[Vrijwillig] Scripter voor Gameswebsite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

John

john

26/05/2006 10:27:00
Quote Anchor link
Edit:
door Arend, Post aangepast aan guidelines voor vrijwillige opdrachten, waarna door Arjan voorzien van correcte spelling ;)


Beste leden

We zijn op zoek naar iemand die voldoende kennis heeft van PHP/ Mysql voor het ontwikkelen van een gameswebsite. We hebben al een huidige gameswebsite die al 2 jaar en half draait, en daarom een hele update nodig heeft.

De nieuwe website's layout is al klaar! Er moet dus nu nog gescript worden. Er is ook het voordeel dat je sommige gedeeltes kan overhalen van de huidige website zoals bv het poll-systeem.

Wat nu misschien een drempel kan zijn is de prijs. We vragen iemand die dit op volledig vrijwillige basis wil doen(tenzij je graag games ontvangt:p) maar daarom de website niet maanden in de steek laat aangezien je toch niet betaald wordt. Het kan natuurlijk wel mooi zijn als je in je portofolio een succesvolle gameswebsite hebt staan, en je maakt deel uit van de crew.

vriendelijke groeten
john

[email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John
 
PHP hulp

PHP hulp

19/09/2024 03:06:25
 
Eris -

Eris -

26/05/2006 10:39:00
Quote Anchor link
Wat is de huidge website?
Wanneer moet het ongeveer af zijn?
 
Eduard

Eduard

26/05/2006 10:52:00
Quote Anchor link
Lijktme leuk ? !
Wat voor game is het ..
MPORGG neem ik aan .?
zoals deze www.members.lycos..nl/testagame/
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

26/05/2006 11:05:00
Quote Anchor link
MPORGG? Ik neem aan dat het een community website is? Met nieuws, walktroughs, reviews etc etc... Wel leuk spul om mee te werken, jammer is alleen dat zulke systemen echt maatwerk zijn en enorm veel tijd/werk in gaat zitten.
 
Leo

Leo

26/05/2006 11:37:00
Quote Anchor link
Games website zal idd over een game community gaan, en niet een gamesite ;) Titel goed lezen blijft lastig.

Als ik zelf kon scripten had ik het graag gedaan, alleen mijn kennis is niet genoeg :(
 
Eris -

Eris -

26/05/2006 11:39:00
Quote Anchor link
Het betreft http://www.gamercc.com/

Als je een oplevertijd hebt van een paar maanden die voornamelijk offline gedaan kan worden dan heb misschien nog wel intresse. (Dit inverband met een stage op een schip)
 
John

john

27/05/2006 14:56:00
Quote Anchor link
Yup , het is een community website, en idd http://gamercc.com

We zouden hem graag ergens in de zomer klaar zien, aangezien we er toch al erg lang mee zitten. (steeds scripters die opeens verdwijnen..zucht)
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

27/05/2006 15:34:00
Quote Anchor link
Games ontvangen? waar moet ik dan aan denken? 2 gebrande spellen? Of gewoon iedere maand een paar gloednieuwe spellen? <-- dan wordt het interesant!
 
Leo

Leo

27/05/2006 15:41:00
Quote Anchor link
Vind de layout beetje standaart :( alleen jammer dat IE kleine schoonheidsfoutjes weergeeft :(

Wat moet er allemaal nog kwa scripting gebeuren?
 
John

john

27/05/2006 16:19:00
Quote Anchor link
Ik zei toch, er is een andere layout klaar liggen! De huidige bevat wat fouten vandaar die nieuwe versie.

Games ontvangen zijn originele games, uiteraard!
 
Niek s

niek s

27/05/2006 16:36:00
Quote Anchor link
de site die nu draait
Ik zou in het menu een onmouseover maken.. dat er simpel een lijntje onder komt ofzo,, maar dat is wl mooier vind ik zelf

Juzt my 2 cents
 
John

john

24/07/2006 15:28:00
Quote Anchor link
Iemand nog interesse?
 
Luke Banning

Luke Banning

24/07/2006 15:33:00
Quote Anchor link
Heb opzich wel interesse, maar ook mijn php kennis is hier (waarschijnlijk) niet genoeg voor.
En ook druk met andere dingen, week nadat ik terug kom van vakantie (ik ga maandag) moet ik alweer naar school... dus zal dan sowieso niet heel veel tijd ervoor hebben
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

24/07/2006 18:45:00
Quote Anchor link
Meer specifieke informatie:
- Moet er een forum bij zitten?
- ...

PS: Mag je de games zelf kiezen:D
Dan wordt het nòg interesanter...

Ik heb op dit moment niet veel te doen!
Ik heb best veel intresse... Ik weet niet of ik het aan kan (qua kennis), maar ik doe soortgelijke projecten om van te leren... (wargame maken bijv...)
 
- -

- -

05/08/2006 13:13:00
Quote Anchor link
Ik heb ook wel interesse.

Mijn "portfolio":

- www.battleofthesea.nl
- http://213.84.7.84:81/voetbal (thuisserver, niet altijd bereikbaar)

Ik ben alleen niet zo goed qua graphics, zoals je ziet, maar als je toch al een lay-out hebt liggen...

Edit:
Mail me maar als ik uitverkoren ben =P

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/08/2006 15:12:00
Quote Anchor link
Ik zit vanaf 1 september voor 3 maanden in Kenia. Opzich zijn dit soort projecten wel leuk om te maken aangezien ik daar toch een shitload aan tijd heb en er eigenlijk niks anders te doen is (er is geen internet enzo). Nadeel is wel dat de communicatie naar huis moeilijk is dus dan zal je wel 3 maanden geduld moeten hebben.

Ik moet er zelf nog even over nadenken, want een vriend van mij vroeg eigenlijk exact hetzelfde...
 
- -

- -

05/08/2006 17:24:00
Quote Anchor link
Is John niet toevallig je vriend? =P
 
Mitch X

Mitch X

05/08/2006 17:44:00
Quote Anchor link
Ik ben scripter geweest voor een belgische gamecommunity een tijdje terug en heb nu nog maar weinig te doen.

Altijd een zwak voor games :$
 

05/08/2006 17:56:00
Quote Anchor link
Als ik tijd zou hebben zal ik het graag doen maar voor deze zomer gaat zeker niet meer leuken.

Misschien even leuk om alvast je nieuwe layout te laten zien en hoe de huidige database structuur in elkaar zit.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.