me kan helpen word ADMIN!
edit mod : verplaatst naar bestemde forum.
edit2 mod : Topic kloppend gemaakt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom
wat loont het? wat moet er nog gebeuren? en wat is je eigen php kennis?
is het een vraag om hulp?
Wat is het probleem en graag de uiteindelijke oplossing erbij. Daar is dit forum voor bedoeld.
Mocht je toch prive hulp willen, reken ik 7 euro per uur;)
aah man tom. Waarom zou jij denken dat jouw criminels het beter zal doen(niet dat die andere criminels spellen goed zijn) dan andere? Het probleem bij dit is dat iedereen het doet. Er komen zo veel criminals dat het ook niet meer serieus word. Meschien dat jij er met je vrienden of zo op wil spelen, maar verder komt het niet. Het zou leuk zijn als je zelf zoiets maakt met iemand anders.
laat je registratie script eens zien, aangezien dit je enigste probleeem is
Quote:
diegene die me kan helpen word ADMIN!
ik neem aan dat dat een beloning is.
voor het geval je het nog niet weet. Hier op Phphulp hebben we het niet echt zo met Criminals.
Edit:
en over je vraag.
kijk even tussen de scripts, er zit vast wel zoiets tussen wat je een klein beetje aan moet passen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben G
Sowieso voldoet dit topic niet aan de eisen van een vacature, dus Lissy heeft hem niet correct verplaatst (ookal weet ik niet waar hij stond).
Mocht ik ongelijk hebben hoor ik het heel graag :) Mochten mods/admins het met me eens zijn, verzoek ik om een groot hangslot.
Neem een domeinnaam, echt hostingpakket en plunder je spaarrekening voor een webdevloper of leer zelf PHP.
Tom bij nog zon topic krijg je een mooie ban of prop ik een wortel in je oor. Dit is je 12512e topic al, de boodschap is, we moeten geen criminals en je kloterige beloningen ookal niet
Normaal vind ik het altijd wel leuk om te programmeren maar zulke games zijn bij simpelweg niet leuk omdat de basis vaak gewoon geript is en slecht geprogrammeerd, het weinig toekomst/mogelijkheden bied (binnen 2 weken zijn 99,99% van die games al gestorven) en wat al niet meer.
Ik heb het zelf ook een maand gedaan, maar was het toen zat. Ook werkten de script niet meer goed en ben dus ook gaan stoppen met Criminalz. Zoals je al hoort in de reactie hierboven, kun je beter je energie in iets steken wat (nog) niemand kent. Denk even goed na, en zet het op de markt. Wil je het alleen doen, denk wel even goed aan je mogelijkheden, waarschijnlijk moet je alles zelf scripten.
Account aangemaakt en e/mail gekregen maar kan niet inloggen??????
dat scheelt een hoop gezeur.
PHPHULP === ANTICRIMINALS
Ga nu eens een avondje goed nadenken en dan een nieuw idee op "de markt" brengen!
Ja ipv criminals: COPS... of doctors of php'er?
criminalsfanaat.com ofzo zoek maar rond op google.
En ook die site, hebben ze niet zelf gemaakt maar is gewoon een webfanaat site.
Ik zou zeggen, luister naar beide Arjan's boven mij!
Kun je geen politiespel maken, dat je dieven ofzo moet pakken.....? (fictiefictiefictie)
Nee een systeem waar het adres van een criminals site kan opgeven en dat deze dan meteen helemaal onder word gespemd namens de worlds biggest italian maffia.
Quote:
PHPHULP === ANTICRIMINALS
Zo zou ik het niet willen zeggen. Alleen zijn vaak het vooral jonge mensjes die graag zo eigen soeperspel willen om de baas te kunnen spelen. Als er iemand met een idee komt/probleem komt wat misschien van een aardig php niveau is zal ik er gerust naar kijken. Ik moet het alleen eerst nog meemaken ;)