[Vrijwillig] Testen van systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jasper DS

Jasper DS

03/01/2011 11:42:47
Quote Anchor link
Inleiding:

Beste,
ik ben op zoek naar enkele vrijwilligers die mijn systeem zouden willen testen op beveiligingslekken etc.
Dit is de eerst fase van het testen dus er zijn nog een paar zaken niet mogelijk zoals premium kopen en account gegevens aanpassen om dat dit details zijn.
De groote basis ligt er en ik wil even checken of ik niets over het hoofd hebt gezien.

Gezocht:

bij deze zoek ik enkele vrijwilgers die mijn systeem zouden willen testen op beveiligings lekken.

Wat kan je op de site doen?

Op de site kan je zonder kennis een website bouwen. Je kan het vergelijken met freewebs maar dan in het nederlands.

Wat verdien je erraan?

Niets, als je dit wil doen is het vrijwillige. Ik denk niet dat ik hier iemand kan blij maken met een premium account ;)

Wat moet je niet doen?
Checken op spellingsfouten, dat is niet mijn job van het project. Ik moet een werken systeem maken zonder bugs. Wat je ook niet moet doen is een script maken.

Samenvatting:

Ik zoek enkele vrijwilgers die mijn systeem grondig willen testen op allerlij lekken.

U kan mij contacteren via een pm voor het adres van de site.
(zo komt deze topic al niet in de zoekresultaten van google)

Mvg en bedankt voor het lezen.

Jasper
Gewijzigd op 03/01/2011 11:44:22 door Jasper DS

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 09:42:21

The Force

The Force

03/01/2011 11:50:43
Quote Anchor link
Heb zelf geen tijd maar je kan de volgende tool gebruiken: http://sqlmap.sourceforge.net/. Hiermee zijn destijds ook beveiligingslekken gevonden in ervaarhetov.nl (http://detacherendotnet.blogspot.com/2010/05/ov-website-gehackt-via-simpele-sql.html).

Jasper DS

Jasper DS

03/01/2011 11:51:43
Quote Anchor link
ok bedankt zal ik zeker eens naar kijken!

Mitchel V

Mitchel V

06/01/2011 19:01:45
Quote Anchor link
@The Force

Kan je mij misschien uit leggen hoe die sqlmap werkt?

Nick van der heijden

nick van der heijden

06/01/2011 19:37:29
Quote Anchor link
ik wil best wel ff kijken naar beveilings lekken als je dat wilt neem maar contact op ik heb je een pm gestuurt

Write Down

Write Down

08/01/2011 00:40:58
Quote Anchor link
PM me maar!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.