[Vrijwillig] Testen van systeem
Jasper DS
03/01/2011 11:42:47Inleiding:
Beste,
ik ben op zoek naar enkele vrijwilligers die mijn systeem zouden willen testen op beveiligingslekken etc.
Dit is de eerst fase van het testen dus er zijn nog een paar zaken niet mogelijk zoals premium kopen en account gegevens aanpassen om dat dit details zijn.
De groote basis ligt er en ik wil even checken of ik niets over het hoofd hebt gezien.
Gezocht:
bij deze zoek ik enkele vrijwilgers die mijn systeem zouden willen testen op beveiligings lekken.
Wat kan je op de site doen?
Op de site kan je zonder kennis een website bouwen. Je kan het vergelijken met freewebs maar dan in het nederlands.
Wat verdien je erraan?
Niets, als je dit wil doen is het vrijwillige. Ik denk niet dat ik hier iemand kan blij maken met een premium account ;)
Wat moet je niet doen?
Checken op spellingsfouten, dat is niet mijn job van het project. Ik moet een werken systeem maken zonder bugs. Wat je ook niet moet doen is een script maken.
Samenvatting:
Ik zoek enkele vrijwilgers die mijn systeem grondig willen testen op allerlij lekken.
U kan mij contacteren via een pm voor het adres van de site.
(zo komt deze topic al niet in de zoekresultaten van google)
Mvg en bedankt voor het lezen.
Jasper
Beste,
ik ben op zoek naar enkele vrijwilligers die mijn systeem zouden willen testen op beveiligingslekken etc.
Dit is de eerst fase van het testen dus er zijn nog een paar zaken niet mogelijk zoals premium kopen en account gegevens aanpassen om dat dit details zijn.
De groote basis ligt er en ik wil even checken of ik niets over het hoofd hebt gezien.
Gezocht:
bij deze zoek ik enkele vrijwilgers die mijn systeem zouden willen testen op beveiligings lekken.
Wat kan je op de site doen?
Op de site kan je zonder kennis een website bouwen. Je kan het vergelijken met freewebs maar dan in het nederlands.
Wat verdien je erraan?
Niets, als je dit wil doen is het vrijwillige. Ik denk niet dat ik hier iemand kan blij maken met een premium account ;)
Wat moet je niet doen?
Checken op spellingsfouten, dat is niet mijn job van het project. Ik moet een werken systeem maken zonder bugs. Wat je ook niet moet doen is een script maken.
Samenvatting:
Ik zoek enkele vrijwilgers die mijn systeem grondig willen testen op allerlij lekken.
U kan mij contacteren via een pm voor het adres van de site.
(zo komt deze topic al niet in de zoekresultaten van google)
Mvg en bedankt voor het lezen.
Jasper
Gewijzigd op 03/01/2011 11:44:22 door Jasper DS
PHP hulp
28/11/2024 09:42:21The Force
03/01/2011 11:50:43Heb zelf geen tijd maar je kan de volgende tool gebruiken: http://sqlmap.sourceforge.net/. Hiermee zijn destijds ook beveiligingslekken gevonden in ervaarhetov.nl (http://detacherendotnet.blogspot.com/2010/05/ov-website-gehackt-via-simpele-sql.html).
Jasper DS
03/01/2011 11:51:43Mitchel V
06/01/2011 19:01:45nick van der heijden
06/01/2011 19:37:29ik wil best wel ff kijken naar beveilings lekken als je dat wilt neem maar contact op ik heb je een pm gestuurt