[vrijwillig] javascript sroller op tijd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jelle Hi

Jelle Hi

17/08/2012 09:36:42
Quote Anchor link
Vacature

Ik zoek iemand die voor mij een soort scroller kan maken met eventueelnjavascript, die tijdgestuurd is. Alleen is de tijd steeds verschillend. Het is voor een playlist. De gegevens staan opgeslagen in een database.

Wie kan dit vrijwillig voor me maken?

Toevoeging op 17/08/2012 09:37:13:

Mail naar info [at] jseubring.nl

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 21:07:52

Kris Peeters

Kris Peeters

17/08/2012 10:35:29
Quote Anchor link
De waarde van de scroll bar moet tijdsgestuurd veranderen (bv. in 5'22" van links naar rechts), zoals je ze ziet bewegen bij een video player.

en dit op basis van items (liedjes, video's, iets anders...) die in een DB staan.

Zie ik het nog juist?

En moet die scroll bar zelf nog iets controleren? Gebeurt er iets als de gebruiker de scroll bar zelf beweegt?

Chris PHP

Chris PHP

17/08/2012 11:03:47
Quote Anchor link
Misschien eens even die refresher van je website halen? Dat ding loopt continue de pagina te verversen.

Is niet echt 'professioneel' ondanks je dit daar zegt.

http://www.jseubring.nl
Gewijzigd op 17/08/2012 11:05:16 door Chris PHP

Albert de Wit

Albert de Wit

17/08/2012 14:29:38
Quote Anchor link
even.....

Afbeelding

je vraagt geld voor je diensten op je website, maar je wilt hier een vrijwilliger ermee aan de slag?

ps: Enquete
Gewijzigd op 17/08/2012 14:52:56 door Albert de Wit

Jelle Hi

Jelle Hi

17/08/2012 17:53:11
Quote Anchor link
@Albert het klopt dat ik geld vraag voor website's die ik voor mensen maak.

Ik zou dit project best geld kunnen laten kosten, maar dan zou ik het zelf moeten betalen :)
Deze site maak ik voor mezelf ...

Tevensben ikook bezig met een nieuwe site voor mezelf

Albert de Wit

Albert de Wit

17/08/2012 17:57:50
Quote Anchor link
Wat ik probeer te zeggen is, je verdient geld, dus waarom vrijwillig? Op dit forum zitten mensen die hiermee hun geld verdienen. Ik denk dat voor jouw scriptje misschien wel een uur of meer werk inzit. Meeste mensen hier verdienen in 1 uur werken best wat euro's. Ik denk dat de meesten wel iets beter te doen hebben. Vrijwillig is een beetje ver gezocht op een forum die vacatures aanbied voor programmeurs.

Wouter J

Wouter J

17/08/2012 19:44:37
Quote Anchor link
En daarnaast, je bied een dienst aan voor het maken van een website, maar zelf al voor je eigen website heb je de hulp van andere nodig? Ik zou nog eens heel goed nadenken of je wel klaar bent voor het aanbieden van jou diensten.
Als je je eigen raamkozijn nog niet eens kan schilderen, ben je dan wel klaar om een schilder bedrijfje te beginnen?

Dit zeg ik ook omdat jou spetterende portfolio website niet meer is dan 1 afbeeldingen. Daarnaast:
- script elementen horen geen language attribuut te hebben en al helemaal niet eentje met een JavaScript1.2 (we zitten nu al in 1.5 of 1.6) value
- elke zichzelf respecterende programmeur houdt het wel uit zijn hoofd om het meest nutteloze scriptje op zijn site te plaatsen. Sta die rechtermuisknop gewoon toe. En jou scriptje werk trouwens nog niet eens (en het is een slechte rechtermuisknop script omdat het ook de linkermuisknop tegenhoudt)
- je hoort geen inline CSS te gebruiken
- interne CSS is ook fout
- hoe kun je bedenken een autorefresh scriptje op een compleet statische pagina te plaasten?
- alt attributen behoren een waarde te hebben de omschrijft wat er op de foto te zien is
- font element komt uit de prehistorie

Eddy E

Eddy E

17/08/2012 20:01:48
Quote Anchor link
Wouter J op 17/08/2012 19:44:37:
- hoe kun je bedenken een autorefresh scriptje op een compleet statische pagina te plaasten?

Eentje die continue ververst.
Zeg maar een flikkerende pagina geeft (kan de afbeelding niet lezen... tegen die tijd wordt hij weer ververst.
Echt geflikker (10 refreshes in een seconde of zo?)

Wouter J

Wouter J

17/08/2012 20:08:51
Quote Anchor link
Hij heeft niet eens een tijd opgegeven:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
function autoChange()
{
var timeID = setTimeout("location.href= 'index.html'", 0)
}

Die timeout staat daar niks te doen en zijn code hangt op het puntje van toegestane JS logica. Zodra de pagina geladen is wordt hij gewoon weer gerefreshed...

Albert de Wit

Albert de Wit

17/08/2012 20:21:42
Quote Anchor link
waarom zou je je pagina eigenlijk refreshen? als je zoiets al doet om bijvoorbeeld een nieuwsfeed te updaten, doe het dan met AJAX zodat je icon niet telkens wit word en een laadicoontje toont, immers je favicon is redelijk belangerijk voor je website. zoals de naam zegt, icoon

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.