[vrijwillig]Addicted 24/7 Network

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stefan Heesters

Stefan Heesters

25/12/2008 15:29:00
Quote Anchor link
Geachte lezers van PHPhulp,

Ik ben op zoek naar mensen die zeer ervaren zijn met PHP en MySQL en die vrijwillig onze website zouden willen programmeren.
Addicted 24/7 word een website waar mensen onze games kunnen spelen maar ook onze software kunnen downloaden, muziek kunnen luisteren en filmpjes kunnen kijken.
Al het bovenstaande is door ons zelf gemaakt dus we zoeken niet voor een flash game portal script, YouTube clone of Last.fm clone.
Het de bedoeling dat vBulletin geintegreerd word met de site en een social networking script zoals PHPfox.
Ons doel is om iets op te zetten zoals MSN maar dan kleinschalig en dat alles gratis word gemaakt maar dat er ook geen geld aan word verdiend.

Mocht je interrese hebben kan je mij het beste mailen op [email protected]

Onze website is http://www.addicted247.com
Voor een preview van de Game Portal kan je kijken op http://www.addicted247.com/a247/

Met vriendelijke groet,

Stefan Heesters
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan Heesters

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 05:47:51

Andytjuh Bruggeman

andytjuh Bruggeman

25/12/2008 16:34:00
Quote Anchor link
Klinkt goed je krijgt een e-mail van me.

Stefan Heesters

Stefan Heesters

25/12/2008 20:34:00
Quote Anchor link
Ok, ik heb net trouwens je CosaGame.be gekeken en het ziet er wel netjes uit.
True-Crime zegt me wel iets omdat ik ooit een script zocht ergens en dat tegen kwam.
Heb je dat zelf helemaal gecode?

PHP Newbie

PHP Newbie

25/12/2008 20:39:00
Quote Anchor link
Misschien dat dat meer iets is om via mail of privé bericht af te handelen?

Stefan Heesters

Stefan Heesters

25/12/2008 20:52:00
Quote Anchor link
Ja, ik wacht wel op je email Andy.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.