[vrijwillig] Klantenportal systeem
Ik weet het, wie vraagt er in deze tijd nog om vrijwillig iets te doen? Vooral met het systeem dat ik in gedachten heb vraag je je dat af, maar het is ook weer niet geheel onbetaald.
Ik houd namelijk alle uren bij, ben op zoek naar sponsoren. Voor elk uur dat je maakt krijg je 3 euro. deze worden misschien niet direct uitbetaald, maar zodra het geld bij ons begint te stromen krijg jij het ook.
Je krijgt je uren hoe dan ook uitbetaald.
- Voor elk portal dat er wordt verkocht geven wij een klein percentage als uitbetaling.
- Elk sponsorbedrag word onder iedereen verdeelt, naar het aantal uur en het bedrag dat er is gesponsord.
Het klantenportal systeem is een van de eerste betaalbare, hoog flexibele portalsystemen die ik zelf met hulp wil maken en programmeren.
Als er iemand meer interesse heeft of meer wilt weten over een aantal van de functies kun je ook kijken op http://klantenportal.co.cc of contact met me opnemen via [email protected].
Als locatie heb ik het liefste woonachtig in of rondom Breda, voor het contact, maar je zou ook ergens anders mogen wonen, en dat we dan contact kunnen hebben via Skype.
Skills criteria:
PHP: Je moet PHP code wel kennen, het geeft niet als je niet alles weet, als je het dan maar ergens vandaag kunt lezen, het dan ook begrijpt en dan kunt implementeren
SQL: je weet hoe je een database moet inrichten en welke velden je nodig hebt (vanwege de hoge eisen die ik aan een database stel wil ik het meeste hieraan zelf doen)
- Javascript zou fijn zijn
Laat het maar weten als jullie nog info missen/bij zouden willen hebben
Bij mij grijpt NOD32 meteen in als ik naar de link in je bericht wil gaan
Dan laat ik er per direct naar kijken
Ikzelf zie geen malafide code, dus ik vermoed op een false-positive van NOD32. Waarschijnlijk vanwege de webhost000 code onderaan.
Ben bang dat er alleen zowiezo niemand gaat reageren, helaas, want het is wel een zeer leuk en uitdagend project!