[Vrijwillig] Scripter voor Gameswebsite
Edit:
door Arend, Post aangepast aan guidelines voor vrijwillige opdrachten, waarna door Arjan voorzien van correcte spelling ;)
Beste leden
We zijn op zoek naar iemand die voldoende kennis heeft van PHP/ Mysql voor het ontwikkelen van een gameswebsite. We hebben al een huidige gameswebsite die al 2 jaar en half draait, en daarom een hele update nodig heeft.
De nieuwe website's layout is al klaar! Er moet dus nu nog gescript worden. Er is ook het voordeel dat je sommige gedeeltes kan overhalen van de huidige website zoals bv het poll-systeem.
Wat nu misschien een drempel kan zijn is de prijs. We vragen iemand die dit op volledig vrijwillige basis wil doen(tenzij je graag games ontvangt:p) maar daarom de website niet maanden in de steek laat aangezien je toch niet betaald wordt. Het kan natuurlijk wel mooi zijn als je in je portofolio een succesvolle gameswebsite hebt staan, en je maakt deel uit van de crew.
vriendelijke groeten
john
[email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John
Wanneer moet het ongeveer af zijn?
MPORGG? Ik neem aan dat het een community website is? Met nieuws, walktroughs, reviews etc etc... Wel leuk spul om mee te werken, jammer is alleen dat zulke systemen echt maatwerk zijn en enorm veel tijd/werk in gaat zitten.
Als ik zelf kon scripten had ik het graag gedaan, alleen mijn kennis is niet genoeg :(
http://www.gamercc.com/
Als je een oplevertijd hebt van een paar maanden die voornamelijk offline gedaan kan worden dan heb misschien nog wel intresse. (Dit inverband met een stage op een schip)
Het betreft Als je een oplevertijd hebt van een paar maanden die voornamelijk offline gedaan kan worden dan heb misschien nog wel intresse. (Dit inverband met een stage op een schip)
http://gamercc.com
We zouden hem graag ergens in de zomer klaar zien, aangezien we er toch al erg lang mee zitten. (steeds scripters die opeens verdwijnen..zucht)
Yup , het is een community website, en idd We zouden hem graag ergens in de zomer klaar zien, aangezien we er toch al erg lang mee zitten. (steeds scripters die opeens verdwijnen..zucht)
Games ontvangen? waar moet ik dan aan denken? 2 gebrande spellen? Of gewoon iedere maand een paar gloednieuwe spellen? <-- dan wordt het interesant!
Wat moet er allemaal nog kwa scripting gebeuren?
Games ontvangen zijn originele games, uiteraard!
Ik zou in het menu een onmouseover maken.. dat er simpel een lijntje onder komt ofzo,, maar dat is wl mooier vind ik zelf
Juzt my 2 cents
Iemand nog interesse?
En ook druk met andere dingen, week nadat ik terug kom van vakantie (ik ga maandag) moet ik alweer naar school... dus zal dan sowieso niet heel veel tijd ervoor hebben
- Moet er een forum bij zitten?
- ...
PS: Mag je de games zelf kiezen:D
Dan wordt het nòg interesanter...
Ik heb op dit moment niet veel te doen!
Ik heb best veel intresse... Ik weet niet of ik het aan kan (qua kennis), maar ik doe soortgelijke projecten om van te leren... (wargame maken bijv...)
Mijn "portfolio":
- www.battleofthesea.nl
- http://213.84.7.84:81/voetbal (thuisserver, niet altijd bereikbaar)
Ik ben alleen niet zo goed qua graphics, zoals je ziet, maar als je toch al een lay-out hebt liggen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Ik moet er zelf nog even over nadenken, want een vriend van mij vroeg eigenlijk exact hetzelfde...
Is John niet toevallig je vriend? =P
Altijd een zwak voor games :$
Misschien even leuk om alvast je nieuwe layout te laten zien en hoe de huidige database structuur in elkaar zit.