[Vrijwillig] Voor hen die een uitdaging zoeken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marchel de Waard

Marchel de Waard

27/03/2012 15:12:58
Quote Anchor link
Werkzaamheden:
Het opzetten van een database ledenadministratie op een (in aanbouw zijnde) website
Op de website komen 3 soorten mensen met allemaal verschillende vormen van toegang
Teams: Deze bestaan uit 5 tot 7 leden, waarbij alleen de captain dingen als aanpassen profiel, foto plaatsen, contact onderhouden met andere teams of sponsoren
Sponsoren: Deze mogen op de profielen van teams kijken in elke regio, er komt een regio voor elke provincie in Nederland, de sponsor kan dan kijken welk team hij eventueel wil sponsoren en/of hij eventueel een banner of reclameblok wil bij een team.
Bedrijven: Deze kunnen overal kijken, alleen profielen zijn afgesloten, bedrijven die zich hebben aangemeld als sponsor, kunnen zich ook aanmelden als bedrijf, bedrijven kunnen reclame/banner space kopen voor 1 of meerdere pagina's
Alle reclame is voor minimaal een kwartaal en maximaal een seizoen (jaar).

Functie eisen:
Om eerlijk te zijn zou het prettig zijn als de vrijwilliger een alles kunner is.

Wat bid ik:
Als het aanslaat bij zowel leden, sponsors en bedrijven, dan is 80% van alle opbrengst voor de persoon die mij heeft geholpen, niet eenmalig, maar voor langere periode, totdat de persoon denkt dat alle gemaakte kosten zijn terug verdiend.
Hij of zij kan ook besluiten om het project te blijven steunen en zal op die manier geld blijven verdienen.

Heb je interesse, laat het dan weten middels een mailtje naar [email protected]
Of stuur me hier een PM

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.