Vrijwillige hulp gezocht om een idee uit te werken tot een website.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

19/04/2011 21:14:41
Quote Anchor link
Beste bezoeker van phphulp.nl,

Enige vorm van bedrijfseconomische kennis vereist.

Ik heb als idee om een website te maken waar de bezoeker een virtueel bedrijf kan runnen in een virtuele marktomgeving. Hierbij denkende aan de verschillende marktvormen zoals volledige concurrentie en monopolie. Uiteraard moet dit nog uitgewerkt worden met economische, financiële en organisatorische theorieën met misschien jouw hulp.

Dit moet eerst een lopend "verhaal" worden waarin duidelijk word hoe de gebruiker dit virtuele bedrijf in de virtuele markt kan managen. De gebruiker is als het ware de manager van dit zogenaamde bedrijf en maakt strategische keuzes als het gaat om investeringen, prijsbepaling en producteigenschappen etc. etc. De gehele marketing dus, zo volledig mogelijk althans.

Dit moet dan vertaald worden in een PHP script. Dit lijkt mij de beste taal omdat het een taal is om een website mee op te bouwen. Misschien heeft iemand een beter idee.

Daarna een mooi design eromheen.

Ik vraag aan jou het volgende:

Als je over het algemeen geïnteresseerd bent in dit idee; Stuur mij dan een berichtje. Als je al een idee hebt met wat je zou kunnen willen toevoegen zet dit dan ook in het bericht.

Ik heb een bepaald aantal pdf's gratis en voor niks kunnen vinden op het internet met wetenschappelijke kennis over organisaties. Deze zou ik je kunnen toesturen als je daar behoefte en zin in hebt.

Mij lijkt het het verstandigste als we via google docs het bovengenoemde "verhaal" compleet maken.

Laat maar wat van je horen. Ik zal de berichtjes hopelijk zien binnenstromen, dan maak ik aan het eind van deze week een keuze voor verdere stappen.

Dankjewel voor het lezen,

Groeten,

Kristijan.

Topic verplaatst naar juiste categorie[/modedit]
Gewijzigd op 19/04/2011 22:49:46 door Bas IJzelendoorn

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 04:35:19

Jasper DS

Jasper DS

19/04/2011 21:43:10
Quote Anchor link
Als ik het zo bezie lijkt het mij toch wel een vrij goed idee. Maar, hoeveel kans bestaat er dat dit aanslaat? Al bij al lijkt het mij toch veel werk voor een project met een kleine slaagkans. Excuseert u mij indien ik fout zit en de slaagkans toch behoorlijk hoger ligt dan ik denk.

Verder denk ik ook niet dat iemand zo'n groot project op vrijwillige basis wilt maken.
Gewijzigd op 19/04/2011 21:44:00 door Jasper DS

19/04/2011 21:57:53
Quote Anchor link
Zeg maar gewoon je. Het is idd een groot project.. Maar het mag net zo lang duren als dat je er aan wilt werken. Het heeft geen deadline namelijk. Alleen het georganiseer om afspraken te maken met elkaar en elkaars bestanden te kunnen bewerken is wat werk... Maar goed, Met google docs is dat prima te doen, lijkt me dan. En dan nog: je hoeft het ook niet te doen, maar dat is in principe bijna met alles.

Daarnaast, je leert zo met elkaar samenwerken aan een groot project.

Wat ik er ook bij moet zetten: Bij het bepalen van de algoritmes heb je wel de benodigde bedrijfseconomische kennis nodig...
Gewijzigd op 19/04/2011 22:20:38 door

B a s
Beheerder

B a s

20/04/2011 13:33:12
Quote Anchor link
Dergelijke programma's bestaan ook al voor opleidingen als een hogere hotel school waarbij je een hotel moet runnen met alles van dien. Misschien daar je kennis weghalen.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/04/2011 10:09:08
Quote Anchor link
Leuke mop, jammer van de verkapte spam.

22/04/2011 11:16:17
Quote Anchor link
- Aar - op 22/04/2011 10:09:08:
Leuke mop, jammer van de verkapte spam.

Ach je rapporteert één topic, dus wordt er ook maar één topic verwijderd. Moderators kijken niet verder dan hun neus lang is.

22/04/2011 21:41:17
Quote Anchor link
?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.