[vrijwillig] PHP scripter gezocht.
Ken DC
02/01/2012 16:30:26Ik zoek iemand die samen met mij een spel in mekaar steekt.
Ik heb al wat ideetjes en al iets of wat gemaakt.
Maar daar ik niet pro ben, mankeert er nog veel aan.
Als iemand zich geroepen voelt om met mij mee te werken, contacteer me op MSN : [email protected]
Wat ik je kan bieden is een plaatsje in m'n Dev Team, en misschien in de toekomst enige betaling.
Het thema : Wrestling.
Op basis van : een criminals ofzo. Maar dan enorm veel aanpassingen.
Voor meer informatie of bij intresse, hit me up on MSN ;)
Ik heb al wat ideetjes en al iets of wat gemaakt.
Maar daar ik niet pro ben, mankeert er nog veel aan.
Als iemand zich geroepen voelt om met mij mee te werken, contacteer me op MSN : [email protected]
Wat ik je kan bieden is een plaatsje in m'n Dev Team, en misschien in de toekomst enige betaling.
Het thema : Wrestling.
Op basis van : een criminals ofzo. Maar dan enorm veel aanpassingen.
Voor meer informatie of bij intresse, hit me up on MSN ;)
PHP hulp
22/11/2024 11:07:02Jens erd
02/01/2012 16:33:45Een beetje meer informatie mag wel. Heb je een verdienmodel en denk je dat al het werk zich zal terug verdienen? Tot in hoeverre verdient een programmeur mee aan het project? Hoeveel tijd moet er in gestoken worden?
Ken DC
02/01/2012 16:37:54Neen dat bezit ik niet.
Ik heb al wel een aantal mensen die intresse tonen in het spel zelf. Mocht het ooit af raken.
Ik zou toch iemand willen die redelijk wat tijd wil steken in alles en mij af en toe wat aanspreekt op MSN over wat er veranderd word en hoe het beter of sneller kan.
Ik denk op zich wel dat mocht het af raken, dat we het werk er terug uithalen. Maar dat is een risico die je neemt met een spel denk ik dan. :p
Ik zoek echt op zich iemand die het tot die tijd vrijwillig wil doen, en dan later bespreken wat er te rapen valt xD
Ik heb al wel een aantal mensen die intresse tonen in het spel zelf. Mocht het ooit af raken.
Ik zou toch iemand willen die redelijk wat tijd wil steken in alles en mij af en toe wat aanspreekt op MSN over wat er veranderd word en hoe het beter of sneller kan.
Ik denk op zich wel dat mocht het af raken, dat we het werk er terug uithalen. Maar dat is een risico die je neemt met een spel denk ik dan. :p
Ik zoek echt op zich iemand die het tot die tijd vrijwillig wil doen, en dan later bespreken wat er te rapen valt xD