[vrijwillig] Gezocht voor een kleinschalig project
Coen Jacobs
02/05/2011 10:01:06Hallo,
Voor een (tot nu toe) privé project ben ik op zoek naar een vrijwilliger die mij kan helpen bij het schrijven van PHP code.
Werkzaamheden
De bestaande HTML pagina's voorzien/ombouwen naar PHP script met daarachter een database structuur. Het betreft hier een site met een concept datredelijk uniek is binnen de gangbare gehandicapten voorzieningen. Mocht je interesse hebben in om hier aan mee te werken, dan kan ik je de complete beschrijving mailen. Ook is er al een 'test site' waar je een indruk kunt krijgen hoe het ongeveer moet gaan worden. Een deel van de site is redelijk eenvoudig, een ander deel is wat complexer en enige ervaring is dan ook wel handig.
Functie eisen
Ik zoek iemand die in zijn/haar vrije tijd het leuk vind om scripts te schrijven in PHP in combinatie met MySQL.
Ik biedt
Je een kans om je als vrijwillig in te zetten voor de gehandicapte medemens. Mocht dit concept een commercieel succes worden, kan bestaat de mogelijkheid om mee te delen in de winst.
Mocht dit je interesse hebben gewekt, mail me dan op: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Coen Jacobs
Voor een (tot nu toe) privé project ben ik op zoek naar een vrijwilliger die mij kan helpen bij het schrijven van PHP code.
Werkzaamheden
De bestaande HTML pagina's voorzien/ombouwen naar PHP script met daarachter een database structuur. Het betreft hier een site met een concept dat
Functie eisen
Ik zoek iemand die in zijn/haar vrije tijd het leuk vind om scripts te schrijven in PHP in combinatie met MySQL.
Ik biedt
Je een kans om je als vrijwillig in te zetten voor de gehandicapte medemens. Mocht dit concept een commercieel succes worden, kan bestaat de mogelijkheid om mee te delen in de winst.
Mocht dit je interesse hebben gewekt, mail me dan op: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Coen Jacobs
Gewijzigd op 02/05/2011 11:55:41 door Chris -
PHP hulp
24/11/2024 06:35:51Joakim Broden
02/05/2011 12:07:28Even op je idee, het is niet zoiets als http://www.mantelzorgwijzer.nl toch? Hier kun je met meerdere mensen een planning/informatie etc geven over iemand die je verzorgt.
Coen Jacobs
02/05/2011 12:46:36Hallo Oetzie,
Nee, het heeft daar helemaal niets mee te maken. Het idee heeft betrekking op een alternatief voor spraakcomputers. Er zit wel een stukje 'administratie' in, maar dat is minimaal. Daar het hier gaat om een systeem dat uniek is in zijn soort, ligt het idee ook vast.
Met vriendelijke groet,
Coen.
Nee, het heeft daar helemaal niets mee te maken. Het idee heeft betrekking op een alternatief voor spraakcomputers. Er zit wel een stukje 'administratie' in, maar dat is minimaal. Daar het hier gaat om een systeem dat uniek is in zijn soort, ligt het idee ook vast.
Met vriendelijke groet,
Coen.