[vrijwillig] Mensen nodig voor Project
Wij zijn op zoek naar mensen die graag een website willen maken/beheren voor een gameserver. Het project is opgezet voor beginners maar natuurlijk mogen ook pro's reageren het is geheel kosteloos. Het project verplicht je tot niks heb je geen tijd no hard feelings dat komt dan wel een andere keer. we hebben al een aantal team leden die andere dingen kunnen/kennen dan php+Mysql. ben jij het nieuwe team lid dat ons team komt versterken?
Zou je meer informatie willen over ons project stuur dan een mailtje naar [email protected]
PS. In het team wordt meer engels gesproken dan nederlands omdat we niet alleen nederlandse teamleden hebben.
Werkzaamheden:
Het maken van een website zodat mensen een account kunnen aanmaken.
• Inlogsysteem
• Forum of een bestaand forum
• Donatie Systeem/punten systeem
Functie Eissen:
Beginner of pro op het gebied van Php en Mysql
Contact Informatie:
E-mail: [email protected]
Gewijzigd op 12/02/2011 13:38:12 door MightyKai MightyKai
MightyKai MightyKai op 12/02/2011 12:48:00:
Het project is opgezet voor beginners maar natuurlijk mogen ook pro's reageren het is geheel kosteloos.
Ik ben ervan uitgegaan dat dit vrijwillig is. Maar 'geheel kosteloos'?! ik ga niet mee werken aan een project wat mij überhaupt geld kost. Geld verdienen wil ik wel.
Kan je meer vertellen over wat je precies moet doen?
ja is geheel vrijwillig.
Heb je een portofolio
Zijn er eventuelen beloningen
Noen maar op
Toevoeging op 12/02/2011 13:23:01:
Mod sluit dit maar voldoet niet aan de criteria
zo is het beter toch?
Om wat voor spel gaat het? Lijkt me anders wel leuk ;)
Lol ik zag net een topic op een website die dus een complete website ( html css php mysql ) En dat iemand dat helemaal gratis ging maken
Rolf van der Horst op 12/02/2011 16:05:13:
Om wat voor spel gaat het? Lijkt me anders wel leuk ;)
Het gaat om RoseOnline
Het gaat over een community denk ik
nee echt het spel zelf niet alleen een community