Vrijwilliger - PHP script aanpassen
Het gaat om een script dat gegevens uit een MySQL database haalt en deze wegschrijft na een XML file.
Details:
Voor een Prestashop heb ik een module geïnstalleerd dat orders omzet na XML files.
Echter wil de leverancier deze in een andere content aangeleverd krijgen. (Denk hierbij aan volgorde van fields) de php is hier te downloaden: http://testshop.beatsmasters.nl/ordersexport.zip
De basis is er dus alleen moet de output deels herschreven worden.
Later wil ik eventueel als het haalbaar is de module uitbreiden.
Hiervoor is een kleine vergoeding mogelijk.
Jullie kunnen eventueel mailen naar [email protected]
Alvast bedankt,
Wouter
Gewijzigd op 18/02/2017 18:03:14 door Wouter van der Horst
Tot op heden nog geen reactie gehad ondanks de vele views. :(
Maar moet dat voor of na een xml file gebeuren??
Wat er eigenlijk moet gebeuren is dat de output file de gegevens minder uitgebreid ontvangt.
Als ik op weg geholpen kan worden met een paar velden dan kan ik eventueel de rest zelf aanvullen. Het gaat er om hoe haalt hij de gegevens op met welke string en hoe schrijft hij ze weg.
Ik ben nog aan het zoeken welke velden opgehaald kunnen worden uit Prestashop. Hiervan is nog geen lijst gevonden helaas.
Nu komt het er zo uit:
<customer lastname="van der Horst" firstname="Wouter" email="[email protected]"/>
<deliveryAddress id_customer="1" country="Netherlands" company="" lastname="van der Horst" firstname="Wouter" address1="Sterrenlaan 24" address2="" postcode="3738 XA" city="Maartensdijk" phone="" phone_mobile="0625226384"><![CDATA[Wouter van der Horst
Sterrenlaan 24
3738 XA Maartensdijk
Netherlands
0625226384]]></address_delivery>
<products>
<product name="Verzendenvelop Air Bag ft 150 x 215 mm, doos van 100 stuks" product_name="Verzendenvelop Air Bag ft 150 x 215 mm, doos van 100 stuks - Kleur : Lila" product_quantity="10" product_price="13.22" product_reference="00013">
<attribute name="kleur" value="lila" />
</product>
En het moet zo:
<order>
<orderHeader>
<customerCode>Winkel01</customerCode>
<customerReference>44705</customerReference>
<extraReference />
<shipmentMarking />
<shipmentCosts>Y</shipmentCosts>
<contactName>Wouter van der Horst</contactName>
<contactFax />
<contactMail>[email protected]</contactMail>
<orderDate>20170117</orderDate>
<deliveryDate>20170118</deliveryDate>
<orderProperty>3</orderProperty>
<deliveryAddress><name>bedrijfsnaam</name>
<att />
<street>sterrenlaan 24</street>
<number />
<extra />
<country>NL</country>
<postCode>3738 XA</postCode>
<city>Maartensdijk</city>
</deliveryAddress>
</orderHeader>
<orderLine><productCode>CF280XD</productCode><quantity>1</quantity><ownReference /><personalProductCode>CF280XD</personalProductCode><endUserPrice>265,00</endUserPrice></orderLine><orderLine><productCode>2485980</productCode><quantity>10</quantity><ownReference /><personalProductCode>2485980</personalProductCode><endUserPrice>1,09</endUserPrice></orderLine><orderLine><productCode>700Z</productCode><quantity>12</quantity><ownReference /><personalProductCode>700Z</personalProductCode><endUserPrice>1,31</endUserPrice>
</orderLine>
</order>
Gewijzigd op 20/02/2017 10:25:31 door Wouter van der Horst