[vrijwillig] Gezocht tutorialschrijvers voor codedeck

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Stephan de Vries

Stephan de Vries

03/12/2012 15:58:15
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb sinds kort codedeck.nl gelanceerd, nu ben ik op zoek naar vrijwilligers met een expertise binnen webdesign of development die tutorials voor ons zouden willen schrijven.

Wat is codedeck?

Codedeck is een leerplatform gericht op beginnende web designers en developers. Wij bieden tutorials en artikels aan over html/css, javascript en php om ervoor te zorgen dat jij betere websites kan ontwerpen en bouwen.

Waar moeten de artikels en tutorials aan voldoen?

Duidelijk geschreven origineel materiaal, gericht op een beginnende doelgroep van jongeren tot ouderen. Hierbij lettend op geschikt en foutloos taalgebruik. Graag zouden wij tutorials willen waarbij uitleg wordt ondersteunt d.m.v. afbeeldingen en code snippets. Qua artikelen willen we graag een pakkende titel zien en originele inhoud dat niet kortaf is.

Wat voor winst heb ik hierbij?

Publiciteit door als gastblogger of vaste blogger de website te voorzien van artikels en/of tutorials. Hierbij is er de mogelijkheid om in contact te komen met potentiële klanten en mede webdevelopers en designers. Daarnaast is er ook de mogelijkheid voor backlinking en eventueel in de toekomst een kleine vergoeding voor geschreven materiaal.

Neem een kijkje op de website en misschien zien wij jouw artikel of tutorial binnenkort op codedeck.nl verschijnen!

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 10:09:24

Wouter J

Wouter J

03/12/2012 16:43:00
Quote Anchor link
- Wat voor doelgroep richt je je op: Mensen die nog niks weten of juist mensen die al erg goed met de taal omgaan en wat advanced topics willen weten?
- Hoe groot moet een artikel zijn? de artikelen die er nu op staan zijn namelijk erg klein.
- De kwaliteit... Als ik eerlijk moet zijn ben ik een beetje geschokken over de kwaliteit van de artikelen. Men plaatst artikelen onder 'HTML5', dan vraag ik me eerst af waarom dat 5'je erbij moet en vervolgens zie ik ook nog niks van dat 5'je terug en gebruikt men verkeerdeverouderde informatie
- Kan er iets duidelijk gemaakt worden over het aantal bezoekers per dag/week en over de populariteit van de website + eventuele verwachting? Oftewel: Is het interessant om je naam daar te hebben staan?

Stephan de Vries

Stephan de Vries

03/12/2012 19:48:56
Quote Anchor link
Zoals aangegeven zal het gefocust zijn op beginners.

De artikels die er momenteel op staan maken deel uit van een beginnerscursus html en is opgedeeld in kleinere stukken om het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Dit is niet alleen voor leesgemak maar ook zodat beginners het stap voor stap kunnen volgen en eventueel later kunnen hervatten. Inhoudelijk kan ik je zo nog geen concrete minimale grootte geven. Zolang je een topic maar goed uitlicht terwijl je het duidelijk houdt.

Het klopt dat het kopje voor HTML5 momenteel nog niet klopt, dat zal ook veranderd worden. Verder zal de website aangevuld/bijgewerkt worden met html5 tutorials. De kwaliteit van de tutorials naast de voorgaande punten lijkt mij verder wel in orde.

Om het nog even duidelijk te maken, de website is nog maar net online gezet. Hierdoor moeten concrete gegevens nog beschikbaar worden. Toch zal ik garant staan voor de kwaliteit van alles wat op de website komt te staan. Dit zal uiteindelijk betekenen dat het nooit schadelijk zou kunnen zijn om deel te nemen aan codedeck. Daarnaast vraag ik momenteel ook nog niet om exclusiviteit voor artikels en tutorials. Oftewel het materiaal dat je maakt voor een artikel of tutorial mag je ook gebruiken op andere websites.

Hopelijk heb ik hiermee je vragen beantwoord.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.