[vrijwillig] Hulp bij goede doelen concept gevraagd
Ik ben nu al lange tijd bezig met het van de grond krijgen van een concept. Het concept is gebouwd om geld in te zamelen voor het goede doel. Dit goede doel dient om de zoveel tijd veranderd te worden. (overigens mensen zijn geen geld kwijt aan deze vorm van doneren)
Helaas ben ik inmiddels al 2 maal opgelicht en 1 maal is er onvolledig werk afgeleverd. Omdat ik zelf niet goed ben in programmeren, hooguit het veranderen van html dat mij wel lukt, heb ik toch hulp nodig. Aangezien er geen tot heeel weinig budget is vroeg ik mij af of er mensen zijn die mij kunnen en willen helpen?
Het gaat voornamelijk om het volgende:
-Database
-Koppeling sociale netwerken
-Gegevens sociale login verwerken/ tijdelijk opslaan
-Account aanmaken
-Nieuwsbrief
-Blog
Wat is er al gedaan?
- Design
- Basis van het systeem
- en nog wat overige zaken
Uiteraard vindt ik het ook prettig als men mee denkt betreffende het concept.
De hulp kan aangeboden worden in de vorm van sponsoring of vrijwillige bijdrage. Of misschien dat er nog andere mogelijkheden zijn.
Meer informatie verstrek ik alleen bij vertrouwen.
Met vriendelijke groet,
Kevin
(Stuur even een PM om contact op te nemen met mij)
Dus mensen moeten dus via Twitter, Facebook, Hyves, Yahoo etc... kunnen inloggen, als ik goed begrijp?
- Aar - op 14/12/2011 19:43:26:
Dus mensen moeten dus via Twitter, Facebook, Hyves, Yahoo etc... kunnen inloggen, als ik goed begrijp?
Het komt daar inderdaad op neer en daar heb je geloof ik ook standaard scripts/sites voor maar die slaan gegevens op.
In het volgende forum op facebook wordt eigenlijk hetzelfde gevraagd en het doel dat ik ermee heb:
http://forum.developers.facebook.net/viewtopic.php?id=95461
dit gebruikt, moet een koppeling met FB/Hyves/Twitter/ Yahoo etc.. met jouw site wel mogelijk zijn.
Gegevens zou je niet op hoeven te slaan. maar als de ontwikkelaar iets als Gewijzigd op 14/12/2011 19:52:56 door - Ariën -
- Aar - op 14/12/2011 19:50:53:
Gegevens zou je niet op hoeven te slaan. maar als de ontwikkelaar iets als dit gebruikt, moet een koppeling met FB/Hyves/Twitter/ Yahoo etc.. met jouw site wel mogelijk zijn.
Dat is zeker een interessant script om te gebruiken en bespaart enorm veel tijd. Weet alleen niet in hoeverre het voldoet aan het totaal plaatje.
Heeft u interesse om dit script te implementeren en eventueel te kijken naar andere fouten/verbeterpunten?
Het is op dit moment mogelijk om een kleine vergoeding te geven namens een sponsor. Misschien dat er nu meer interesse is??
Kevin - op 14/12/2011 19:39:48:
Hoe sleep je dan geld binnen voor het goede doel? Je zet je site vol met diverse soorten ads en je loopt binnen? Welke controle is er op de overdracht van centjes naar goede doelen? Heb je vergunning om geld in te zamelen voor goede doelen?overigens mensen zijn geen geld kwijt aan deze vorm van doneren
Als ik een serieus iemand heb gevonden heb ik documenten en folders gemaakt welke direct uitleggen hoe het werkt. Het is geen uniek concept maar het is anders gevormd.
Ik heb geen vergunning nodig omdat het niet gaat om het inzamelen van geld. Maar eigenlijk legt alles zich vanzelf uit als je de concept website ziet en een "folder".
In principe ben ik ook op zoek naar een student die zijn portfolio wilt uitbreiden of een schoolopdracht moet doen.
Aad B op 06/01/2012 20:28:06:
Kevin - op 14/12/2011 19:39:48:
Hoe sleep je dan geld binnen voor het goede doel? Je zet je site vol met diverse soorten ads en je loopt binnen? Welke controle is er op de overdracht van centjes naar goede doelen? Heb je vergunning om geld in te zamelen voor goede doelen?overigens mensen zijn geen geld kwijt aan deze vorm van doneren
Gewijzigd op 06/01/2012 20:43:49 door Kevin -